"באירוויזיון מחפשים את הוואו". עדן אלנה בחזרה הראשונה ברוטרדם

הבגדים של עדן אלנה לאירוויזיון: "רצינו להדגיש את הייחודיות שלה"

נציגת ישראל עלתה לראשונה לחזרה על הבמה ברוטרדם עם מערכות לבוש מתחלפות שיצר אלון ליבנה למופע. הסטייליסט איתי בצלאלי: "רוצה לשתק אנשים, שהבגדים ידירו שינה מעיניהם"

פורסם:
לאחר שבוטל בשנה שעברה בעקבות נגיף הקורונה, האירוויזיון חוזר. נציגת ישראל עדן אלנה, שחגגה ביום שישי האחרון יום הולדת 21, נבחרה לייצג את המדינה לאחר שזכתה בתוכנית הריאליטי "הכוכב הבא" לפני כשנתיים. אתמול (שבת) היא הגיעה לרוטרדם, הולנד, שם יתקיים האירוויזיון מול קהל אך במגבלות הקורונה ועם ריחוק חברתי. אולם Ahoy, שבו תתקיים התחרות, יכול להכיל בדרך כלל כ-17 אלף צופים, אך בשל מגבלות הקורונה יזכו להיכנס אליו רק 3,500 חובבי אירוויזיון. קודם לגמר שייערך ביום שבת 22 במאי וישודר בכאן 11, על אלנה לצלוח את חצי הגמר הראשון ב-18 במאי ולהתמקם בין עשר המדינות בעלות הניקוד הגבוה ביותר.
היום (ראשון) בשעות הצהריים היא עלתה על הבמה ברוטרדם לחזרה ראשונה עם השיר Set Me Free, שבמהלכה גם נחשפה התלבושת שלה לאירוויזיון שעוצבה על ידי מעצב האופנה אלון ליבנה. הסטייליסט איתי בצלאלי, שאחראי, בין היתר, על ההופעות באירוויזיון של נדב גדג', נטע ברזילי וקובי מרימי, חתום גם הפעם על הפן החזותי.
5 צפייה בגלריה
עדן אלנה בחזרה הראשונה ברוטרדם
עדן אלנה בחזרה הראשונה ברוטרדם
"הבגד המרכזי עשוי לטקס בצבעים שחור ולבן, ועליו משובצות אבני סברובסקי"
(צילום: EBU/ANDRES PUTTING)

"על הבמה נראה שלושה לוקים שעיצב אלון ליבנה לעדן ולרקדנים", הוא מספר בשיחה עם ynet, תוך שהוא מדגיש כי החזרה הראשונה מתקיימת ללא איפור ועיצוב שיער כפי שייראו על הבמה בערב חצי הגמר. "הבגד המרכזי עשוי לטקס בצבעים שחור ולבן, ועליו משובצות אבני סברובסקי, אבל עדן הולכת להוריד וללבוש על הבמה שני אאוטפיטים נוספים, מעין מראה של פירוק והרכבה". בחזרה בלט גם בגד העשוי מצמות שיער שזורות על שמלה שקופה, שעוצב בהתאם לתסרוקת המזוהה עם אלנה.
(עדן אלנה בחזרה ברוטרדם)

"היה לי חשוב מאוד לייצר עניין על הבמה, שהצופים לא יוכלו להתעלם מהלוק של עדן", מסביר בצלאלי את בחירתו במראה מודולרי, ולא שוכח להרעיף מחמאות עליה ועל הסטיילינג שיצר. "זה כמו שדחפתי את נעלי הסניקרס המוזהבות לחליפה השחורה שנדב גדג' לבש באירוויזיון 2015. באירוויזיון מחפשים את הוואו. אני רוצה לשתק אנשים, שהבגדים ידירו שינה מעיניהם, שהצופים ירצו לראות את עדן אלנה בגמר. יצרנו לה בגד אייקוני, כזה שכל החיים היא תסתכל עליו ותגיד לעצמה שהיא נראתה מצוין".
5 צפייה בגלריה
עדן אלנה בחזרה הראשונה ברוטרדם
עדן אלנה בחזרה הראשונה ברוטרדם
"מראה של פירוק והרכבה"
(צילום: EBU/ANDRES PUTTING)

בדומה לעבודות קודמות שלו עם מוזיקאים באירוויזיון, גם הפעם תהליך העבודה משותף לבצלאלי, ליבנה ואלנה. "עדן בחורה מיוחדת מאוד ויודעת בדיוק מה היא רוצה: שהבגד יהיה צמוד במותניים, אבל שגם יהיה אוברסייז. כל החלטה עוברת דרכה, ובינה לבין אלון יש כבר ערוץ תקשורת פתוח. הצמות, לדוגמה, זה משהו שהיא מביאה מהבית, אז בחרנו להעצים את זה יחד עם מעצב השיער אבי מלכה (על האיפור מופקד ערן ישראלי, שניהם מהצוות שליווה גם את נטע ברזילי, א"י). לא הייתי שם לה פאה חלקה, להפך, רצינו להדגיש את הייחודיות שלה. בנוסף, יהיו לה לא מעט תכשיטי פנים של תכשיטי מלכה".
האם יש סיכוי שהבגד ישתנה לאחר החזרה הראשונה כפי שקרה בעבר עם דנה אינטרנשיונל, כשגילו שהנוצות של גוטייה הסתירו לה חצי מהפנים והיא עברה לשמלה של גלית לוי?
"אין סיכוי. כל המופע של עדן בנוי על הלוק. אני נוסע עם בגדים נוספים במזוודה לשטיח האדום ולאירועים נוספים – כולם בעיצוב אלון ליבנה".
5 צפייה בגלריה
הסקיצה של אלון ליבנה לתלבושת האירוויזיון של עדן אלנה
הסקיצה של אלון ליבנה לתלבושת האירוויזיון של עדן אלנה
הסקיצה של אלון ליבנה לתלבושת האירוויזיון של עדן אלנה
(איור: אלון ליבנה)

למה בחרתם באלון ליבנה?
"אלון הוא מעצב שמלביש כוכבות לבמה בכל העולם בצורה הטובה ביותר, ועדן מרגישה כמו כוכבת בבגדים שלו. זאת זכות לעבוד איתו. אנחנו אומנם גרים בניין אחד מול השני – אבל אנחנו לא חברים. לא נשב יחד לדרינק, אבל מבחינה מקצועית אנחנו עובדים יחד בסנכרון מטורף. אולי כי אנחנו לא חברים ואין בינינו תחושה של 'לא נעים'".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button