מעצב האופנה יוז'י ימאמוטו ממשיך להפתיע גם בגיל 80, עם סדרת ז'קטים מצוירים בעבודת יד וגזרות משוחררות

נוצות, ספורט ושק דולרים: הרגעים הגדולים של שבוע האופנה לגברים בפריז

הפרידה של דריס ון נוטן, הקולקציה הראשונה של קולקטיב המעצבים בניהול A$AP Rocky, החזרה למסלול של הד מיינר הישראלי, והכוכבים שנפגשו בשורה הראשונה – סיכום בתמונות של תצוגות בגדי הגברים לאביב-קיץ 2025 מעיר האורות

פורסם:
על רקע משחקי היורו באירופה והאולימפיאדה שתיפתח בחודש הבא, שבוע האופנה לגברים בפריז שהסתיים אמש (ראשון) לא פספס הזדמנות להתייחס לאקטואלי. בלואי ויטון, לדוגמה, יצרו מראה של אחידות מדומיינת בתצוגה שנערכה על מדשאות משרדי אונסק"ו בעיר, ואת התצוגה של המותג היפני White Mountaineering נעל כוכב הכדורגל הצרפתי לשעבר ג'יבריל סיסה. התייחסויות ספורטיביות נצפו גם בתצוגות נוספות, מתוך שאיפה לחבר בין העיר לבין המשחקים האולימפיים.
ריק אוונס בספקטקל עוצר נשימה שכלל עשן לבן ו-200 דוגמנים שנראו כאילו נשלפו מהפקה הוליוודית של סרט תקופתי

רגע לפני שתצוגות ההוט קוטור שוטפות את פריז, לאורך שישה ימים הוצגו בעיר האורות קולקציות אביב-קיץ 2025 לגברים. ניתן היה לפגוש על המסלול כמה מותגים צעירים שהציגו לראשונה את עיצוביהם, לצד שמות ותיקים כמו דיור, קום דה גרסון והד מיינר הישראלי שחותם עשור של הצגת הקולקציות שלו בפריז. בתוך כך, עיני כולם היו נשואות לתצוגת הפרידה של דריס ון נוטן, שנערכה בשבת בערב. המעצב הבלגי בן ה-66, שבשנות ה-80 הדהים את עולם האופנה יחד עם חבריו ל"שישיית אנטוורפן", החליט לפרוש מתפקידו ועשה זאת באחת התצוגות המרגשות והיפות של השבוע, והשנה בכלל. אספנו בראש הכתבה את הרגעים הגדולים שבלטו לאורך השבוע הפריזאי.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button