ההפך מריחוק חברתי. הקמפיין של SuitSupply לאביב-קיץ 2021

נורמליות חדשה או התעלמות מהמגיפה? קמפיין פרובוקטיבי מסעיר את הרשת

במקום ריחוק חברתי, מותג האופנה ההולנדי SuitSupply מציג סקס קבוצתי בצילומי קיץ 2021 תחת הכותרת "הנורמלי החדש". הגולשים ברחבי העולם כבר התחלקו למחנות בעד ונגד

פורסם:
הרבה רוק ניגר וגופות חשופים בפעילות מינית קבוצתית, מופיעים בקמפיין האופנה החדש של המותג ההולנדי SuitSupply. מאז נחשף בסוף השבוע תחת הסלוגן The New Normal is Coming, Get Ready To Get Closer (בתרגום חופשי: הנורמלי החדש מגיע, התכוננו להתקרב), הוא מחלק את הרשת לשתיים: אלו שרואים בו התקרבות לעתיד של חזרה לשגרה עם מגע וקירבה, וכאלה שרואים בו זלזול בעידן של מגיפה עולמית. "הם לא עוטים מסכות!" נכתב באחת התגובות. "הנורמלי החדש לא כולל אנשים שחורים?" נכתב בתגובה אחרת, כביקורת על ההומוגניות של הדמויות המופיעות בקמפיין, שרק חלקו פורסם עד כה.
2 צפייה בגלריה
הקמפיין של suitsupply לאביב-קיץ 2021
הקמפיין של suitsupply לאביב-קיץ 2021
"מי בדיוק קהל היעד שלכם עם הקמפיין הזה? האם השתתפות באורגיה היא הנורמלי החדש?", נכתב בתגובות
(קמפיין)

אין ספק שהפרסומת הצליחה להביא את המותג למודעות, כשהפכה לאחת המדוברות ברשתות החברתיות עם דיונים של בעד ונגד. אנדרו רוס סורקין, בעל טור ב"ניו יורק טיימס", צייץ: "אנו נתחיל לראות קמפיינים לעידן פוסט-החיסון. מוקדם מדי? לא מהר מדי?"
בעוד בישראל מבצע החיסונים נמצא במרוץ לחיסון כלל האוכלוסייה, כולל הטבות למתחסנים ובעלי "תו ירוק" – ארצות הברית, אסיה ואירופה עדיין במאמצים לחסן את התושבים. זאת אחת הסיבות שהקמפיין החדש מתקבל בביקורת – גם כלפי החזון העתידי שלו, שעדיין מנותק מהמציאות עבור רוב אוכלוסיית העולם, וגם על ידי גורמים מעולם הרפואה שחוששים כי הוא מעודד הפרה של ההנחיות.
לא רק בריאות הציבור עלתה לדיון. בעידן של שמרנות חברתית ומינית, הקמפיין של SuitSupply העיר מחדש את השדים סביב נושא המיניות בפרסומות – גם אם קמפיינים מיניים יותר, כמו אלה של המעצב טום פורד, פורסמו בעבר. "מי בדיוק קהל היעד שלכם עם הקמפיין הזה? האם השתתפות באורגיה היא הנורמלי החדש?" נכתב באחת התגובות לתמונות שפורסמו בעמוד האינסטגרם של המותג. אחר הוסיף: "שום דבר בדימויים האלה לא גרם לי לרצות לקנות חליפה או בגדים. אני פשוט מבולבל ומנסה להבין מה המסר".

בראיון לאתר Yahoo הסביר מנכ"ל המותג פוקה דה יונג כי "החיים שלאחר המגיפה נמצאים באופק. הקמפיין הוא השקפה חיובית על העתיד, שבו אנשים יוכלו לשוב ולהתכנס יחד בצורה קרובה. ריחוק חברתי לפרק זמן ארוך במיוחד, יצר בנו התניה וחשש מקרבת אחרים".
זו לא הפעם הראשונה שהמותג, שנוסד בשנת 2000, מצליח להרגיז ולמשוך תשומת לב באמצעות קמפיינים פרובוקטיביים. בשנת 2016 יצר המותג את הקמפיין Boy Toy שהואשם בסקסיזם, לאחר שנראו בו גברים בחליפות מצולמים כדמויות מוקטנות על גבי נשים בבגדי ים מינימליים. בתגובה אמר אז דה יונג כי הרעיון היה ליצור "גברים כמו צעצועים בידי נשים ענקיות ויפות שמשחקות בהם. סקסיזם מרמז על חוסר שוויון, וכאן הכוח הוא בידן של נשים".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button