קולקציית הקפסולה של C0S עם לאה קולומבו

צבעונית, תוססת ואופטימית: הקולקציה הכי מסקרנת לקיץ הקרוב

המותג COS משיק קולקציית קפסולה עם האמנית והצלמת LEA COLOMBO והתוצאה - עוצרת נשימה

מוגש מטעם COS
פורסם:
סגנונה התוסס ומלא החיים של הצלמת והאמנית לאה קולומבו חובר למותג האופנה העל זמני COS בשיתוף פעולה אומנותי במיוחד (אותו ניתן למצוא החל מהבוקר בשתי חנויות המותג - קניון TLV וקניון עזריאלי ירושלים).
הקמפיין, המחובר לצבע ולרגש, שקולומבו גם צילמה, מציג שלושה הדפסים בלעדיים על פריטי קיץ לגברים ולנשים, בהם שמלות, חולצות ואקססוריז.
קולומבו (leacolombo@), אמנית וצלמת ילידת קייפטאון מזמן ביססה את מקומה בין שמות האופנה המשפיעים ביותר בעולם בעוד שהפרופיל שלה כאמנית משובחת צובר עוצמה במהירות. כמי שידועה בסגנונה הנועז והעשיר, קולומבו בוחנת את הערכים והקשרים בין צבע, אור ורגש כאשר האמנות שלה משקפת את אישיותה – ככזו שאינה מפחדת לפרוץ גבולות.

שיתוף הפעולה בינה לבין COS בקולקציית COS × Lea Colombo ממשיך לקדם את הקהילה היוצרת. קולקציית הקפסולה, המושקת בחנויות נבחרות ברחבי העולם מעלה את מצב הרוח ומכניסה אופטימיות צבעונית. כחלק מההשקה העולמית היא אף תוצג בתערוכה בחנות ההיברידית של המותג ב- Coal Drops Yard בלונדון. מיקום המהווה יעד לתרבות וחוויה מודרנית המציג באופן קבוע את עבודותיהם של יוצרים מוכרים ומתחילים כאחד. התערוכה תציג את הצבעים וההדפסים המהווים בסיס בעשייתה היצירתית והחוויתית של קולמבו.
"יצירות האמנות בקולקציה הן חלק מסדרת הפרחים שלי - אני יוצרת תמונות חזקות, מלאות חיים וצבעוניות בחדר חושך. הצבעים התוססים והמנוגדים משתלבים לצד התמונות בצבעוניות רכה יותר, ומשקפים את החקירה המתמידה שלי של כפילות, מתח ואיזון. הם יוצרו בביתי בקייפטאון, שם היצירתיות שלי תמיד מתעוררת מיופיו המדהים של הטבע.להעביר זאת לבגדים זה חילוף אנרגיה יפהפייה", אמרה לאה קולומבו על הקולקציה.


"אנחנו תמיד שואבים השראה מדיסציפלינות יצירתיות שונות – ההזדמנות לשתף פעולה עם לאה ולחקור את התהליכים הייחודיים שלה אפשרה לנו לקחת את ה־DNA של המותג וליצור מחדש את העיצובים באמצעות עבודתה. אנו מאמצים את הסינרגיה בין אמנות ואופנה, ומציגים את התפיסה הנלהבת והאופטימית של לאה לצבע ואת גישתה האינדיבידואלית לסגנון", אמרה מנהלת העיצוב של COS קארין גוסטפסון.
הקולקציה תוצע למכירה בחנויות נבחרות בעולם כמו גם בחנויות המותג בישראל, החל מהבוקר: בקניון TLV בתל אביב ובקניון עזריאלי ירושלים.


לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button