"אני אוהבת להיות בסיטואציות לא נוחות, כי אז אני מגלה את עצמי בצורה הכי טהורה". דר זוזובסקי

דר זוזובסקי מול המראה: "לאנשים בעולם קשה שיש ישראלים ויהודים כל כך מצליחים"

היא הגיעה לדוגמנות כנערה עם סקייטבורד ושיער שרוף, זכתה לפריצה הגדולה בארץ כשכיכבה בסדרה "החממה" וכעת מנהלת קריירה בינלאומית ומחלקת את זמנה בין ישראל וחו"ל. למה העיסוק בחייה הרומנטיים דווקא מחמיא לה, איך משפיעה המלחמה על הקריירה ומה סודות היופי שלה? נכנסנו איתה לאמבטיה 

פורסם:
דר זוזובסקי (33), שחקנית, דוגמנית ופרזנטורית של אזורים נדל"ן ואלקטרה
צפו: סודות היופי של דר זוזובסקי מול המראה
(צילום: טל שחר)

דר זוזובסקי, איך הכול התחיל?

"תמיד ידעתי שהמשחק זה משהו שבוער בי. הלכתי למגמת תיאטרון בתיכון אלון לאמנויות ברמת השרון ושם נחשפתי לעולם הזה וראיתי שההתאהבות אמיתית. היו מגיעות לתיכון כל מיני מלהקות. המפגש הראשון שלי היה עם אסתר קלינג. היא ליהקה אז להרבה סדרות של גיורא חמיצר והזמינה אותי לאודישן. הייתי רק בת 16 ורגע לפני האודישן תפסתי רגליים קרות ולא הלכתי. משהו בי נבהל".

ואז מה קרה?

"לפני הצבא הכרתי את אלינור שחר. שמעתי על אלינור מאמא של נועם פרוסט, שהכירה את אמא שלי. בדיוק באותו זמן גם לקחו אותי לצילומים של 'עשר הפנים הבאות של עולם האופנה'. על סט הצילומים הכרתי את שלומית (מלכה) ומאותו רגע נהיינו חברות. גם משלומית שמעתי על אלינור. יצא שבאותו שבוע שמעתי על אלינור פעמיים, והבנתי שאני צריכה לבדוק את העניין. הגעתי לאלינור על סקייטבורד, ילדה עם שיער שרוף מהים. היא ישר התחילה לשלוח אותי לאודישנים ולעבודות. יום הצילום הראשון שלי היה עם הצלם יניב אדרי. נסעתי לסט בשש בבוקר עם הסקייטבורד ביד. ראיתי שיש ירידה ממש יפה בדרך והחלטתי לנסוע בה. היה שם כתם שמן על הכביש ועפתי מהסקייטבורד, ממש עשיתי גלגלונים באוויר והשתטחתי על הרצפה כולי חבולה ומדממת. הנעליים עפו והסקייטבורד המשיך לנסוע בירידה. הגעתי ליום צילום כולי דם. הם לא ידעו מה לעשות איתי. ברוך השם, לא נשבר שום דבר. בסוף הם ניקו לי את הדם, סגרו לי את הפצעים, כי סט שלם חיכה לי והייתי חייבת להמשיך ולדגמן. הצילומים היו במגרש גרוטאות ועוד הייתי צריכה לטפס על מכוניות ולקפוץ. דברים שלא כיף לעשות עם רגליים פצועות. אלינור התקשרה ואמרה לי שמרגע זה הסקייטבורד נשאר בבית. היא אמרה לי שאני ילדה גדולה עם עבודה של גדולה, ומאז אנחנו יחד. לפני כמה שנים גם זוהר יעקובסון נכנסה לצוות שלנו. היא מטפלת בי בכל נושא המשחק בארץ".
9 צפייה בגלריה
דר זוזובסקי
דר זוזובסקי
"למדתי להיות לבד. יש לזה יתרון גדול, כי את מקבלת עצמאות". דר זוזובסקי
(צילום: טל שחר)

יש לך גם ייחוס יופי משפחתי: דודתך עירית אלטמן זכתה בתואר מלכת החן והייתה דוגמנית מצליחה.

