"זה דומה לפוחלץ – אבל אין קשר ביניהם". קיילי ג'נר בתצוגת ההוט קוטור של סקיאפרלי

האמן הישראלי מאחורי האריה שלובשת קיילי ג'נר: "אני איש דתי ולא מעורה בעולם הזה"

הכוכבת המפורסמת בעולם כבשה שוב את אינסטגרם ואת אנשי האופנה כשהגיעה לשבוע ההוט קוטור בפריז עם בגד חייתי ולא שגרתי, שנוצר בשיתוף פעולה עם עמי זרוג: "הכול קרה במקרה"

פורסם:
שבוע ההוט קוטור בפריז נפתח הבוקר עם הקולקציה של בית האופנה סקיאפרלי – התצוגה החשובה של השבוע. עוד לפני שהדוגמנית הראשונה צעדה על המסלול, אפשר היה לזהות את הלך הרוח של הקולקציה, כשבשורה הראשונה הופיעה קיילי ג'נר לבושה שמלת סטרפלס שחורה שעליה ראש ענק של אריה. התלבושת של ג'נר הפכה תוך דקות ספורות ללהיט ברשת, פורסמה בכל עמודי האינסטגרם של מגזיני האופנה בעולם וכמובן אצל הכוכבת עצמה, עם 379 מיליון עוקבים וקרוב לשני מיליון לייקים תוך שעה.
3 צפייה בגלריה
קיילי ג'נר בתצוגת ההוט קוטור של סקיאפרלי בפריז, 2023
קיילי ג'נר בתצוגת ההוט קוטור של סקיאפרלי בפריז, 2023
שיתפה את המראה עם 379 מיליון העוקבים שלה. קיילי ג'נר
(צילום: Ziya / SplashNews.com)

מאוחר יותר עלו על המסלול הדוגמניות שלום הארלו ואירינה שייק לבושות שמלות ערב עם ראשי חיות: הארלו עם ראש נמר שלג לבן, שייק עם ראש אריה שפיו פתוח לרווחה. היה זה כמו לאלף נמר.
מאחורי ראשי החיות עומד האמן הישראלי עמי זרוג (43), הפועל בשלוש השנים האחרונות תחת החברה Animal Replicas שאותה הקים עם חן אלפי. במשך כל חייו עשה אמנות, בעיקר מאחורי הקלעים בהפקות גדולות כמו "האח הגדול". מהסטודיו בתל אביב הם מייצרים העתקים של בעלי חיים, שנמכרים בעיקר ללקוחות פרטיים שרוצים בסלון ראש של צ'יטה.

"אנחנו יוצרים הכול מחומרים סינתטיים", הוא אומר בריאיון ל-ynet מיד בתום התצוגה. "אנחנו מציירים ומפסלים חיות. זה דומה לפוחלץ – אבל אין קשר ביניהם. אני מאוד אוהב בעלי חיים ורוצה ליצור חיות שנראות אנושיות, אבל בלי לפגוע בחיה".
3 צפייה בגלריה
קיילי ג'נר בתצוגת ההוט קוטור של סקיאפרלי בפריז, 2023
קיילי ג'נר בתצוגת ההוט קוטור של סקיאפרלי בפריז, 2023
"לא הכרתי את בית האופנה קודם". קיילי ג'נר בתצוגה של סקיאפרלי
(צילום: AbacaPress / SplashNews.com)

בית האופנה סקיאפרלי נוסד ב-1927, נסגר ב-1954 והוקם שוב ב-2012 על ידי איש העסקים האיטלקי דייגו דלה ואלה. בראשו עומד כיום מעצב האופנה דניאל רוזברי. לפני כמה חודשים קיבלו זרוג ואלפי שיחת טלפון מישראלי בשם אריאל, שעובד במותג. "במקרה הם ראו אותנו באינסטגרם, הרימו טלפון. הכול קרה במקרה", מספר זרוג. "הם התחילו בהזמנה של ראש אריה אחד ושאלו אם אפשר להכין אותו מחומרים קלים יותר ושיהיה לביש. הם אהבו את המוצר, ברוך השם, והזמינו חמישה מוצרים: שני ראשי אריות, ראש נחש, נמר שלג וזאב. היה כיף גדול לעבוד איתם".
הכרת את בית האופנה?
"לא הכרתי את בית האופנה קודם, וכשהכרתי – התאהבתי. הם עושים אופנה שהיא אמנות, כזאת שמזכירה לי את קלימט ואת דאלי. אשתי ואני התאהבנו במותג".

קיילי ג'נר, הכוכבת הגדולה ביותר בעולם, לבשה יצירה שלך. איך אתה מאמין שזה ישפיע על החברה שלכם?
"אני איש דתי ולא מעורה בעולם הזה. ברוך השם, אלפי הוא האיש שמשווק אותנו. אני לא יודע מה יקרה בעתיד".
אלפי: "הקולקציה היא של סקיאפרלי, כאשר ראשי החיות נעשו בשיתוף איתנו. עבדנו במשך חודש וחצי באינטנסיביות בצמוד לדניאל רוזברי, המעצב של בית האופנה. אנחנו כמובן שמחים לכל חשיפה. תמיד עבדנו עם לקוחות מחו"ל, ואנחנו שמחים שעכשיו זה גם מקבל פרסום בישראל – איפה שנמצא הסטודיו שלנו".
התצוגה של סקיאפרלי היא הכרטיס החם ביותר בשבוע האופנה. למה אתה לא שם?
זרוג: "יש לי פחד מטיסות".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button