חוף מבטחים של אקלקטיות ויכולת לשלב בין גבוה לנמוך, בין זול ליקר. קארי בראדשו מתוך "פשוט ככה"

מסוגננות, מופרכות ונוסטלגיות: מה חשבתם על התלבושות של קארי בראדשו ב"פשוט ככה"

עם עליית סדרת ההמשך ל"סקס והעיר הגדולה", הוצפה הרשת בביקורת כלפי השחקנית המרכזית בה: האופנה. אך לאורך עשרת הפרקים, התגלתה הדמות האייקונית ככוכבת סטייל גם בשנות ה-50 לחייה. אספנו את הבגדים הבולטים שלה

פורסם:
עם עליית סדרת הטלוויזיה "פשוט ככה" לפני כחודשיים, היו שמיהרו להספיד את כוכבות הסדרה ובעיקר את השחקנית המרכזית בה: האופנה. בתמונות המוקדמות שנחשפו עוד בטרם עלתה הסדרה לשידור ברשת HBO (בישראל שודרה ב-HOT3), עבודת הסטיילינג שיצרו מולי רוג'רס ודני סנטיאגו (המלבישים החדשים ובני חסותה של פטרישיה פילד, שהייתה חתומה על הסטיילינג בסדרה "סקס והעיר הגדולה") לקארי בראדשו, מירנדה הובס, שרלוט יורק-גולדנבלט והחברה הרביעית והחדשה סימה פאטל, נראתה מפוזרת וסהרורית. היו מי שהעלו תיאוריות קונספירציה ואמרו כי זו בסך הכול דרך להטעות את הציבור (בדיוק כפי שקרה עם צילום סצנת הלוויה הפיקטיבית בהשתתפות מיסטר ביג), רק כדי לחשוף את הסטייל האמיתי של הכוכבות ב"פשוט ככה".
ובכן, יש אמת מסוימת בתיאוריית הקונספירציה. הבגדים שהופיעו בתמונות המוקדמות אומנם מרכיבים את התלבושות האמיתיות של הדמויות, אך מה שהיה נראה כתלוש וחסר הקשר בצילומי הפפראצי התגלה על המסך כדרך לחזק את דמותה של בראדשו כבעלת סגנון אישי ומקורי, גם אם כובע מעוטר נוצה אינו מתאים לכל אחת. בעידן של מראות משוכפלים של משפיעניות רשת וכוכבות על השטיח האדום – קארי בראדשו היא חוף מבטחים של אקלקטיות ויכולת לשלב בין גבוה לנמוך, בין זול ליקר, בין פריטי מעצבים כמו תיק בגט של פנדי בסכום אסטרונומי של 15 אלף שקל לשמלת וינטג' שנרכשה ב-15 שקל (ונחשדה בטעות שהיא מרשת פוראבר 21) אשר שימשה את בראדשו באחת הסצנות המפורסמות בסדרה, שבה היא נפגשת במקרה עם נטשה, האקסית המיתולוגית של ביג.
אבל לא רק סגנון הלבוש הצבעוני והשילובים הנועזים גרמו לנו להתמכר לסדרה – וסליחה מכל השונאים – שבוע אחר שבוע. בראדשו, הובס, יורק-גולדנבלט ופאטל, הצליחו לייצר מלתחה מרשימה לנשים בעשור השישי לחייהן. נשים בגילים אלו מופיעות לרוב בסדרות טלוויזיה במראות שמבקשים לנטרל מהן כל מידה של מיניות, כאימהות חסרות סטייל הלבושות במכנסי צ'ינו או ג'ינס וסריג, או בסגנון של נשות עסקים חמורות סבר. גם אם שרלוט השמרנית מקפידה על מלתחה סולידית יחסית, כולן יחד מצליחות להרכיב שפה אופנתית מכילה, רבגונית, מגובשת ועשירה, המציעה אפשרויות לבוש רבות עבור נשים שרוצות להמשיך לחגוג את הסגנון שלהן.
מבין כולן, בראדשו היא זו שמנקזת אליה את כל תשומת הלב. זאת בזכות הופעות דרמטיות, גם אם מופרכות לפרקים, כמו היציאה מהבית בחצאית טול לבנה וגדולה, הבחירה בסנדלי עקב כסופים ליום של צביעה (שכמובן התלכלכו) ושמלת הטול האפורה והיפהפייה של ורסאצ'ה שהיא לובשת, ובכן, בבית. במקרים מסוימים היא גם יוצרת מחוות נוסטלגיות לכמה מהופעותיה ב"סקס והעיר", כמו תיק הפנדי הגנוב שחזר וחצאית הטול. בעקבות סיום העונה הראשונה, והיחידה לעת עתה, נזכרנו בכמה מהופעותיה הבולטות. מה חשבתם עליהן?
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button