"נכון. עירית היא אחותה של אמא שלי. היא דודה הכי מקסימה, היא כמו פיה. היא כל הזמן צוחקת ושמחה. זה משהו מאוד מידבק, שאני מאוד אוהבת בה. היא גם זו שלימדה אותי איך ללכת על מסלול, כשקיבלתי את התצוגה הראשונה שלי. גם אמא שלי מאוד יפה, היא הכי יפה בעולם. אין יפה כזאת".

איך הגעת להיות בצבא צלמת של להקות צבאיות?

"בהתחלה התקבלתי לתפקיד מפיקה בלהקות הצבאיות. מהר מאוד הבנו, גם אני וגם המפקד שלי מושיק, שלהיות מפיקה זה לא בשבילי. צריך לפקד על 50 חיילים ובקושי יכולתי לפקד על עצמי. ואז בא לי רעיון. שמתי לב שאין בכלל תיעוד של הלהקות. הצעתי לו שנפתח סוג של ארכיון, כדי שיהיה תיעוד ללהקות הצבאיות. הוא הכי זרם איתי ונתן לי תקציב לקנות מצלמה. לא ידעתי כלום בצילום. הוא סמך עליי ועשינו את זה ביחד. ככה נהייתי צלמת של להקות צבאיות, ויש מצב שהתקן הזה עדיין קיים בצה"ל. בתקופת הצבא גם טסתי הרבה לצילומים בחו"ל. עבדתי במילאנו, בפריז ובניו יורק. הכול קרה במקביל. בארץ עבדתי כשחקנית, ובחו"ל כדוגמנית. זו הייתה תקופה ממש יפה".
9 צפייה בגלריה
דר זוזובסקי בפסטיבל הסדרות בקאן, 2023
דר זוזובסקי בפסטיבל הסדרות בקאן, 2023
"יש לי כמה עולמות שאני חיה בהם". בפסטיבל הסדרות בקאן
(צילום: Pascal Le Segretain/Getty Images)

מה היה רגע הפריצה הגדול שלך?

"כשקיבלתי תפקיד ראשי בסדרה 'החממה' של גיורא חמיצר. זה היה מדהים ומטורף, כי הסדרה הייתה הכי מצליחה אז בארץ. עשיתי גם סוג של סגירת מעגל, כי פגשתי שוב את המלהקת אסתר קלינג, שהברזתי לה אז מהאודישן. היא הבינה שקודם עוד לא הייתי מוכנה. ב'חממה' כל החיים שלי השתנו. זה היה מעבר חד מאוד מאנונימיות לפרסום בקנה מידה גדול. כיף ומאתגר. מהר מאוד עשיתי גם סדרות למבוגרים, כמו 'בני ערובה' ו'פצועים בראש'. הייתה לי סוג של ארוחת טעימות. הכרתי כל כך הרבה אנשים ונסעתי הרבה. אומנם לא היה לי אף פעם טיול אחרי צבא, אבל כל הזמן הרגשתי שאני מתפתחת ונוסעת בעולם".

לחיות על הקו בין הארץ לחו"ל, זה כמו לחיות חיים כפולים עם כמה עולמות במקביל?

"זה מאוד מיוחד לחיות בקונספט כזה. יש לי כמה עולמות שאני חיה בהם. התמזל מזלי. זה נותן סוג אחר של פרספקטיבה. הייתה לי את ההזדמנות הזאת ולקחתי אותה בשתי הידיים, ואני ממש גאה בעצמי על זה. לפני הנסיעה הראשונה שלי למילאנו, בדיוק ראיתי את הסרט 'חטופה' עם ליאם ניסן וחששתי לנסוע. מהרגע שעשיתי את זה, הסכמתי לשחרר. אני אוהבת לשים את עצמי בסיטואציות לא נוחות, כי אז אני מגלה את עצמי בצורה הכי טהורה. מאוד קל לנו להזדהות עם הסיפור שבנינו בראש לעצמנו. אני לא מכירה הרבה אנשים שמאפשרים את זה לעצמם. זה די מדהים, שיצא לי לעשות את זה. אני מסתכלת אחורה וגאה בעצמי".

