בעונות האחרונות אפשר לזהות את חזרתה של הפרווה האמיתית אל תעשיית האופנה, לצד העורות האקזוטיים שמעולם לא יצאו ממנה, ע"ע תיקי הקרוקודיל מדגם בירקין של חברת הרמס הזוכים לפופולריות. לראיה, בתצוגת הגמר של המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר הקיץ, הציגו בוגרים ספורים פריטים עשויים פרווה אמיתית, שנותרו מתחת לרדאר התקשורתי.
"הפרווה חוזרת. וזה בעייתי" הייתה הכותרת של "ווג ביזנס" בפברואר השנה. "לאחר שנים של ירידה בשימוש בפרווה בעקבות הפגנות – הפרווה נמצאת בכל מקום בעונה הזו", ציינו בכתבה. "בין אם היא אמיתית או מלאכותית, היא מעוררת דאגות בנוגע להתחייבויות האופנה לקיימות".
הדיון בלגיטימיות של שימוש בפרווה אמיתית הוא תלוי תרבות, מצב כלכלי, טרנדים אופנתיים. כעת קיים דור מעצבים צעיר שלא גדל על מאבקים ציבוריים של ארגונים כמו PETA למען זכויות בעלי חיים, שהובילו לשינוי גדול בעולם האופנה ולהפסקת השימוש בחומרים מן החי. בעשור האחרון הצטרפו למאבק בתי יוקרה גדולים כמו ורסאצ'ה, פראדה, מייקל קורס, גוצ'י ואחרים, שהודיעו על הפסקת השימוש בפרווה לטובת תחליפים מלאכותיים, לרוב אקולוגיים יותר.
קמפיין סתיו-חורף 2024-25 של מעצבת האופנה סטלה מקרטני נכנס אל תוך הוואקום הזה במסר חד-משמעי: It's About Fucking Time, שבו קוראת המעצבת האקטיביסטית לזכויות בעלי חיים ואופנה בת-קיימא, להגברת האחריות הסביבתית של חברות האופנה. מקורו של הסלוגן בגופייה לבנה שלבשה מקרטני ב-1999 לאירוע כניסתו של אביה, פול מקרטני, להיכל התהילה של הרוקנרול. כיום, הופך הסלוגן לסמל עולמי של התנגדות, המופיע בכרזות רחוב ספונטניות והפגנות מתוכננות בשיתוף עם ארגונים כמו PETA.
בתמונות בכיכובן של השחקנית אווה מנדז והמוזיקאית העולה ריי (הזוכה הגדולה של טקס פרסי הבריט השנה) מופיעות השתיים בבגדים ואביזרים המדמים פרווה ועור אקזוטי, כשבתמונה הצמודה מופיעות חיות כמו דוב קוטב, סוס שחור, קרוקודיל. הקבלה זו מדגישה את ההסברה המתמשכת של המותג נגד שימוש במוצרים מן החי ומבקשת להדגיש את ההשפעות הסביבתיות החמורות של חומרים כמו עור פרה – שלפי דיווחים טביעת הרגל האקולוגית שלו גבוהה משמעותית בהשוואה לחלופות, כמעט פי עשר מהאלטרנטיבות המבוססות על צמחים ופי שש מאלו הסינתטיות.
עוד ציינו במותג כי סטלה מקרטני בחרה לעבוד עם מנדז בשל היותה קול בולט במאבקים חברתיים. היא תומכת במהגרים, נשים וילדים, לצד יוזמותיה העסקיות למען מטרות חיוביות, ביניהן היותה פרזנטורית של מותג המים נטול בקבוקי הפלסטיק FloeWater, שעשוי פחיות אלומיניום הניתנות למחזור מלא. ריי, לעומת זאת, מייצגת קול למאבקים בתעשיית המוזיקה, פמיניזם ומשבר האקלים, במיוחד בהשפעה הרבה שלו על נשים ממוצא אתני, הן בתקשורת והן דרך שירים כמו Environmental Anxiety ו-Mother Nature.