ב-2021, מתברר, כבר לא מספיק רק להריח טוב. פנטום של פאקו רבאן

האם הבינה המלאכותית תשתלט גם על הריחות שאנחנו מכירים?

בושם חדש של המותג הנודע פאקו רבאן מעוצב כרובוט ומאובזר בשבב מיוחד המציע כניסה לעולמות תוכן אינטראקטיביים. האם ניתן לבנות מערכת יחסים דיגיטלית עם בקבוק?

פורסם:
כשפאקו רבאן אמר ב-1967 כי "במתיחת חוויות עד קצה הגבול, ניתן לשנות מערכי מחשבה", הוא בוודאי לא חלם שיום אחד בית האופנה שלו ישיק בושם שנראה כמו רובוט צעצוע להשתעשע בו, ויהיה מאובזר בשבב מיוחד המוטבע על פקק הבקבוק, שאותו ניתן לסרוק עם הטלפון הנייד בטכנולוגיית NFC.
לבושם החדש לגברים של המותג קוראים "פנטום". בסריקת הקוד על הבקבוק, זוכים גם בכרטיס כניסה למסיבה הסודית והגלקטית של פאקו רבאן עם עולמות תוכן אינטראקטיבי הכוללים פילטרים מרחפים לאינסטגרם, משחקי וידאו בעיצוב בלעדי של המותג ופלייליסט בהתאמה אישית. בהמשך , מבטיחים בפאקו רבאן, יגיעו הפתעות נוספות. ב-2021, מתברר, כבר לא מספיק להיות סתם בושם עם תווי ריח מסעירים ככל שיהיו. יש למתוח את גבולות הריגוש מעל ומעבר לכל דמיון, במטרה לבנות מערכת יחסים דיגיטלית מתמשכת.
השקת הבושם לוותה בחשאיות שלא הייתה עוד כמותה. על הריח שקדו לא פחות מארבעה בשמים נודעים – לוק דונג, ג'ולייט קרגוזוגלו, דומיניק רופיון ואן פיליפו – שיצרו אותו במשותף ממרחקים, כשאוקיינוס שלם מפריד ביניהם. הרי פריז וניו יורק אומנם רחוקות, אך מה זה בהשוואה לגלקסיה כולה.
גם הניחוח, איך לא, מוגדר כארומטי עתידני. הראשון בעולם, לטענת המותג, שנוצר על ידי הגברת היצירתיות האנושית עם בינה מלאכותית. בתווים שלו נמצאים לוונדר קרמי, לימון ממריץ, וניל עצי, פצ'ולי, וטיבר, וגם מולקולת וינטג' סטירליל אצטט, שאמורה להעניק תחושת ערנות מיוחדת. כל העונג הזה יעלה 360 שקל ל-100 מ"ל (ברשת סופר-פארם).
יוצריו של הניחוח והקונספט הטכנולוגי-דיגיטלי, מאמינים כי יותר מהכול – הבושם החדש מבטא במדויק את רוחו של פאקו רבאן, שמאז ומעולם ינק השראה רבה מעולמות המדע הבדיוני ומעידן החלל של שנות ה-60, כשעיצב בגדים ממתכות ומפלסטיק ויצר מהפכה בתפיסת הלבוש.
"כשאני חושב על פאקו רבאן, אני לא חושב על רטרו. אני חושב על מהפכה, על מרד", אמר באחת ההזדמנויות המנהל האמנותי הנוכחי של המותג, ג'וליאן דוסנה. אז מהפכה יש פה, אבל נותרת השאלה האם הגברים גם יתאהבו בריח? כי כשמדובר בבושם, זו תמיד השורה התחתונה.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button