חולצות שקופות היו מהמגמות הבולטות של מילאנו. בדיסקוורד שילבו אותן עם רתמות BDSM ליצירת מראה סופר-סקסי

חולצות שקופות או חליפות מחויטות: שבוע האופנה לגברים במילאנו

תצוגות האופנה לגברים לעונת אביב-קיץ 2025 הביאו למסלול האיטלקי כתפיים חשופות לצד בגדי עבודה, מכנסיים פרומים לצד חומרים מפתיעים, ואפילו אבטיח. סיכום בתמונות

פורסם:
בזמן שאזרחי ישראל נמסו בימים האחרונים מחום מתמשך, שבוע האופנה לגברים של מילאנו כבר עם הפנים לקיץ הבא. קולקציות אביב-קיץ 2025 שנחשפו בארבעת הימים האחרונים לא השאירו חותם גדול, ובניכוי התצוגות הבולטות של פראדה, זניה וגוצ'י – רוב התצוגות הדגימו רעיונות לעוסים ומינימום חדשנות.
קולקציית הגברים הראשונה של אדריאן אפיולזה למוסקינו, לדוגמה, ניסתה לג'נגל ללא הצלחה בין לבוש אלגנטי למשרד לרעיונות סוריאליסטיים. זה המשיך גם בתצוגה של סבטו דה סרנו לגוצ'י, שנראתה כמו ולנטינו מלפני שתי עונות – בית האופנה שעכשיו נראה כמו גוצ'י של אותה תקופה, עם המעבר של אלסנדרו מיקלה לתפקיד המנהל האמנותי של ולנטינו, כפי שניתן היה לראות בקולקציית הביכורים שלו למותג שנחשפה אתמול (שני). משחק הכיסאות מעולם לא היה מבלבל יותר.
אחת הסיבות ללוח התצוגות הרזה של הימים האחרונים, היא בחירתם של בתי אופנה להציג תצוגות משותפות לגברים ולנשים בספטמבר ובפברואר, או להסתפק בפרזנטציה אינטימית של בגדי גברים. כמו כן, בניגוד לשבוע האופנה הפריזאי, נעדרו מהשורה הראשונה כוכבים בינלאומיים גדולים, אלא אם אתם מעריצים של כוכבי קיי-פופ קוריאנים.
בין המגמות שבלטו במילאנו – וקרוב לוודאי שנראה גם בשבוע האופנה בפריז שייפתח היום אחר הצהריים (עם תצוגה מדוברת של לואי ויטון הערב) – היו חולצות רשת ובכלל חשיפת הגוף הגברי, לצד מכנסיים בגזרות נינוחות וארוכות, מהסוג שמדגדג את שפת הכביש. אספנו את הרגעים הבולטים של תצוגות הגברים ממילאנו בתמונות בראש הכתבה.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button