מה היתרונות והחסרונות בלחיות ככה?

"הפרספקטיבה הרחבה, המפגש עם העולם – כל אלה גורמים לי להיות בן אדם רחב אופקים יותר. אני לומדת הרבה. גם למדתי להיות לבד. יש לזה יתרון גדול, כי את מקבלת עצמאות. הקשר שלי עם עצמי מאוד התחזק. אני ממש אוהבת לחיות לבד. גם כשאני נוסעת עם חבורה של בנות, עם כל החברות הכי טובות שלי, אני רוצה להיות קצת לבד. התרגלתי ואין יותר כיף מזה.
"החיסרון הכי גדול, שאין קשרים רציפים עם הקרובים אליי, עם החברים ועם המשפחה. יש משהו בפשוט ל-ה-י-ו-ת, שאין לי אותו ואף פעם לא היה לי אותו. וזה קצת קשה".
9 צפייה בגלריה
דר זוזובסקי
דר זוזובסקי
"אני מרגישה מאוד שלמה עם ההתנסויות שלי ועם חיי האהבה שלי"
(צילום: טל שחר)

מפריע לך העיסוק התמידי של התקשורת במערכות היחסים שלך ובהתנסות הפוליאמורית?

"אני חווה הרבה חוויות, וזה דווקא מחמיא שאנשים מתעניינים. אני מדברת רק על דברים שאני מרגישה בנוח לדבר עליהם. אני מרגישה מאוד שלמה עם ההתנסויות שלי ועם חיי האהבה שלי. אז אם זה מעניין מישהו – שיתעניין לו, באהבה".

מה את עושה עכשיו?

"הגעתי לארץ והצטלמתי לשני קמפיינים, לקמפיין של חברת הנדל"ן אזורים ולקמפיין של אלקטרה. הולך לצאת לי סרט חדש בחו"ל בספטמבר, שנקרא 'חוסר שלמות מושלם'. אני משחקת שם בחורה שהייתה אהובתו הראשונה של קזנובה, לצדו של ג'ונה האוור קינג. אני גם עובדת על כמה פרויקטים שלי. כותבת סרט, זה החלום שלי – לראות את מה שאני כותבת על המסך. אני עובדת על התסריט כבר כמה שנים, ובעזרת השם יהיה עוד מעט משהו שאוכל לדבר עליו".
9 צפייה בגלריה
דר זוזובסקי בקמפיין לאזורים, Brave Branding
דר זוזובסקי בקמפיין לאזורים, Brave Branding
"יש כל כך הרבה חוויות שעיצבו אותי". בקמפיין לאזורים, Brave Branding
(צילום: אליאב ממן)

כחצי שנה לפני ה-7.10, אמרת בריאיון שאת מודאגת מהאנטישמיות בעולם.

"האמת, כל מה שהיה לפני ה-7.10 נמחק לי. אני לא זוכרת מה הייתה הסיבה הספציפית שאמרתי את זה. בתור נכדה לניצולי שואה, הנושא של אנטישמיות מאוד קרוב ללב שלי. אולי הרגשתי את האנטישמיות במינונים נמוכים. לא חזיתי את הנולד. לעולם לא יכולתי לדמיין את מה שקורה עכשיו. כל מה שקרה הוציא החוצה את מה שהיה מתחת לפני השטח. עצוב לי ואני מקווה שזה הרגע הכי חשוך לפני עלות השחר. אין מה לעשות, אנחנו הכי טובים בעולם ולאנשים קשה עם זה שיש ישראלים ויהודים כל כך מצליחים. אנחנו בשורה הראשונה בכל התחומים. בהוליווד שמנוהלת על ידי יהודים, ברפואה, בהיי-טק. בכל מקום, אנחנו נכס גדול לעולם".

כישראלית, יותר קשה לך לעבוד בחו"ל מאז שפרצה המלחמה?

