ממחזרת. קייט מידלטון בשמלה של בית האופנה אלכסנדר מקווין

המלתחה של קייט מידלטון בשנת 2023: שילובים של גבוה ונמוך, ממוחזר - ועדיין יקר

הלוקים של הנסיכה מווילס משלבים בין מעצבי על לרשתות אופנה - ניסיון של בית המלוכה להפגין איפוק בצל הביקורת על אורח החיים הבזבזני שלו - לצד שימוש מחדש בשמלות לאירועי שטיח אדום, ועדיין - בעלי תג מחיר של מאות אלפי שקלים בשנה

פורסם:
בחודש פברואר התייצבה קתרין נסיכת ווילס על השטיח האדום של טקס פרסי הקולנוע הבריטי (BAFTA), לבושה שמלה לבנה חושפת כתף וכפפות דרמטיות ארוכות בצבע שחור. בניגוד ליתר הכוכבות באירוע שבחרו שמלות מקולקציות האביב החדשות של בתי היוקרה - מידלטון ליקטה מארון הבגדים שמלה של בית האופנה אלכסנדר מקווין שלבשה בעבר, הצהרה בפני עצמה, ואילו העגילים שענדה נקנו בזארה ומחירם 18 ליש"ט בלבד. עממיקו סטייל.
6 צפייה בגלריה
קייט מידלטון
קייט מידלטון
ממחזרת. קייט מידלטון בשמלה של בית האופנה אלכסנדר מקווין
(צילום: Gettyimages)
שנת 2023 הייתה עמוסה באירועים רשמיים עבור הנסיכה, ובראשם טקס ההכתרה של צ'ארלס למלך בחודש מאי השנה. מעל שמלת משי לבנה בעיצוב שרה ברטון לאלכנסדר מקווין (שחתומה גם על שמלת הכלה של מידלטון, והשנה גם פרשה מבית האופנה), לבשה מידלטון גלימה מלכותית כחולה וזוג עגילי יהלומים שהיו שייכים לנסיכה דיאנה ונזר בדוגמת עלים.
6 צפייה בגלריה
הכתרת המלך צ'רלס
הכתרת המלך צ'רלס
הלוק של קייט מידלטון בהכתרת המלך צ'רלס
(צילום: AP)
החשיפה התקשורתית לה זוכה מידלטון, שרשמה השנה 123 הופעות ציבוריות לעומת 90 בלבד אשתקד, מציבה גם את המלתחה היוקרתית שלה תחת עין בוחנת של הציבור. בדיקה של ה"ניו יורק פוסט" מצאה כי לאורך השנה הוציאה מידלטון 56,877 ליש"ט (262 אלף שקל) על בגדים, לא כולל פריטים מותאמים אישית או מערכות לבוש שלא ניתן היה לזהות באופן סופי.
לעומת זאת, בשנת 2022 הוציא בית המלוכה על המלתחה של מידלטון סכום של 93,910 ליש"ט (433 אלף שקל), כך שהיא סיימה את שנת 2023 ב"חסכון" של 37 אלף ליש"ט שהם נכון להיום, 170 אלף שקל. אלו כללו שמלת ערב כחולה של ג'ני פאקהאם בשווי 3,000 ליש"ט שלבשה לסרטון שהופיע בפתיחת טקס האירוויזיון, וחליפת חצאית של המעצב ארדם בשווי 3,590 ליש"ט, לצד פריטים זולים של חברות כמו זארה, מסימו דוטי והובס.
6 צפייה בגלריה
קייט מידלטון לבוש 2023
קייט מידלטון לבוש 2023
מעיל של מקווין (3,000 ליש״ט, 13,820 שקל) וחצאית מזארה (19 ליש״ט, 87.50 שקל)
(צילום: Paul Edwards - WPA Pool/Getty Images)
על פי דיווח אחר של ה"דיילי מייל" הבריטי, המלתחה של מידלטון (41) לאורך שנת 2023 עלתה לארמון סכום של 162,040 ליש"ט (745 אלף שקל), 15 אלף ליש"ט פחות מהשנה הקודמת, אז עמד שווי המלתחה שלה על סך 176,664 ליש"ט (813 אלף שקל). לשם השוואה, בשנת 2017 עלתה המלתחה (או לפחות הפריטים במלתחה שנלבשו באירועים ציבוריים) לבית המלוכה כחצי מיליון שקל, וב-2016 עמד סך הפריטים החדשים שהוציאה על 465 אלף שקל. בחישוב גס, המלתחה של מידלטון בשנים 2016 ו-2017 עלתה כמיליון שקל על בגדי מעצבים, כובעים, אביזרים ותכשיטים.
6 צפייה בגלריה
קייט מידלטון לבוש 2023
קייט מידלטון לבוש 2023
לבשה חליפה של ברברי בשווי 12,900 ש"ח לפגישה הרשמית עם מלך ומלכת נורווגיה
(צילום: Handout/Kensington Palace via Getty Images)
אחת הסיבות להפרשי ההוצאות בין 2023 ל-2022, היא בחירתה של מידלטון למחזר בגדים באירועים חברתיים כפי שהדגימה בטקס הבאפטה. צעד זה מבקש לעודד לבישה חוזרת של שמלות שטיח אדום, גם אם אלו כבר נלבשו, צולמו וסוקרו בעבר. "קייט בהחלט השקיעה יותר מאמצים בלבישה מחדש של בגדים השנה בהשוואה לקודמתה", אמרה לפוסט מי שעומדת מאחורי חשבון האינסטגרם הפופולרי Royal Fashion Police (המעדיפה להישאר בעילום שם). "עם זאת, למרות השיפור באחוז הבגדים החוזרים שלובשת הנסיכה, הוא נותר נמוך ביחס לבנות מלוכה אחרות כמו מקסימה מלכת הולנד, לטיסיה מלכת ספרד ונסיכת הכתר מרי מדנמרק". עוד הוסיפה, כי הסיבה לירידה בעלויות המלתחה קשורה לכך שהשנה לא יצאו בני הזוג לסיור מלכותי ברחבי העולם כבעבר, כמו הטיול לקריביים שנה קודם לכן.
6 צפייה בגלריה
קייט מידלטון לבוש 2023
קייט מידלטון לבוש 2023
יורדת אל העם. מידלטון בבלייזר של זארה שעלה 70 ליש״ט (322 שקל)
(צילום: Arthur Edwards - WPA Pool/Getty Images)
הנגישות, לכאורה, שמציגה מידלטון באמצעות "חיסכון" בהוצאות המלתחה שלה, היא חלק מתהליך ארוך של ניסיונות חוזרים של בית המלוכה הבריטי להפגין איפוק בצל הביקורת הגדלה על אורח החיים הבזבזני שלו, הגזענות, והריבים הבין-משפחתיים, ע"ע היחס לנסיך הארי ומייגן מרקל. כך, לצד שמלות ומעילים של מיטב בתי האופנה הבריטים כמו מקווין, ברברי ופקהאם, מידלטון משלבת יותר ויותר פריטים של רשתות אופנה מהירה כמו זארה, כאלו שפשוטות עם יכולות לרכוש בסניף הקרוב לביתן. החיבורים בין גבוה לנמוך, בין נגיש ליוקרתי, שומרים על סגנון לבוש עכשווי ותקשורתי כמצופה מהנסיכה המפורסמת ביותר בעולם.
6 צפייה בגלריה
קייט מידלטון לבוש 2023
קייט מידלטון לבוש 2023
בחליפה של ארדם, מחיר: 3,590 ליש״ט (16,539 שקל)
(צילום: Jordan Pettitt - WPA Pool/ Getty Images)
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button