"התחום שלנו גובה מחיר. אני כל הזמן מודעת לעצמי ומבקרת את עצמי". ריף נאמן

ריף נאמן מול המראה: "אני לא קמה בבוקר ואומרת לעצמי, איזה כיף שאני יפה"

המחיר של החיים מול המצלמות על הביטחון העצמי, הרמת הריסים שהביאה אותה לבית החולים, היחס לגובה ולמשקל, והבחירה במראה הכי טבעי שאפשר – מה גילינו עליה באמבטיה

פורסם:
צפו בשגרת הטיפוח והאיפור המינימליסטית של ריף נאמן מול המראה
( צילום: טל שחר)
ריף נאמן (24), שחקנית ודוגמנית. פרזנטורית של סטיב מאדן ולה בוטה. שגרירה של ללין

ריף נאמן, איך הכול התחיל?

"הכול התחיל בגיל שמונה. כמיטב הקלישאה, אהבתי במה ואהבתי להופיע בבית. אמרתי לאימא שלי שאני רוצה להצטלם באופן מקצועי, אז לקחו אותי בתור ילדה ונסענו כולנו יחד לתל אביב כדי להצטלם בשביל הכיף. הצלם שצילם אותי אמר להורים שלי שכדאי לשלוח את התמונות שלי לסוכנויות. הם שלחו ואז התחילו להזמין אותי לאודישנים. הכול היה מאוד חווייתי, ממש כיף. פתאום התקבלתי לקמפיינים לבלו בירד, לפוקס, לפרסומת לקוטג' של תנובה. הכול היה בגדר חוויה בשבילי. אהבתי לנסוע ולהכיר ילדים בגילי שהם לא מהאזור שלי בכפר תבור.
"מגיל 12 עד גיל 15, לא היה לי כל כך מה לעשות, כי זה בין לבין – את לא יכולה לדגמן לילדים וגם לא למבוגרים. כשהייתי בת 15, חבר בכפר צילם אותי והעלינו את התמונות לפייסבוק, כמו כולם. ואז רוברטו שלח לי הודעה שהוא רוצה לדבר עם ההורים שלי ושהוא ישמח לייצג אותי. בהתחלה לא רציתי לחזור לדגמן, זה לא כל כך קרא לי. רוברטו החליט לבוא לכפר תבור כדי לדבר עם ההורים שלי פנים אל פנים. הוא היה מקסים ואימא שלי הכינה עוגת שוקולד. משם חתמנו על חוזה, צילמנו תמונות והתחלתי עם הדוגמנות. בגיל 16 נסעתי לסוכנויות במילאנו ובמיאמי, אבל לא ממש עבדתי כי לא הייתי במידות. גם הייתי נמוכה מדי לדוגמנות, כי אני רק 1.63 מ'".

ומה קרה אז?

"המשכתי לדגמן בארץ. עבדתי יפה בדוגמנות. במקביל, נרשמתי למגמת תיאטרון בתיכון שלי 'כדורי' ושם ממש פרחתי. התחלתי לעשות אודישנים לסדרות נוער. באודישנים הייתי מגיעה תמיד לשלב האחרון, ותמיד זה היה מתפקשש על משהו. הייתי נורא מתבאסת. עד שפעם אחת אמרתי לעצמי שאם שוב אשמע 'לא', אשחרר את המשחק ואתגייס לצבא. אבל אז התקבלתי לסדרה בשם 'ראש גדול' והיה לי שם תפקיד גדול. מאז אני ממשיכה לעשות אודישנים. התאהבתי בדבר הזה שנקרא משחק".
8 צפייה בגלריה
ריף נאמן
ריף נאמן
"אם פתאום עליתי קילו זה כן מפריע לי, כמו לכל אישה. אני לא אשקר ואגיד שאני אוהבת את עצמי תמיד"
(צילום: טל שחר)

במקביל גם התגייסת לצבא.

"חצי שנה לפני הצבא, עברתי לגור בתל אביב. התגייסתי ושירתי בקריה כרל"שית של אלוף משנה. קיבלתי סטטוס של אמן צעיר, ובשנה השנייה שלי בצבא עבדתי המון. את התפקיד ב'פאודה' קיבלתי אחרי שהשתחררתי כבר מהצבא, בגיל 21. פתאום אני קולטת כמה זמן עבר מאז".

וזו הייתה נקודת הפריצה שלך?

"הכירו אותי עוד לפני כן, כי שיחקתי גם ב'כפולה' והשתתפתי בפסטיגל. ב'פאודה' זו הייתה פריצה משמעותית, כי זה שודר בנטפליקס. אחר כך גם 'שטיסל' היה בנטפליקס, וזה בכל העולם".

מזהים אותך בחו"ל?

"כשהייתי בלוס אנג'לס, ניגשו אליי אנשים שזיהו אותי. זה היה מאוד מרגש. אז אני מניחה שאפשר לקרוא לזה נקודת פריצה. אני אף פעם לא מגדירה רגעים אחדים כנקודת פריצה. לכל רגע היה את האפקט שלו על החיים שלי ועל הקריירה שלי".

