עולם האופנה עושה סימנים של חזרה לשגרה, לאחר תקופה ארוכה של התפתחות איטית בעקבות מגפת הקורונה העולמית. אחד הטרנדים הגדולים בעולם הוא בולטות של פריטי לנז'רי, שמככבים על המסלולים וכמובן ברשתות החברתיות. עם חזרתה של האופנה למרכז הבמה, החליטה המעצבת הישראלית ג'ני שיר, אשר יוצרת הלבשה תחתונה ומוכרת בעיקר באירופה, להשיק קמפיין חדש שמתייחס גם לצדדים אפלים יותר שהתפתחו בתקופה זו.
הקמפיין, שצולם על ידי הלנה נירנברג בהשתתפות הדוגמניות מיכיילוב אלכסנדרה, דריה יורצינקו, יוליה מלניקוב, אוליאנה פנבילוב וליאנה נירנברג (איפור: אולגה קרסנובסקי ואוליאנה פנבילוב), נוצר במטרה למשוך תשומת לב לאלימות נגד נשים, שלדעת המעצבת התגברה במיוחד בשנתיים האחרונות גם בעקבות הקורונה. "זוהי תזכורת לנו, כנשים, שאנו לא בובות, אלא אימהות, בנות אדם", היא אומרת.
הקולקציה החדשה של שיר נוצרה כולה מבדים טבעיים, בלי תחרות, מחוכים או אלמנטים אחרים שיכבידו ויעיקו על הגוף. כחלק מהחזרה לשגרה, היא הוצגה לראשונה לפני שבוע בתצוגת אופנה בצ'כיה.
"השנתיים האחרונות היו קשות לכל תעשיית האופנה", אומרת המעצבת, "אבל הצלחנו להגיע גם ל-Fashion TV בתקופת הקורונה, ועכשיו ממשיכים לתצוגות באירופה. לדעתי זה השקט שלפני הסערה. האמנות לא נעלמה, יש עוד הרבה רעיונות בדרך להגשמה".