"אני לא רוצה להאמין שזה נכון, כי אז בשביל מה אנחנו נמצאים פה? אנחנו קובעים לעצמנו את הסיפורים שלנו. התפקיד שלנו זה לשנות את זה. דווקא בגלל שכל העיניים עלינו עכשיו, צריך להראות כמה אנחנו מאוחדים, טובים ומחוזקים. התפקיד שלנו זה להוציא את עצמנו מהמקום הקורבני ולהגביר את התדר של האמונה והשמחה. לא לתת לסיפורים האחרים להשפיע, אם זה מהעולם או מהממשלה שלנו. ב-7.10 הייתי בניו יורק. הייתי אמורה לטוס לארץ ב-9.10 והטיסה שלי בוטלה. במשך שבועות, הייתי נשארת ערה כל הלילה, כי השעות שם הפוכות, כדי לעקוב אחרי החדשות ולדבר עם כל הקרובים שלי. לא רציתי להתמזג עם העולם, רק להיות עם החברים הישראלים והיהודים שלי. הייתי בסוג של חור שחור, וברוך השם יצאתי ממנו.
"למזלי, הייתי בדירה של שלומית (מלכה). היינו ביחד והחזקנו אחת לשנייה את היד. זו הייתה שמירה אלוקית, שעברנו את זה ביחד. באתי אליה לשבועיים ונשארתי חצי שנה. עצרתי את כל החיים שלי, כדי להבין מה קורה. שלומית היא לא חברה, היא חלק ממני. אנחנו כל כך מסונכרנות באנרגיה שלנו. ככה החיים צריכים להיות. יש לנו גם את המילה שלנו, 'קסומי'. שלומית היא הבן אדם הכי קסומי שאני מכירה. כשאת נמצאת כל כך הרבה עם בן אדם, אז מפתחים תכונות דומות וגם מילים בשפה. אנחנו ביחד מתחילת הדרך. עברנו יחד את האהבות הראשונות של שתינו, את הפרידות ואת ההצלחות. זה מעבר לחברות. שלומית היא אחות נשמתית".
9 צפייה בגלריה
איש חשוב מאוד פרמיירה
איש חשוב מאוד פרמיירה
"שלומית היא לא חברה, היא חלק ממני". זוזובסקי ומלכה
(צילום: דנה קופל)

מכל הרגעים שלך על השטיחים האדומים בחו"ל, מה היה לך הכי כיף?

"הרגע הכי אהוב עליי תמיד, זה הרגע שאני מורידה את העקבים והאיפור, ומתרווחת בבית. אני זוכרת פעם אחת בניו יורק אחרי ההקרנה של הסרט 'השורד' של HBO, היה שטיח אדום ואפטר-פארטי, שאליהם הגיעו כל הסוכנים שלי מלוס אנג'לס. הזמנתי את כולם למלון שלי, נתתי להם פיג'מות וירדנו מהשמלות ומהעקבים. הזמנו פיצות והמבורגרים מהרום סרוויס, והיה לנו כל כך כיף ומדהים".

מה היו עד כה רגעי השיא שלך, לטוב ולרע?

"הרגע הכי טוב היה הרגע שנולדתי, חד-משמעית. הרגע שהגעתי לעולם היה חבל על הזמן, 'קסומי'. הרגע הכי פחות טוב? האמת, אין לי רגע ספציפי. היו הרבה רגעים לא טובים שהפכו לטובים, כי מהכול אנחנו לומדים. קשה לי להצביע על משהו אחד בחיים, כי אני רואה את החיים כמכלול. יש משהו מאוד יפה בלהסתכל על הדברים מנקודת מבט רחוקה יותר ולראות שהרגעים הכי פחות טובים היו בסוף הכי מעצימים. אני מאמינה שהכול זה שאלה של איך אתה מסתכל על מה שקורה לך. אני עובדת מאוד קשה לחפש את השיעורים, גם עם הדברים הקשים שקורים".

הייתה לך חוויה שעיצבה אותך?

"יש כל כך הרבה חוויות שעיצבו אותי. אני גדלה בקצב מסחרר".
9 צפייה בגלריה
דר זוזובסקי בקמפיין לאלקטרה
דר זוזובסקי בקמפיין לאלקטרה
"הגילטי פלז'ר שלי זה לצפות בסרטוני ביוטי בטיקטוק". בקמפיין לאלקטרה
(צילום: שי יחזקאל)

את שלמה עם המראה שלך?