הרבה אנשים מכתירים אותך בתואר 'הבחורה הכי יפה בארץ', איך זה גורם לך להרגיש?

"לא יודעת. אני לא אחת שקמה בבוקר ואומרת לעצמי, איזה כיף שאני יפה. אני זאת אני, וזה די מוזר שמדברים עליי ככה. אני מרגישה כמו כולם. ממש ילדה רגילה בת 24, כמו כולם".
8 צפייה בגלריה
ריף נאמן בקמפיין של סטיב מאדן
ריף נאמן בקמפיין של סטיב מאדן
"בארץ עבדתי יפה בדוגמנות. בחו"ל הייתי נמוכה מדי, כי אני רק 1.63 מ'". ריף נאמן בקמפיין של סטיב מאדן
(צילום: שי ארבל)

מה היה הרגע הכי טוב שלך עד כה ומה היה הרגע הכי פחות טוב?

"הרגע הכי טוב היה כשצילמנו סצנה בעונה השלישית של 'שטיסל' בכותל. אני בן אדם מאמין והרבה שנים חיכיתי לרגע הזה, שאשחק בסדרות ואעשה תפקידים שמרגשים אותי. פתאום עמדתי שם וכל כך נהניתי מהדמות, מהתפקיד, מהאנשים ומההפקה, והיינו בכותל. ממש אמרתי לאלוהים תודה שאני מתפרנסת מהדבר שאני הכי אוהבת בעולם. זה רגע שאני זוכרת.
"הרגע הכי פחות טוב לא מסתכם ברגע אחד. התחום שלנו גובה מחיר. אני כל הזמן מודעת לעצמי ומבקרת את עצמי. הביקורת העצמית שלי מאוד גבוהה. אני כל הזמן חושבת מה אפשר לתקן. לא רק את המראה, את כל הדבר הזה שהוא אני. צריך לדעת לעשות את ההפרדה בין הדמות שלי בחוץ לבין הדמות שאני בפנים, כי יש שוני. יש שוני בין התדמית בתקשורת לבין מי שאני בבית. אני שהיא בלי קשר לעבודה. אני לא נותנת לזה לנהל אותי. חשוב לי לבנות את הביטחון שלי על עצמי ועל הנפש שלי, ולא על הדמות החיצונית שלי. חשוב לי להיות בן אדם טוב עם הערכים שגדלתי עליהם ולהיות עם החברים שלי".
8 צפייה בגלריה
ריף נאמן
ריף נאמן
"יש שוני בין התדמית בתקשורת לבין מי שאני בבית"
(צילום: טל שחר)

מה צפוי לך בקרוב?

"לאחרונה הפכתי לפרזנטורית של סטיב מאדן ואני שגרירה של ללין. אני מתחילה לצלם סדרת נוער שנקראת 'גולדה ומאיר'. כמובן, אני כל הזמן עושה אודישנים בארץ ובחו"ל. בגלל התקופה, היו הרבה דברים שהיו אמורים לקרות והתעכבו. מצד שני, הקורונה העבירה את כל האודישנים לזום. אני שולחת סרטון וחוזרים אליי בזום. אני מאמינה שיקרו דברים טובים השנה ושאני אמשיך להיות תמיד מי שאני. אני מאוד עם הרגליים על הקרקע. אני בן אדם של משפחה. כשטסתי ללוס אנג'לס לחודש, מאוד התגעגעתי. אבל תפקידים שמרגשים ומאתגרים זה הלב והנשמה, ומה שאני מכוונת אליו בארץ ובחו"ל. אני עובדת כל הזמן על האנגלית שלי. לוקחת שיעורים באנגלית כמה פעמים בשבוע. זה חשוב לאודישנים שאני שולחת לחו"ל. ממש כמו כולם. המון שחקנים עושים את זה".

את שלמה עם המראה שלך?

"אני שלמה עם רוב המראה שלי. בתקופה האחרונה, אם פתאום עליתי קילו זה כן מפריע לי, כמו לכל אישה. אני לא אשקר ואגיד שאני אוהבת את עצמי תמיד. בגדול, אני אוהבת את עצמי. אבל לפעמים, אם השיער לא מסתדר, אם עליתי קילו או שניים, אם יש צלקת מפצע – זה מפריע לי. אבל בסך הכול, אני שלמה עם המראה שלי".

עשו לך פעם פשלת טיפוח?

"כשהייתי חיילת, רציתי לעשות הרמת ריסים וגמרתי בבית חולים, כי העיניים שלי התנפחו בגלל אלרגיה מטורפת שפיתחתי לחומרים שמרחו לי. מאז אני לא עושה שום דבר שהוא לא טבעי".
8 צפייה בגלריה
ריף נאמן בקמפיין של ללין
ריף נאמן בקמפיין של ללין
"כשהייתי בלוס אנג'לס, ניגשו אליי אנשים שזיהו אותי. זה היה מאוד מרגש". מדגמנת בקמפיין של ללין
(צילום: אלכס ליפקין)

מה עמדתך לגבי הזרקות וניתוחים פלסטיים, בעד או נגד?

