אפשר להכריז על הקולקציה הטובה של העונה: ראף סימונס ומיוצ'ה פראדה פנו לארכיון ושבו עם פריטים אייקוניים

פראדה מנצחים על המסלול, המתאגרפת אימן חליף בשורה הראשונה: שבוע האופנה במילאנו

דולצ'ה & גבאנה עשו כבוד למדונה, הדוגמניות הישראליות המשיכו לככב, המשקפיים הפוטוריסטיים כיסו את הפנים, צבעי הניאון זהרו, ופראדה זוכה בקולקציה הטובה של העונה – השיאים מתצוגות האופנה האיטלקיות 

פורסם:
אתמול (שני) ננעל שבוע האופנה של מילאנו לעונת אביב-קיץ 2025, בתום חמישה ימים עשירים בחגיגות, מפורסמים ומפורסמות בשורה הראשונה, וגם לא מעט קולקציות מצוינות, כשבראשן זו של בית האופנה פראדה בעיצובם של ראף סימונס ומיוצ'ה פראדה. השניים פנו אל ארכיון המותג ושלפו ממנו פריטים אייקוניים מהעשורים האחרונים, תוך שהם מטעינים אותם בפרשנויות חדשות.
יותר משהמהלך הזה מקדם נקודת מבט רעננה על האופן שבו אנחנו מתלבשים והיכולת להציע אפשרויות לבוש חדשות מתוך פריטים קיימים – זוהי, הסבירו השניים, ביקורת על האלגוריתם ברשתות החברתיות, אשר גורם לנו לראות עוד מאותו הדבר, ללא יכולת לאתגר את עצמנו אסתטית ומחשבתית.
בריאיון לאתר ווג, סיפרה פראדה מאחורי הקלעים כי "נראה שאנחנו מונחים על ידי אלגוריתמים, כך שכל מה שאנחנו אוהבים וכל מה שאנחנו יודעים הוא בגלל שאנשים אחרים מטמיעים את זה בנו". פראדה הבהירה שהיא לא מגנה או מבקרת את המצב, אך היא וסימונס לא יכלו להתעלם מכך.
התצוגה הייתה אחת הנועזות של פראדה לאחרונה, עם עיצובים יוצאי דופן כמו כובעים המזכירים משקפי חלל המרפררים לעיצובי המשקפיים של פייר קרדן (שאת חלקם, המקוריים, מחזיק האופטומטריסט הישראלי קלוד סמואל, שאביו עיצב משקפיים לקרדן), שילובים של סגנונות BDSM וביגוד ספורטיבי עם אלמנטים מפתיעים כמו חוטי מתכת ששולבו בבגדים כדי ליצור עיוותים או חגורות פנימיות במכנסיים.
הכאוס העיצובי שהופיע בתצוגה של פראדה ליווה מספר תצוגות נוספות בשבועות האופנה של לונדון ומילאנו, כמו התצוגה המצוינת של סטיבן סטוקי-דיילי מהמותג SS Delay שהציג בלונדון, וזו של פרנצ'סקו ריסו למארני במילאנו. נראה כי המציאות הכאוטית המקרינה על אירופה, ישראל והעולם כולו, מצאה את דרכה גם אל המסלולים כביטוי למתרחש.
(צפו: תצוגת אביב-קיץ 2025 של מארני במילאנו)

בתמונות למעלה אספנו עוד כמה מהרגעים הגדולים של מילאנו: מהתצוגה המצוינת של מתיו בלייזי לבוטגה ונטה, דרך חגיגות ה-50 למותג האיטלקי אייסברג, ועד הבטן ההריונית של נטע אלחמיסטר, שהופיעה בשורות הראשונות של שבוע האופנה.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button