"אני שלמה עם עצמי פלוס".

מה דעתך על הזרקות וניתוחים פלסטיים, בעד או נגד?

"אני בעד שכולם יעשו מה שנוח להם ועושה להם טוב".

עשו לך פעם פשלת טיפוח?

"הצטלמתי פעם לסרט באמסטרדם ובאיטליה, שבו הדמות שלי מצולקת ושמו לי פרוסתטיקה על חצי מהפנים. שמו חומר מיוחד על הגבה בצד של הפרוסתטיקה כדי לשמור עליה, כי החומר מאוד דביק. על הגבה השנייה לא שמו חומר הגנה. ואז בכל פעם שהורידו לי את הפרוסתטיקה, בלי כוונה תלשו לי קצת מהגבה השנייה, שלא הייתה מוגנת. בכל פעם עוד קצת ועוד קצת, עד שהגבה התחילה מהאמצע. זה היה מאוד מבהיל. הלכתי לאיציק וקיל, שמטפל לי בגבות. כפרה עליו, אין עוד אחד כמוהו. הוא המליץ לי על סרום שנקרא New Brow, שהצמיח לי את הגבה בחזרה והכול הסתדר ואפילו השתפר. עכשיו הגבות שלי בשיא שלהן. אני אוהבת אותן עבות ומלאות".

יש לך טיפ טיפוח מנצח?

"הכי חשוב, במיוחד בשמש שלנו, זה להיות עם קרם הגנה. שיהיה כל הזמן קרם הגנה בהישג יד. זה הכי מהותי, יותר מהכול. אף אחד לא רוצה פיגמנטציה".
9 צפייה בגלריה
דר זוזובסקי בפסטיבל הסדרות בקאן, 2023
דר זוזובסקי בפסטיבל הסדרות בקאן, 2023
"הרגע הכי אהוב עליי תמיד, זה כשאני מורידה את העקבים והאיפור"
(צילום: Pascal Le Segretain/Getty Images)

ספרי על שגרת הטיפוח שלך.

"פולה בליק היא שהצילה אותי כמה וכמה פעמים מחצ'קונים אימתניים, שיצאו לי לפני צילומים או אירועים. לא היה לי אף פעם אקנה, אבל פתאום היה יכול לצאת לי חצ'קון גדול באמצע הפרצוף והיא תמיד הייתה מצילה אותי בשעות לא שעות. אני משתמשת קבוע במוצרים שלה והם מעולים. בסבון, ברפידות שאני לוקחת איתי תמיד לטיסות, בסרומים ובקרם ההגנה שלה, שיש לו גם קצת גוון והוא מאחד לי את העור. בנוסף, אני משתמשת בקרם פנים של שאנל מסדרת קמילה, שנותן בוסט נהדר לעור, ובקרם עיניים של שאנל, שיש בו פצפצים והוא מאוד נעים.
"אני הולכת לטיפולים במכשור מתקדם ובגלי רדיו, גם בפנים וגם בגוף, אצל לידיה נחום וד"ר ענבל גת. בחו"ל אין לי קוסמטיקאית ואני עושה לעצמי טיפולים על הדרך. יש לי את המכשיר של NuFace, שחברה המליצה לי והזמנתי מאמזון. זה בא עם ג'ל שמורחים ואז מעסים. זה ממש מרים את הפנים. ביום-יום אני אוהבת מראה יותר טבעי, בערב אני מדגישה או את העיניים או את השפתיים. לא גם וגם, כי זה יותר מדי.
"יש לי וידוי: הגילטי פלז'ר שלי זה לצפות בסרטוני ביוטי בטיקטוק. ככה גיליתי הרבה מוצרים, כמו הפריימר של saie, שנותן זוהר מטורף. יש גם את הפריימר המעולה של שרלוט טילברי, שפועל כמו פילטר לעור חלק. אני אוהבת לערבב שני סוגי מייק-אפ: של שאנל לה בז' עם הלומינס של ארמאני. זה טיפ שלמדתי מאליאב ממן, המאפר הקבוע שלי לצילומים ולאירועים. אני משתמשת באותו קונסילר מאז ימי 'החממה' – של אסתי לאודר. את הכול אני מקבעת עם פודרה דחוסה של שרלוט טילברי וספוגית, ממש בעדינות.
"קונטור אני עושה עם הקרם לה בז' של שאנל ומשתמשת גם בסומק קרמי של שאנל. אין על סומק בעולם. עוד טיפ שלי זה הביץ' סטיק של שרלוט טילברי, שנותן מראה שזוף טבעי ו'שרוף' בלחיים ובאף. לעיניים אני משתמשת בעיפרון חום מיוחד של שאנל, שנותן הצללה יפה. טוש הגבות של glossier הוא הכי טבעי שיש. מסקרה אני אוהבת חומה, לא שחורה. מאוד אוהבת את המסקרה Better than sex של too faced. על השפתיים אני מורחת תמיד קודם כל לחות לשפתיים של שאנל. יש לזה ריח מדהים. תוחמת עם עיפרון השפתיים של שרלוט טילברי ומורחת ליפסטיק בגוון 914 של שאנל. הוא נראה הכי טבעי שיש ומרגיש בול כגוון שהכי מתאים לי".

