על רקע גשר וויליאמסבורג, הציג מייקל קורס קולקציה בהשראת שנות ה-60 וה-70 כמחווה לאימו ג'ואן שנפטרה בחודש שעבר

סוף מסלול בתפוח הגדול: הרגעים היפים של שבוע האופנה בניו יורק

ראלף לורן שב למסלול לאחר ארבע שנות היעדרות, סיה הפתיעה את האורחים בתצוגה של כריסטיאן סיריאנו, דיאן קיטון וקארה דלווין גנבו את ההצגה בשורה הראשונה, ומה יהיה הצבע הלוהט הבא?

פורסם:
שבוע האופנה של ניו יורק, שהסתיים אמש (רביעי), הזניק את חודש שבועות האופנה הבינלאומיים שימשיכו ללונדון, מילאנו ויסתיימו בפריז. אם להסתמך על ניו יורק ועל לוח התצוגות החודשי, נראה כי ארבע בירות האופנה פועלות לחיזוק הדי.אן.איי הייחודי של כל אחת בנפרד, במיוחד לונדון (שם ייפתח שבוע האופנה מחר), שעם הברקזיט שטלטל אותה וביטול החזרי מס לתיירים – תעשיית האופנה המקומית נפגעה באספקטים רבים, הן מבחינת עיצוב וייצור והן מבחינת מכירות.
הרצון לבידול, כמו גם ההשפעה של שתי תערוכות האופנה האמריקאיות הגדולות שהוצגו אשתקד במוזיאון המטרופוליטן בניו יורק, הובילו לכך שמעצבים רבים ביצרו, כל אחד בדרכו, את האופנה האמריקאית וערכיה. ראלף לורן וקרולינה הררה מצד אחד, ווילי צ'וואריה וג'ייסון וו מצד שני, חידדו את כתב היד העיצובי שלהם, שהתכתב עם סגנון אמריקאי: בגדים ממוקדים לנערות האפ-טאון של ניו יורק אצל הררה, אלמנטים ממערב ארצות הברית שפורקו והורכבו מחדש אצל צ'וואריה, יליד קליפורניה ממוצא אירי ומקסיקני.
לא מעט בגדים טובים הוצגו על המסלולים עם סגנון על-זמני מנצח, שמתרחק מטרנדים בסגנון ה-Y2K (מי שלא השכיל לעשות זאת היה המותג קולינה סטראדה של המעצבת הילרי טיימור, שלרגע היה נראה כמו הדבר הנכון של הרגע אבל לא עוד). בתי האופנה פרואנזה סקולר, טיבי, קאתי, אלטוזארה ואחרים יצרו פריטי לבוש נחשקים, המותאמים לנשים בנות 35 ומעלה אשר מחפשות בגדים באיכות גבוהה ובסגנון עכשווי, מהסוג שכבר קשה למצוא ברשתות אופנה זולות.
הגדיל לעשות המעצב פיטר דו, מהבולטים בדור המעצבים הנוכחי, שבתצוגת הביכורים שלו להלמוט לאנג החזיר עטרה ליושנה למותג שבשנות ה-90 ניסח את טרנד המינימליזם, עם קולקציה צבעונית ובועטת שזכתה לשיח ער בעיקר בגלל הסלוגנים האקזיסטנציאליסטיים שנמרחו על הגופיות שלבשו הדוגמניות והדוגמנים. גם אם אלו הרגישו דידקטיים או גימיקיים לרגע, אחד מהם נצרב במחשבתנו ערב השנה החדשה: When was the last time you were you?
אספנו את הרגעים הבולטים של השבוע בראש הכתבה.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button