"קודם כל, אני חושבת שצריך לעשות את מה שעושה טוב ללב. באהבה. אבל הכול זה עניין של טעם. על טעם ועל ריח, אי אפשר ממש להתווכח. אישית, אני אוהבת מראה טבעי. אבל אם מישהי רוצה לעשות ניתוח אף – שתעוף על זה. אני לא בן אדם שעוסק באחרים. שכל אחד יעשה מה שטוב לו. כמובן, בלי להגזים".

יש לך טיפ טיפוח מנצח?

"טיפוח השיער שלי הוא עם מוצרים של לה בוטה, שאני פרזנטורית שלהם. זה מותג שאני ממש אוהבת. יש להם אפילו בושם לשיער שאני מאוד אוהבת להשתמש בו".

ספרי על שגרת הטיפוח שלך.

"יש לי קוסמטיקאית מקסימה בראשון לציון. קוראים לה טניה אוהב שלום, ואני הולכת אליה פעם בחודשיים. עכשיו אני מנקה את הפנים עם סבון המוס של ללין ומשתמשת גם בקרם הפנים שלהם. אני מקפידה למרוח באופן קבוע גם את קרם ההגנה שאני קונה אצל הקוסמטיקאית שלי טניה. האיפור שלי מאוד פשוט: טינט עם גוון שאני מורחת גם על הלחיים וגם על השפתיים, לפעמים גם קצת קונסילר ומסקרה, ומסרקת את הגבות. זה הכול. דורית גבות מעצבת לי אותן ואני אוהבת שהן מסורקות".

מה לגבי הגוף?

"שאנל צ'אנס זה הבושם הקבוע שלי. על העור אני מורחת שמן ויטמין E. זה משהו שלאחרונה גיליתי והוא עושה לי ממש טוב לעור".
8 צפייה בגלריה
ריף נאמן
ריף נאמן
"חשוב לי להיות בן אדם טוב עם הערכים שגדלתי עליהם"
(צילום: טל שחר)

איך את מטפלת בשיער?

"כבר כמה שנים שאני הולכת למקום שקוראים לו 'מגונדרות' בגבעתיים. הם מקסימים. הם מספרים אותי ועושים לי טיפולי שיקום לשיער. לצילומים ולאירועים מסרק אותי לירז אגם. כשאני חופפת בבית, אני משתמשת במוצרים של לה בוטה ובבושם השיער המדהים שלהם".

ספרי על שגרת התזונה והכושר שלך.

"אני צמחונית, משתדלת לאכול בריא ולהקשיב לגוף שלי. לאכול את כל מה שעושה לו טוב. בבוקר אני אוכלת חביתה, בצהריים אורז, טופו וסלט. שום דבר מיוחד. אני בחורה פשוטה מאוד. לגבי הכושר, אני מתאמנת ארבע פעמים בשבוע בשיעורי פילאטיס מכשירים בסטודיו בתל אביב ועושה הליכות בחוץ עם חברה, במיוחד עכשיו כשמתחיל להיות מזג אוויר נעים. אני לא אשקר ואגיד שהלכתי בחוץ בחורף ובקור".
8 צפייה בגלריה
ריף נאמן בקמפיין של לה בוטה
ריף נאמן בקמפיין של לה בוטה
"בגיל 16 הייתי מאוד במרוץ אחרי הקריירה והאודישנים". מדגמנת בקמפיין של לה בוטה
(צילום: אמיר יהל)

איזו עצה היית נותנת לעצמך הצעירה עוד יותר, וגם לעצמך הבוגרת יותר?

"לריף הצעירה הייתי אומרת שהכול יהיה בסדר, כי בגיל 16 הייתי מאוד במרוץ אחרי הקריירה והאודישנים. הייתי אומרת לה שיהיה בסדר ושהיא יכולה להאמין בעצמה, למרות שאני חושבת שתמיד ידעתי את זה בתוך תוכי. הייתי אומרת לה שתמשיך במה שהיא עושה, כי היא עושה את זה טוב. לריף הבוגרת הייתי מייעצת שתמצא תמיד זמן לעצמה, ושתהיה טובה לעצמה בתוך העולם הזה שנקרא חיים. שגם כשהיא תהיה אימא לילדים, תדע גם אז לקחת זמן לעצמה".

איפור לתמונות סטילס: אסף באבו | עיצוב שיער: לירז אגם | סטיילינג: תום רוזיליו | עוזרת איפור: נופר קברא | סוכנות: רוברטו | בגדים: חלוק בהיר, פמינה | מכנסיים שחורים, ז'קט ורוד וסנדלים – סטיב מאדן | מכנסי ג'ינס, ברנדה | בגד גוף שחור, ז'קט בהיר וסנדלים – סטיב מאדן | חולצה וחצאית – ברנדה | סנדלים – סטיב מאדן
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button