"המשימה שלנו מתמקדת בתמיכה והעצמה של נשים ונערות עם מוגבלויות בכל רחבי העולם". להקת The Rollettes בקמפיין של aerie

יש מקום לכולן: קמפיין לנז'רי רוצה לגרום לכל הנשים להרגיש טוב עם עצמן

מותג ההלבשה התחתונה aerie, שמקפיד על תצלומים ללא ריטוש, מציג דוגמניות מלאות לצד דקיקות, בלונדיניות לצד שחורות, וגם קבוצת ריקוד בכיסאות גלגלים

פורסם:
שבע נשים חייכניות בכיסאות גלגלים אינן מראה שכיח בקמפיינים למותגי אופנה והלבשה תחתונה. בעבר ראינו נוכחות של דוגמנית בודדת, כמו, לדוגמה, ג'יליאן מרקדו שהופיעה ב-2014 בקמפיין אופנה של המותג דיזל, אולם הבלחה חד פעמית זו נחשבה גם אז לגימיק. כעת מלהק מותג ההלבשה התחתונה האמריקאי aerie שבע נשים בכיסאות גלגלים לקמפיין, המציג בנוסף נשים מלאות, שחורות, אסיאתיות, וגם בלונדיניות דקיקות.
שביעיית הנשים בקמפיין הן חברות להקת The Rollettes האמריקנית – קבוצת ריקוד על כיסא גלגלים מלוס אנג'לס, שבשנים האחרונות זוכה לפופולריות בארצות הברית עם סיבובי הופעות גדולים. "אנחנו גאות להיות חלק ממשפחת ארי ולהוביל לשינוי אמיתי ומשמעותי", אמרה צ'לסי היל, מייסדת ומנכ"לית הקבוצה בריאיון ליומון האופנה WWD. "המשימה שלנו מתמקדת בתמיכה והעצמה של נשים ונערות עם מוגבלויות בכל רחבי העולם. שיתוף הפעולה הנוכחי יסייע לעורר דימוי גוף חיובי ולהגביר קולות של נשים אמיתיות, ולהביא למודעות ולחשיבות ייצוג של בעלי מוגבלויות בעולם האופנה".
3 צפייה בגלריה
קמפיין קיץ 2021 של aerie
קמפיין קיץ 2021 של aerie
קמפיין קיץ 2021 של aerie
(קמפיין)

מאז 2014 מקפידים במותג הלנז'רי האמריקני על "ייצוג", אותה מילה שחוקה שמובילה בשנים האחרונות שיח על רבגוניות, הכלה ושינוי בעולם האופנה. עם זאת, במקרה של ארי, שהיו מהחלוצים בעולם לשלב נשים במידות מגוונות ולפנות לקהלים רחבים, האותנטיות נשמרת. במותג גם מקפידים על פרסום תצלומים ללא ריטוש ועריכה בתוכנות כמו פוטושופ, דבר אשר לדברי קברניטי החברה, הוביל לעלייה במכירות.
בקמפיין הראשון כיכבה דוגמנית הפלאס סייז איסקרה לורנס, והעונה לצד The Rollettes מופיעות השחקנית אנטוניה ג'נטרי, הזמרת קלסי בלריני, וכוכבות הטיקטוק התאומות NaeNae. אלו מצטרפות לשגרירת המותג הוותיקה מאז 2018, המתעמלת האולימפית אלי רייזמן. "הקמפיין הזה גורם לאנשים להרגיש טוב עם עצמם, לדבר על האני האישי שלך, בטח בימים אלו, שנשים רבות מרגישות לחץ לגבי הדימוי העצמי שלהן ברשתות החברתיות", אמרה רייזמן בריאיון השבוע לתוכנית הבוקר "טודיי" בערוץ MSNBC.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button