המותג האמריקני Andie, שהוקם בשנת 2017 כחברת בגדי ים של נשים עבור נשים, חשף השבוע את הקמפיין החדש בכיכובן של השחקנית דמי מור בת ה-58 ושלוש בנותיה מהנישואים לשחקן ברוס וויליס: רומר, סקאוט וטלולה. סקאוט בת ה-30 הייתה בבטן אמהּ כשהצטלמה מור בעירום מלא לשער מגזין "וניטי פייר", באחד התצלומים האייקוניים שלה ושל הצלמת אנני לייבוביץ'.
בתמונות שנחשפו עד כה, מצולמות מור ושלוש בנותיה בבגדי ים שלמים ובביקיני, תחת תמה צבעונית: אדום, שחור, לבן, ותמונה קבוצתית של בגדי ים במספר צבעים.
מור חלקה את התמונות עם 2.3 מיליון עוקביה באינסטגרם. "במהלך השנה האחרונה, קשר אנושי הפך לחשוב מאי פעם", כתבה מור בהתייחסה לקורונה. "אני תומכת במותג אנדי מההתחלה כמשקיעה כלכלית, ועכשיו, יותר מתמיד, הרגשתי שזה הזמן המושלם לחלוק את הקיץ ואת תחושת החופש עם בנותיי. היה לי חשוב לשלב אותן בקמפיין, ואני מקווה שאחרים ינצלו הזדמנויות בחייהם כדי ליצור קשרים משמעותיים ולחגוג כל רגע עם האנשים שהם אוהבים".
הביקורות שמלוות את מור בשנה החולפות לא פסקו גם הפעם. לאחר שביקרו את פניה המשופצות כשצעדה בתצוגת ההוט קוטור של בית האופנה פנדי בחורף האחרון, התמונות החדשות בבגדי ים הביאו מגיבים נוספים להתייחס למראה הצעיר שלה.
"לא ידעתי שיש לך שלוש אחיות", הגיב אדם אחד, במה שנראה כמו ביקורת מעודנת על המראה הצעיר שמציגה מור בתמונות. "איזה בושה זאת כל 'העבודה' שעשית, דמי", כתבה אחת העוקבות בהתייחס לפניה של השחקנית, "היית כל כך יפה במראה הטבעי".
והיו גם תגובות חיוביות. "העולם זקוק לעוד מור וויליס", נכתב באחת התגובות. "אין דבר יותר סקסי מאישה שמרגישה בנוח בגוף שלה", הוסיפה אחרת. נדמה כי זה מה שהמותג מנסה לשדר גם ללקוחותיו, עם בגדי ים שנמכרים בטווח מידות רחב – מ-XS ועד XXXL (מידה 58-56).