מכוסה מקדימה, חשופה מאחור. CMAT בטקס פרסי הבריט, 2024

החריץ שמציץ: הכוכבות מאמצות את מחשוף הישבן

קנדל ג'נר, קייטי פרי וזנדאיה הן רק חלק משורה של מפורסמות שהגיעו לאירועי השטיח האדום עם בגדים שמיועדים דווקא למי שמביט בהן מאחור. ומי השחקנית הוותיקה שעשתה זאת לפני כולן? 

פורסם:
השטיח האדום הוא סיסמוגרף מהימן להבנת טרנדים אופנתיים של הכוכבות והמפורסמות, שלרוב יודעות למתוח את הגבול אל הקצה. לפי הופעות מגוונות בחודשים האחרונים, ניתן להכריז כי התחת חוזר באחד הטרנדים המפתיעים של הקיץ: Butt Cleavage. קנדל ג'נר, קייטי פרי וזנדאיה הן רק חלק משורה ארוכה של מפורסמות שהגיעו לפרמיירות ולטקסי שטיח אדום בשמלות חושפות ישבן באופן מרומז, שגרמו לנו להסיט מבט נוסף אחורה.
קייטי פרי בחצאית בעיצוב אלי מיסנר

בחודש מרץ, לדוגמה, הגיעה הזמרת קייטי פרי לטקס פרסי הבילבורד לבושה מחוך אדום עם סיומת פפלום וחצאית מקסי אדומה עם שכבת בד סאטן אפורה מתחת. רק כשהסתובבה אל הצלמים, התגלה גב מלא שרוכים היורדים מטה מהמחוך אל החצאית בגזרת "בת הים" בעיצוב אלי מיסנר. הישבן החצוף של פרי נארז בתחתוני חוטיני שחורים שבצבצו במכוון, כשילוב לטרנד נוסף שבלט לאחרונה עם רצועות תחתונים מציצות בקו הגב.
קייטי פרי בטקס פרסי בילבורד

פרי לא לבד. אחת משגרירות המגמה העכשווית היא הזמרת קלואי ביילי, שחשבון האינסטגרם שלה מציג שלל הופעות חושפות ישבן מהשטיחים האדומים, כמו שמלת עור ונוצות שחורה של המותג Pressiat שלבשה לשטיח האדום של טקס ה-GLAAD, אשר חלקה הקדמי לא בישר על גב השרוכים החושפני; בעוד לטקס פרסי BET בחרה שמלת פאייטים שחורה של המותג Mônot עם מפתח גב נמוך שחשף את קו הישבן.
קלואי ביילי מתכוננת להופעה

קלואי ביילי בשמלת עור ונוצות שחורה של המותג Pressiat

הישבן החשוף הוא חלק מרצף של מגמות עכשוויות, החוגגות כולן את הגוף הנשי. ביניהן גם הנוכחות של שמלות שקופות על השטיח האדום או המחוך שתפס את מקומו כפריט לבוש מרכזי במלתחה הנשית והגברית. פריטי וינטג' שלבשו כמה כוכבות מוכיחים כי אומנם התופעה הנוכחית מתפשטת, אולם סימנים לה היו כאן כבר קודם.
4 צפייה בגלריה
זנדאיה בפרמיירה של "חולית: חלק שני", 2024
זנדאיה בפרמיירה של "חולית: חלק שני", 2024
זנדאיה בחליפת וינטג' חושפת ישבן מקולקציית הוט קוטור של מוגלר
(צילום: Vianney Le Caer/Invision/AP)

בפרמיירה לחלק השני של להיט המדע-בדיוני "חולית" השנה, הגיעה השחקנית זנדאיה לבושה חליפת מתכת רובוטית חושפת ישבן מקולקציית ההוט קוטור לסתיו-חורף 1995-96 בעיצוב מנפרד טיירי מוגלר; בעוד קנדל ג'נר פשפשה בארכיון לקראת אירוע הגאלה של המטרופוליטן בחודש מאי, ושלפה מתוכו שמלת וינטג' חושפת חריץ מרומז של ז'יבנשי בעיצוב אלכסנדר מקווין לקולקציית ההוט קוטור לסתיו-חורף 1999.
4 צפייה בגלריה
קלואי ביילי בטקס פרסי BET ב-2024
קלואי ביילי בטקס פרסי BET ב-2024
קלואי ביילי בשמלת פאייטים שחורה של המותג Mônot
(צילום: Jordan Strauss/Invision/AP)

