בלה חדיד. מוטרדת מכך שאדידס השיקו קמפיין שמקשר אנשים כלשהם עם טבח מינכן

בלה חדיד נגד אדידס: הדוגמנית מתכוננת לתבוע בעקבות הסרת הקמפיין

לאחר שמותג הספורט הגרמני צילם אותה לקולקציית הרטרו בהשראת נעליים שהושקו באולימפיאדת מינכן, ואז התנצל וביטל את השתתפותה בעקבות זעם של גורמים ישראלים ויהודים – הגיעה תורה של חדיד להגיב

פורסם:
יממה לאחר שחברת הספורט והאופנה אדידס הודיעה על הסרת תמונתה של הדוגמנית בלה חדיד מקמפיין הנעליים החדש, נראה כי פרשת "חדידס" מסרבת לגווע. אתר הרכילות האמריקני TMZ דיווח הלילה (ראשון) כי הדוגמנית בת ה-27 לא מתכוונת לוותר. מקורות המקורבים לחדיד סיפרו כי היא שכרה עורכי דין כדי לנקוט בצעדים משפטיים נגד אדידס.
לדברי המקורות, חדיד טוענת כי אדידס לא התייחסו בפומבי לאחריות שלהם כמותג, במה שהדוגמנית רואה כקמפיין מזיק ופוגעני. עוד הוסיפו, כי חדיד מוטרדת מכך שהחברה השיקה קמפיין שמקשר אנשים כלשהם עם טבח מינכן באולימפיאדת 1972, מאחר שהדבר מנוגד לערכיה ולדעותיה בנוגע לאלימות. עוד היא טוענת, כי בניגוד לפרסומים מוקדמים יותר השבוע על הפסקת העבודה מולה – היא עדיין חתומה בחוזה עם אדידס.
מאז יום חמישי בבוקר עמדה חברת אדידס מול ביקורת מצד גורמים ישראלים ויהודים, בעקבות בחירתה ללהק את הדוגמנית הפרו-פלסטינית בלה חדיד לקמפיין השקת דגם הנעליים SL72. הנעליים הושקו לראשונה עבור אולימפיאדת מינכן בשנת 1972, שבה נרצחו 11 ספורטאים ישראלים בטבח שנערך בספטמבר של אותה שנה על ידי ארגון "ספטמבר השחור".
ההתנצלות הגיעה כבר באותו ערב. "אנחנו מודעים לכך שנוצרו קישורים לאירועים היסטוריים טרגיים – למרות שהדבר אינו מכוון כלל – ואנו מתנצלים על כל פגיעה או מצוקה שנגרמו", מסר דובר אדידס לאתר הבריטי Jewish News. "כתוצאה מכך, אנו בוחנים מחדש את המשך הקמפיין. אנו מאמינים שספורט הוא כוח מאחד ברחבי העולם ונמשיך במאמצינו לקדם גיוון ושוויון בכל דבר שאנו עושים".
כאמור, אתמול (שבת) דווח כי אדידס הסירה את תמונתה של חדיד מהקמפיין שבו מצולמים מפורסמים נוספים, אולם זה היה מאוחר מדי. אדידס כבר זכו לסיבוב בינלאומי של יחסי ציבור על גבם של הצרכנים, גבה של חדיד, ובעיקר על כל מי שחיים באזור הסכסוך המדמם במזרח התיכון, ישראלים ופלסטינים כאחד.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button