מה לגבי הגוף?

"הבושם הקבוע שלי עכשיו הוא תה נואר של לה לאבו. על הגוף אני מפזרת את ספריי הבודי מיסט של שאנל או מורחת קרם של ניוואה או ניוטרוג'ינה".

איך את מטפלת בשיער?

"איציק סבג הוא הספר הקבוע שלי כבר שנים. אין עליו. מעצב השיער הקבוע שלי על הסט הוא אדיר אמרגי. יש לי המלצה מושלמת למוצר שיער, שעשה לי שינוי מטורף. הפך לי את השיער לרך כמו משי. זה חומץ פטל מיוחד לשיער של איב רושה בשם Brilliance Shine. שמים אותו במקלחת אחרי החפיפה, מעסים לקרקפת וזה עושה שיער רך-רך. זה מעולה לשיער שנוטה להישבר או להתייבש. אני משתמשת בשמפו ובמרכך של מיקי בוגנים".

יש לך שגרת תזונה וכושר?

"אני פסקטריאנית. זה אומר שאני לא אוכלת בשר או עוף, רק דגים. באופן כללי, אני אוכלת הרבה קטניות וירקות בכל הצורות. אני מתאמנת אצל ליקי רוזנברג, ששמה הולך לפניה. אני אצלה הרבה שנים ונהיינו החברות הכי טובות. ההתאהבות בינינו הייתה מאוד מהירה. יש משהו בליקי ובלב שלה, היא מעבר למאמנת. ממש אכפת לה. היא חלק מהחיים שלי. ממש זכיתי באישה הזו. כשאני בארץ, אני משתדלת להתאמן אצלה שלוש-ארבע פעמים בשבוע. בחו"ל לא מצאתי אימונים פונקציונליים כמו של ליקי, אז אני עושה בדרך כלל יוגה או פילאטיס. פתאום אני גם מאוד אוהבת לרוץ וללכת המון ברגל. זה חלק מהכיף שלי בעיר חדשה, להכיר אותה דרך הרגליים".

איזו עצה היית נותנת לעצמך הצעירה עוד יותר?

"לדר של תחילת הדרך? הייתי אומרת לה לנשום, כי גם ה-High וגם ה-Low – הכול עובר בסוף. הייתי אומרת לה שהיא יותר חזקה ממה שהיא חושבת ושתמשיך ללכת אחרי החלומות שלה. יהיו טלטלות, אבל בסוף הכול יסתדר".

סטיילינג: עומר יהב | איפור לתמונות סטילס: אליאב ממן לשאנל ביוטי | עיצוב שיער: אדיר אמרגי | סוכנות: אלינור שחר ניהול אישי
בגדים: שמלה, סונדרין מרטינז | חליפת חצאית לבנה, ורנר | חלוק משי בווידאו, H&M studio | נעליים, אוסף פרטי | תכשיטים, ה.שטרן
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button