חמש שנים לאחר שבוטלה באופן רשמי, תצוגת האופנה של מותג הלנז'רי המפורסם בעולם ויקטוריה'ס סיקרט חזרה הלילה (שלישי) אל המסלול בניו יורק. כיאה לאירוע נוצץ עם רמת ספקטקל של פסטיגל על סטרואידים, בוויקטוריה'ס סיקרט גייסו לתצוגה רשימה ארוכה של דוגמניות-על, ביניהן אדריאנה לימה, ג'יג'י ובלה חדיד, קייט ולילה מוס, אירינה שייק, קנדיס סוונפול, דוטזן קרוז, אשלי גרהאם, ברברה פלווין, טיילור היל, באהטי פרינסלו, אלסנדרה אמברוסיו וטיירה בנקס – ששבה אל המסלול של מותג ההלבשה התחתונה לאחר כמעט שני עשורים. סאן מזרחי עשתה היסטוריה מקומית כדוגמנית הישראלית הראשונה אי פעם בתצוגה של המותג, ואף הגניבה חיוך שובב למצלמה מהמסלול וזכתה למחיאות כפיים סוערות מהקהל.
תצוגת האופנה של ויקטוריה'ס סיקרט התקיימה לראשונה ב-1995 ובוטלה בשנת 2019 לאחר ביקורת על החפצת נשים וקידום מראה אחיד, לבן ורזה מאוד. הטענות נגד המותג קיבלו חיזוק בעקבות ריאיון שהעניק לווג ב-2018 אד ראזק, שהיה אז מנהל חטיבת השיווק של החברה, אשר הצהיר כי אין למותג רצון לשלב בעתיד דוגמניות טרנסג'נדריות ודוגמניות למידות גדולות. הרשת סערה, ובמותג החליטו לנסות לשקם את התדמית. במהלך מתיחת הפנים שכללה גם את עזיבתו של ראזק ובכירים נוספים, גויסה כפרזנטורית הדוגמנית הטרנסג'נדרית ולנטינה סמפיו (שהופיעה על המסלול גם בתצוגה הלילה) ובהמשך מפורסמות שאינן דוגמניות, כמו שחקנית הכדורגל מייגן ראפינו.
ב-2023 ניסו במותג להמציא מחדש את קונספט התצוגה עם סרט דוקומנטרי המדגיש את הפעילות של ויקטוריה'ס סיקרט בנושאים של הכלה ושונות לצד פריטי הלבשה תחתונה. הביקורות לא התלהבו, ונראה כי גם היחלשות השיח העולמי סביב הצורך במגוון מידות גוף והחזרה למודל יופי שדוף בשבועות האופנה הנחשבים, יצרו את התנאים לקאמבק של תצוגת הלנז'רי הידועה.
אז מה היה על המסלול? על רקע הופעות חיות של טיילה, ליסה (מלהקת הבנות בלאקפינק) ושר – שהוכיחה כי גם בגיל 78 ועם מכנסי פאייטים היא יכולה ללמד את המוזיקאיות הצעירות בלבוש מינימלי שיעור או שניים איך גונבים את ההצגה – צעדו על המסלול שורה בלתי נגמרת של יפהפיות מעוטרות כנפיים בסטים של חזיות ותחתונים או בגדי גוף חשופים מתחרה. רובן הגדול הציגו את מודל היופי הידוע מתצוגות העבר של ויקטוריה'ס סיקרט – כלומר, דקיק מאוד. עם זאת, דוגמנית הפלאס סייז אשלי גרהאם הוכיחה שוב כי היא סופר-מודל לא רק בגלל טרנד גיוון המידות של העשור הקודם, אלא בזכות כריזמה כובשת.
הפתעות נרשמו בדמות אדריאנה לימה, שיאנית תצוגות ויקטוריה'ס סיקרט, ששבה למסלול בהופעה מנצחת וחייכנית במיוחד; קרלה ברוני בת ה-56, לשעבר הגברת הראשונה של צרפת, במחוך שחור, תחתונים וטייטס מתחרה; קייט מוס בשמלת תחרה שחורה ופנים רציניות; וטיירה בנקס – שנעלה את התצוגה והזכירה לכולם איך סופר-מודלס אמיתיות צועדות על מסלול, עם הבעה וענטוז שהחזירו אותנו מיד לימים של "הטופ מודל הבאה".
למרות ההכרזות לפני תחילת השידור על כך שמדובר בתצוגה של נשים עבור נשים, וכי כל המשתתפות, המופיעות והצוות מאחורי הקלעים הן נשים – יהיה זה מגוחך להתייחס לתצוגה של ויקטוריה'ס סיקרט כאירוע העצמה נשי. על אף גיוון מסוים בגילאי הדוגמניות, כל ביקורת שהייתה בעבר על התצוגה והמודלים שהיא מקדמת רלוונטית גם הפעם. עם זאת, חייבים להודות כי חוויית הצפייה בה שקולה יותר לבילוי בדיסנילנד מאשר לביקור במוזיאון: הכול מוגזם, נוצץ, צבעוני ומתקתק עד אין קץ, אבל קשה לחשוב על תחליף הולם לאווירת הקרקס הממכרת במציאות חלופית שבה כולן יפות, שמחות ומרגישות בנוח בנעלי עקב וכמה שפחות בגדים.