במתח שבין המוכר למוזר, מסתתר לא אחר מאשר ג'יימס בונד לשעבר. דניאל קרייג בקמפיין של לואווה לסתיו 2024

מזהים? המייקאובר המפתיע של כוכב ג'יימס בונד בקמפיין אופנה חדש

עם שיער מוחלק בשביל לצד, סוודרים צבעוניים ומשקפיים, דניאל קרייג בן ה-56 נראה בקמפיין הסתיו של בית האופנה לואווה הכי רחוק שאפשר מדמותו המפורסמת כ-007 

פורסם:
זה לקח יותר מדקה לזהות את כוכב הקמפיין החדש של בית האופנה לואווה. לא, זה לא סולן להקת סווייד ברט אנדרסון שצימח זיפים, וגם לא פרסומת לפאות ראש לגברים שחולמים על שיער שופע וחלק. במתח שבין המוכר למוזר, מסתתר לא אחר מאשר ג'יימס בונד לשעבר, השחקן הבריטי דניאל קרייג בן ה-56. או בשמו החדש, דניאל קרינג'.
4 צפייה בגלריה
דניאל קרייג בקמפיין של לואווה לסתיו 2024
דניאל קרייג בקמפיין של לואווה לסתיו 2024
"קולאז' של אישיויות עם הרבה חוצפה". דניאל קרייג בקמפיין של לואווה
(צילום: David Sims/Loewe)

בצילומי הקמפיין החדש לקו הגברים של בית האופנה, עליהם חתום צלם האופנה דיוויד סימס, מישיר קרייג מבט אל המצלמה מבעד למשקפיים עם עדשות צבעוניות כשהוא חמוש בסוודר צבעוני. בתצלום אחר הוא לבוש חולצה בצבע תכלת ומכנסי סריג צבעוניים, שנצפו על המסלול בתצוגה של המותג בינואר 2024 במסגרת שבוע האופנה לגברים בפריז.
4 צפייה בגלריה
דניאל קרייג בקמפיין של לואווה לסתיו 2024
דניאל קרייג בקמפיין של לואווה לסתיו 2024
דניאל קרייג בקמפיין של לואווה לסתיו 2024
(צילום: David Sims/Loewe)

האם מדובר בדמויות שהוא עוטה על עצמו כמו על במת התיאטרון? בהודעה לעיתונות הסבירו אנשי לואווה את הליהוק של ג'יימס בונד היוצא כי "קרייג מביא לחיים את עבודתו של האמן ריצ'רד הוקינס, שהיווה השראה לקולקציה, באמצעות קולאז' של אישיויות עם הרבה חוצפה ועמדה מתעמתת". במותג ליהקו בנוסף את השחקנית האסייתית גרטה לי, שגם אותה לא היה פשוט לזהות במבט ראשון. "עם הישירות הגסה שלו, הקמפיין הוא בעצם מחקר על האופן שבו אנשים והבגדים שהם לובשים, קשורים קשר אינטימי", הוסיפו נציגי בית האופנה.
4 צפייה בגלריה
דניאל קרייג על השטיח האדום, 2022
דניאל קרייג על השטיח האדום, 2022
המראה המוכר של קרייג על השטיח האדום
(צילום: Scott Garfitt/Invision/AP)

דמותו המפורסמת ביותר של קרייג, שחקן קולנוע ותיאטרון מוערך, הופיעה בשנים 2021-2006 בתפקיד הסוכן 007 בחמישה סרטים מסדרת ג'יימס בונד לאורך 15 שנה, ביניהם "קזינו רויאל" שהכניס אותו לתודעה, ושירת הברבור עם "לא זמן למות". מי שיחליף אותו בתפקיד הוא השחקן הבריטי-יהודי אהרון טיילור-ג'ונסון בן ה-34, שכבר הספיק לעמוד בפני סערה ציבורית בעקבות ליהוקו, לאחר שפעילים פרו-פלסטינים קראו להחרים את סדרת הסרטים בשל מוצאו היהודי. "עיתוי גרוע לליהוק, כשישראל מבצעת רצח עם בעזה", נכתב בין היתר.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button