הנסיכה דיאנה עם בגד הים האייקוני בשנת 1997

בזכות "הכתר": גוטקס מוציאה מחדש את בגד הים האייקוני של הנסיכה דיאנה

בגד הים המנומר שלבשה הנסיכה הבריטית בחופשתה האחרונה ב-1997 הפך לאייקוני לאורך השנים, וכעת, בעקבות העונה האחרונה של הסדרה, במותג בגדי הים מוציאים רפליקה במהדורה מוגבלת - במחיר נגיש לכיס

פורסם:
העונה השישית של סדרת הדרמה "הכתר" שעלתה בחודש שעבר בנטפליקס, עוקבת בין היתר אחר שנותיה האחרונות של הנסיכה דיאנה עד למותה בתאונת דרכים טרגית בפריז. כפי שדיווחנו אשתקד, אחת הסצנות המפורסמות בעונה החדשה היא של הנסיכה, רק שבועות ספורים לפני מותה, על היאכטה של בן זוגה דודי אל פאייד, שמצא את מותו יחד איתה.
בקרוז שערכו בקיץ 1997 מדרום צרפת לסרדיניה עם שני בניה של דיאנה, הנסיך וויליאם והנסיך הארי, לבשה דיאנה בגד ים שלם בדוגמה מנומרת עם רצועת קולר של מותג בגדי הים הישראלי גוטקס בעיצובה של לאה גוטליב ז"ל. לקראת עליית הסדרה, פנו יוצרי "הכתר" לחברה, שייצרה עבורם דגם (כמעט) זהה, אותו לובשת השחקנית אליזבת דביקי.
5 צפייה בגלריה
הנסיכה דיאנה בבגד ים של גוטקס
הנסיכה דיאנה בבגד ים של גוטקס
זו לא הייתה הפעם הראשונה שהנסיכה דיאנה לבשה בגד ים מנומר של גוטקס
(צילום: AP)
בגד הים המנומר עם רצועת קולר שלבשה ליידי די לאותו קרוז הפך לפריט אספנות יוקרתי ולקראת עליית הסדרה החליטו בגוטקס להוציא רפליקה במהדורה מוגבלת של בגד הים האייקוני. כמתבקש, הדגם נקרא "דיאנה", ובגירסה הנוכחית הוא קיים בשתי גזרות: קשירת קולר כמו בדגם המקורי או בגזרה עם שתי כתפיות ומחשוף וי. טווח המידות נדיב (48-38) ומחירו עומד על 245 שקל במקום 349 שקל. למרות מזג האוויר החורפי שבחוץ, לקוחות רבות של המותג נוהגות לרכוש בעונה זו בגדי ים לטובת חופשות אקזוטיות בצד ההפוך של כדור הארץ. המעריצות הישראליות יוכלו לאפסן אותו עד לפתיחת עונה הרחצה.
5 צפייה בגלריה
בגד ים מנומר גוטקס הנסיכה דיאנה
בגד ים מנומר גוטקס הנסיכה דיאנה
הנסיכה דיאנה והגברת לאה גוטליב
(צילום: באדיבות ארכיון גוטקס)
הנסיכה דיאנה הייתה מהלקוחות האדוקות של המותג הישראלי, ונהגה לא אחת ללבוש את עיצוביה של גוטליב לחופשותיה. בגד הים המנומר היה האחרון שלבשה והוא נתפר במיוחד עבורה על ידי החברה, לאחר פגישה בינה לגב' גוטליב בשואו רום של גוטקס בלונדון. בכלל, נראה כי הדגמים המנומרים של גוטקס היו חביבים עליה, שכן היא לבשה עוד לפני בגד ים מנומר של המותג כבר בחופשה עם ילדיה ב-1990.
בריאיון שערך החתום למעלה עם לאה גוטליב ב-2008 בדירת הפנטהאוז שלה במגדלי אורי בתל אביב, היא סיפרה נרגשת כי "הנסיכה דיאנה רכשה עשרה דגמים. לימדו אותי לקוד קידה לקראת הפגישה איתה ומרוב התרגשות שכחתי לקוד, אבל היא הייתה נחמדה וחייכנית ואמרה שלחיצת יד תספיק".
5 צפייה בגלריה
בגד ים מנומר גוטקס הנסיכה דיאנה
בגד ים מנומר גוטקס הנסיכה דיאנה
בגד ים כמו של נסיכה ב-245 שקלים
(צילום: אמיר יהל)
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button