אשתו של סינוואר והתיק

"זה חיקוי, פח אשפה": האם לאשתו של סינוואר באמת יש תיק בירקין?

אשתו של סינוואר נראתה בתמונות במנהרה עם תיק שדומה לדגם יוקרתי ביותר - בירקין של הרמס בשווי 32 אלף דולר. הסטייליסטית ליאת אשורי סבורה שהוא אכן מקורי, אבל ניקול ראידמן חושבת שהוא חיקוי: "זה זיוף ב-300 דולר. איזה שם רע זה עושה שחושבים שאשתו של מחבל רוצח הולכת עם תיק כזה, עכשיו אני מתביישת ללכת איתו"

פורסם:
הרשת סוערת שוב לאחר חיסול מנהיג חמאס יחיא סינוואר, אבל הפעם במוקד נמצא התיק של אשתו ושאלה אחת - האם מדובר במותג יוקרה שרק מעטות יכולות לרכוש.
דובר צה"ל בערבית אלוף-משנה אביחי אדרעי פרסם אמש (שבת) ציוץ מתריס כלפי סמר אבו זמר, שבו נטען כי היא תועדה יום לפני טבח 7 באוקטובר לצד בעלה כשברשותה תיק דומה לבירקין של חברת הרמס. "האם אשתו של סינוואר נכנסה איתו למנהרה ב-6 באוקטובר כשהיא נושאת תיק שעלותו נאמדת בכ-32 אלף דולר?! אני משאיר לכם את התשובה", כתב אל"ם אדרעי - תוך הצגת תמונתה של סמר מחזיקה בתיק בתוך המנהרה שאליה ברחו היא ובעלה בלילה שלפני הטבח, לצד תמונה של תיק היוקרה מאתר החברה.
3 צפייה בגלריה
אישתו של סינוואר נצפתה במנהרה ב-6 באוקטובר כאשר היא נושאת עימה תיק 'בירקין' בשווי 32,000 דולר
אישתו של סינוואר נצפתה במנהרה ב-6 באוקטובר כאשר היא נושאת עימה תיק 'בירקין' בשווי 32,000 דולר
אשתו של סינוואר והתיק

אז האם באמת מדובר בתיק בירקין? הסטייליסטית ליאת אשורי סבורה שכן. "אני בטוחה שאשתו של סינוואר הלכה עם הדגם האמיתי. אם זו הייתה מישהי שנמצאת ברחוב בטורקיה, הייתי יכולה לחשוב שהיא קנתה זיוף, אבל כאן - אין מצב שיגיע אליה מזויף. תחשוב שהיא צריכה לקבל משלוח מיוחד של זיוף - זה לא נראה לי סביר".
ניקול ראידמן, לעומת זאת, חושבת שמדובר בחיקוי. "אשפה", אם להשתמש במילים שלה. "אני שגרירה של הרמס, אני מוזמנת לפתיחת חנויות בכל העולם ומוזמנת לתצוגות ואני מכירה הכול. התיק של אשתו של סינוואר, לדעתי - זה לא הרמס. לי זה נראה סתם תיק פח אשפה. הידיות, הקיפול של דפנות התיק, יש בד מבצבץ, היה צריך להיות ברזל מקדימה - כל אלה מלמדים שזה לא הרמס".
3 צפייה בגלריה
"חוץ ממני כמעט כולן בישראל הולכות עם זיוף". ניקול ראידמן
"חוץ ממני כמעט כולן בישראל הולכות עם זיוף". ניקול ראידמן
"חוץ ממני כמעט כולן בישראל הולכות עם זיוף". ניקול ראידמן
(צילום: ענת מוסברג)

כדי לרכוש את התיק, שנקרא על-שמה של השחקנית ג'יין בירקין, יש צורך לפנות לחברת הרמס שמוכרת את התיקים הנחשקים. במקרה הטוב ניתן להיכנס לרשימת המתנה ארוכה, רק לאחר הוכחה של מערכת יחסים הדוקה שכוללת רכישת צעיפים, מוצרי עור וכלי בית בעשרות אלפי דולרים. "תיקים של הרמס לא ניתן לרכוש בחנויות בישראל", מבהירה ראידמן. "אם יש לך מיליון דולר בחשבון, את לא יכולה להיכנס לחנות ולצאת עם תיק - את צריכה להירשם, להיות לקוחה קבועה. אלא אם כן את מפורסמת מאוד כמו ביונסה וקים קרדישיאן, וגם אז יש לך הגבלה למספר תיקים בשנה. אני לא רואה את אשתו של סינוואר לקוחה קבועה, אבל אולי אסמעיל הנייה קנה בקטאר ונתן לה מתנה. למרות זאת אני בטוחה שמדובר בחיקוי, שעולה בערך 300 דולר".
3 צפייה בגלריה
תיק בירקין
תיק בירקין
תיק בירקין
(צילום: Roselle Chen ,Reuters)

"התיקים של הרמס יקרים מאוד, אין מצב שאישה לא מהמעמד הגבוה תסתובב עם תיק מהסוג הזה, מי שהולכת עם תיק כזה, מראה על מעמד", מוסיפה אשורי. "הם עולים במינימום 15 אלף שקלים ויכולים להגיע ל-35 אלף שקל. גם אם מצאת דגם שהיה פגם בייצור שלו, שריטות למשל, המחיר לא יירד מ-6,000 שקל. גם זיוף של הרמס נחשב לדבר יקר עבור אנשים ממוצעים, נתחיל מזה שקשה מאוד לזייף את הרמס, ואם כבר הצלחת - הזיוף יעלה בין 1,000-800 שקלים לתיק".
ראידמן, חובבת של המותג, מזועזעת מהמחשבה שאשתו של הרוצח החזיקה בו. "אני המצאתי את הרמס בישראל, הייתי הולכת עם התיקים האלה עוד כשאף אחת לא ידעה מה זה. היום כל אחת הולכת עם תיק מטורקיה. כל הבנות בישראל, חוץ ממני ועוד אולי שלוש-ארבע בנות, הולכות עם זיוף.
"הרמס זה סמל סטטוס - כל אחת ששמה על עצמה הרמס חושבת שהיא נובורשית ואוליגרכית. עכשיו ממה שנהיה עם הרמס - אני מתביישת ללכת איתו. איזה שם רע זה עושה להרמס שחושבים שאשתו של מחבל רוצח הולכת עם תיק שלהם".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button