כריסטינה ריצ'י בקמפיין של מארק ג'ייקובס

בגיל 41 ובהיריון מתקדם: כריסטינה ריצ'י מככבת בקמפיין אופנה יוקרתי

לאחר שחשפה כי התמודדה עם מערכת יחסים רעילה, מי שנחשבה לנסיכת האינדי בעולם האופנה פותחת דף חדש ומדגמנת למעצב מארק ג'ייקובס עם בטן הריונית חשופה

פורסם:
בחודש אוגוסט חשפה השחקנית כריסטינה ריצ'י כי בהיריון שני עם בן זוגה החדש, מעצב השיער מארק המפטון, לו נישאה באוקטובר האחרון. בפעם הקודמת שבה עמדה תחת חופה היא עשתה זאת בשמלת תחרה מרהיבה בעיצוב ריקרדו טישי לבית האופנה ז'יבנשי. עכשיו, שמונה שנים מאוחר יותר, כשהיא נחלצת מזוגיות רעילה, בחרו ריצ'י והמפטון לפרסם תמונה משותפת של שניהם בחולצות מכופתרות צחורות. דף לבן וחלק. סגנון שיכול להיתפס כחתרני ממי ששנים ארוכות נחשבת לנסיכת אינדי בתעשיית האופנה.

החתונה וההיריון הגיעו במפתיע. בינואר האחרון חשפה ריצ'י בת ה-41 פרטים מנישואיה הקודמים לשחקן והצלם ג'יימס הירדגן, וטענה כי הייתה קורבן לאלימות פיזית, מילולית ונפשית מצידו, שהחלה ב-2019. חלק מהתקריות, סיפרה, נעשו לעיני פרדי, בנם המשותף בן ה-7. על פי צו הרחקה שהוציאה נגדו ופורסם באתר הרכילות TMZ, הירדגן הכה את ריצ'י וגרם לחבלות על גופה. היא רצתה לעזוב את הבית, אבל אז הגיעה הקורונה ושינתה את התוכניות. לטענתה, עם תחילת הסגר השליט הירדגן טרור בבית והיא חששה להישאר איתו לבדה, ועל פי הצו היא "מצאה את עצמה כלואה בבית עם גבר מתעלל ואלים".
כריסטינה ריצ'י בשמלה משיתוף פעולה ישן בין דיסני לזארה

בהצהרה חשפה ריצ'י גם פרטים על חופשה משפחתית שבילו בניו זילנד והסתיימה בטראומה שהיא סוחבת עד היום. "הוא אמר שירגיש רחמים כלפיי רק אם יבתרו אותי לחלקים", נכתב בעתירה שהגישה לבית המשפט. "באותו הלילה הסתרתי את כל הסכינים בבקתה שבה התאכסנו, מחשש אמיתי לחיי ולחיי בני. ישנתי עם הבן שלנו בחדר נפרד עם דלת נעולה". לדבריה, ביוני 2020 קרתה תקרית נוספת בבית: הירדגן ניסה לחטוף מידיה את המכשיר הנייד כשניסתה להזעיק עזרה לאחר שתקף אותה. "הוא גרר אותי והטיח אותי לתוך האח בחצר. סבלתי מחתכים, חבורות וחבלות, וכאבים חזקים בירך שנמשכים עד היום".
בשמלה של המותג הניו יורקי One/Of

זמן קצר לאחר שהשניים התגרשו בשנה האחרונה, התנחמה ריצ'י בזרועותיו של המפטון. כעת מככב הריונה השני בקמפיין חדש למארק ג'ייקובס. בשבוע שעבר נחשפו שתי תמונות מתוך הקמפיין לקולקציית Heaven החדשה של המעצב, שבה מציגה ריצ'י לראווה בטן של היריון מתקדם. בצילום הראשון היא לבושה בתחתונים כהים וקרדיגן צבעוני בדוגמת משבצות עם כוכב במרכזן, ובתמונה נוספת בחצאית סאטן פרחונית ותיק גדול שמסתיר את פלג גופה העליון.
בשמלת מיני משיתוף הפעולה בין המעצבת אנה סוי והמותג "בת שבע"

הקמפיין החדש לג'ייקובס הוא השלישי בסך הכול של ריצ'י – כולם בניצוחו. לא אחת הוא הכריז כי ריצ'י משמשת עבורו כמוזה. בשנת 2004 הצטלמה למותג לואי ויטון בניהולו האמנותי של ג'ייקובס, וב-2016 למותג הנושא את שמו. בזמן ששחקניות בנות דורה או צעירות יותר היו מסמנות וי על שורה ארוכה יותר של קמפיינים, ריצ'י העדיפה להתרכז במשחק בקולנוע ובטלוויזיה.
4 צפייה בגלריה
כריסטינה ריצ'י ההריונית, 2021
כריסטינה ריצ'י ההריונית, 2021
ההיריון של ריצ'י מככב על השטיח האדום, 2021
(צילום: Getty Images)

בימים אלו היא גם חוגגת שלושה עשורים לתפקידה כוונסדיי אדמס – במסגרת החגיגות לסרט הפולחן "משפחת אדמס" – עם זוג הצמות השחורות ועיני הפלדה החודרניות שהפכו את ילדת הפלא הצעירה לאייקון בינלאומי. מאז שיחקה ריצ'י בסרטים רבים, כמו "קספר", "פחד ותיעוב בלאס וגאס", "סופת קרח", "דור הפרוזאק", "מונסטר", "סליפי הולו" ואחרים. הקמפיין החדש לג'ייקובס מתפרסם בסמוך לסדרת הטלוויזיה החדשה Yellowjackets שעלתה בחודש שעבר בארצות הברית ומגוללת את סיפורה של קבוצת כדורגל של נערות, ששרדו התרסקות מטוס. ריצ'י מגלמת את הגרסה המבוגרת של מיסטי, ותוכלו לפגוש אותה שם גם לצד כוכבת ניינטיז אחרת שנעלמה: ג'ולייט לואיס.

בתוך כך, ההיריון של ריצ'י מככב על השטיח האדום. בפרמיירה ל-Yellowjackets היא בחרה בשמלת קומות עם ז'קט אוברסייז בעיצוב קים ג'ונס לפנדי, בגזרה שלא עשתה איתה ממש חסד - תלונות שנשמעות לא אחת על עיצוביו של ג'ונס לנשים, שמפורסם יותר בזכות עבודתו כמעצב בגדי גברים, בעבר ללואי ויטון וכיום לדיור. אבל ברזומה שלה ניתן לפגוש גם הופעות טובות יותר מהעת האחרונה, כמו שמלת גולף לבנה עם הדפס של ציורי ילדים משיתוף פעולה ישן בין דיסני לזארה, שמלת מעיל באורך מיני מבד ז'קארד בצבע שמנת עם פרחים של המותג הניו יורקי One/Of של פטריסיה ווטו, ושמלת מיני מודפסת משיתוף הפעולה המוצלח בין המעצבת אנה סוי והמותג "בת שבע", שבו חשפה באוגוסט האחרון את ההיריון השני שלה בפוסט באינסטגרם.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button