4 צפייה בגלריה
קנדל ג'נר בגאלה של המטרופוליטן, 2024
קנדל ג'נר בגאלה של המטרופוליטן, 2024
קנדל ג'נר בשמלת וינטג' של ז'יבנשי בגאלה של המטרופוליטן, 2024
(צילום: Evan Agostini/Invision/AP)

מקווין הוא גם המעצב שחתום היסטורית על מכנסי ה-Bumster, שהיו כה נמוכים עד כי חשפו את קו שערות הערווה ואת חריץ הישבן לעיני כל. המכנסיים הוצגו בקולקציית הביכורים של המעצב "נהג מונית" בשנת 1993 ונכחו גם בקולקציות נוספות, כמו "ניהיליזם" (אביב-קיץ 1994) ו"ציפורים" (אביב-קיץ 1996). בעקבותיו יצרו גם מעצבי האופנה הלמוט לאנג, ג'יאני ורסאצ'ה וג'וליאן מקדונלד פרשנויות משלהם למגמה.
ג'יליאן אנדרסון חושפת חוטיני ב-2001

מי שתפסה את הטרנד בזמן כבר באותם ימים, הייתה השחקנית ג'יליאן אנדרסון ("תיקים באפלה", "חינוך מיני") – אחת המתלבשות הטובות על השטיח האדום, אז והיום. לפני כחודש היא צייצה בטוויטר: "אם מישהו יכול למצוא לי את התמונה של הבחור שלובש טי-שירט עם תמונת החוטיני שלי, אוהב אותך לנצח! זו תמונה מיוחדת ואני לא מצליחה למצוא אותה בשום מקום!"
החולצה בדמותה של ג'יליאן אנדרסון

אנדרסון התייחסה להופעתה במסיבת האוסקר של וניטי פייר ב-2001, אליה הגיעה לבושה שמלת ערב כחולה בעלת מחשוף גב עמוק של המעצב אדוארדו לוקרו, שממנה הציצו תחתוני החוטיני שלה. אנדרסון סיפרה החודש לעוקביה בטיקטוק כי "באותם ימים לא עבדתי עם סטייליסטים. אז סוכנים היו שולחים שמלות, ולרוב מדדתי אותן בדקה ה-90. לא לבשתי תחתונים כשמדדתי את השמלה הזאת, כי ראיתי שמחשוף הגב נמוך מדי בשביל זה. ואז שמתי לב ששיער הערווה שלי מציץ מקדימה, אז לבשתי תחתונים. תארו לעצמכם שלא הייתי שמה לב וככה הייתי מגיעה למסיבה של וניטי פייר?"
@gilliana Replying to @This is G Spot ♬ original sound - Gillian Anderson
ג'יליאן אנדרסון מספרת על השמלה שחשפה תחתוני חוטיני

כמו כן, מי שחתומה על יחסי הציבור הטובים של הישבן בשנים האחרונות היא קים קרדשיאן, שבעשור האחרון מיתגה את הישבן שלה כישות נפרדת ועצמאית באינספור הזדמנויות, המפורסמת בהן היא שער גיליון ספטמבר 2014 של מגזין Paper, שהציג את ישבנה החשוף של קרדשיאן תחת הכותרת Break The Internet. לפני שנתיים היא הציגה בחשבון האינסטגרם שלה גם שמלה שחורה למותג Skims בבעלותה, עם מחשוף "חור מנעול" שממנו מציץ חריץ הישבן.
מחלוצות המגמה. שמלה של המותג סקימס בבעלות קים קרדשיאן עם מחשוף "חור מנעול"
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button