עכשיו זו גם חולצה: דונלד טראמפ לאחר ניסיון ההתנקשות במהלך נאומו בעצרת הבחירות בפנסילבניה

ניסיון התנקשות כטרנד אופנתי? חולצות עם תמונתו של טראמפ המדמם הפכו ללהיט

תוך שעות ספורות מאירוע הירי בעצרת הבחירות בפנסילבניה, הוצפה הרשת בטי שירטס עם תמונתו של נשיא ארצות הברית לשעבר מניף את אגרופו מעלה. ולמה בסין כבר ממהרים לעצור את המכירות?

פורסם:
ניסיון ההתנקשות בנשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ הפך ב-72 השעות האחרונות לטרנד אופנתי. פחות משלוש שעות לאחר ניסיון ההתנקשות, הופיעו באתרי קניות בסין חולצות טי שעליהן התצלום העוצמתי של אוון ווצ'י, צלם סוכנות הידיעות AP. בתצלום שוודאי ייחקק כתמונת השנה של 2024, נראה טראמפ מניף את אגרופו מעלה על רקע דגל ארצות הברית, כשדם ניגר על פניו מאוזנו הימנית, בזמן שחמישה אנשי השירות החשאי מקיפים אותו ב-360 מעלות. הזעם, הבושה, הפחד ואגרוף הניצחון, יצרו דימוי בלתי נשכח ועמוס ברבדים. גלוריפיקציה של ניסיון התנקשות והצגתו של טראמפ כקדוש מעונה.
3 צפייה בגלריה
חולצות עם תמונה של דונלד טראמפ לאחר ניסיון ההתנקשות
חולצות עם תמונה של דונלד טראמפ לאחר ניסיון ההתנקשות
חולצות עם תמונה של דונלד טראמפ באתר אמזון
(צילום מסך: https://www.amazon.com)

הראשונים להבין את ההון הכלכלי שניתן לגרוף מהאירוע היו הסינים. באתרי קניות כמו JD.com ו- Taobao שבבעלות קבוצת עליבאבא, הופיעו למכירה חולצות עם התמונה של ווצ'י כשלוש שעות לאחר ניסיון ההתנקשות, עם הכיתוב "הירי עשה אותי חזק יותר". החולצה נמכרה בתשעה דולרים, אולם הרשויות בסין מיהרו להוריד את החולצות מאתרי המכירה כבר אתמול (שני), כפי שדווח ב-BBC – ולא מכיוון שמדובר בהפרת זכויות יוצרים, אלא מאחר שבתקופתו כנשיא ארצות הברית (בשנים 2020-2016) תקף טראמפ בחריפות את הממשל הסיני ואף הביא לסנקציות כלכליות על חברות סיניות.
3 צפייה בגלריה
טראמפ בהופעה ראשונה לאחר שנפגע מירי בעצרת
טראמפ בהופעה ראשונה לאחר שנפגע מירי בעצרת
טראמפ, האגרוף והתחבושת
(צילום: Brendan SMIALOWSKI / AFP)

בארצות הברית, לעומת זאת, העסקים כרגיל. עד כדי כך, שלא נתפלא אם מאחורי היוזמה של מכירת החולצות עומדים טראמפ ואנשיו, שלא יפספסו הזדמנות להרוויח כסף מדמותו, ע"ע טראמפ וודקה. אתמול (שני), פחות מ-48 שעות לאחר הירי בעצרת בחירות שנערכה במדינת פנסילבניה, הופיעו באתר המכירות Etsy למעלה ממאה חולצות טי, סווטשירטים וספלים למכירה עם דיוקנו של הנשיא מה-13 ביולי 2024 – התאריך ששינה את המפה הפוליטית בארצות הברית בן רגע. גם באתר Amazon ניתן למצוא חולצות טי עם התמונה של ווצ'י מאירוע ההתנקשות, ותמורת 19 דולר תוכלו לרכוש חולצה עם כיתובים כמו "לעולם אל תיכנע", "להילחם" ו"אגדות לעולם לא מתות".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button