האמנית הישראלית שירה ברזילי, הפועלת תחת שם הבמה Koketit, השיקה הבוקר (חמישי) קולקציית הלבשה תחתונה חדשה בשיתוף פעולה עם ענקית האופנה הספרדית זארה. זהו ללא ספק שיתוף הפעולה הגדול ביותר שלה עד היום מבחינת תהודה בינלאומית. בשיחה עם ynet מספרת ברזילי כי שיתוף הפעולה עם זארה הגיע, כמו כל הפניות אליה בעת האחרונה, דרך חשבון האינסטגרם שלה. עם יותר מ-430 אלף עוקבים, קוקטית היא כבר לא האלטר אגו של ברזילי – היא מותג בפני עצמו.
"קיבלתי הודעה מזארה באינסטגרם לפני חצי שנה, שהם מעוניינים לעשות איתי שיתופי פעולה", מספרת ברזילי בת ה-39. "התרגשתי מאוד. התחלנו לדבר ואז התרחשה המלחמה (מבצע שומר החומות, א"י) והפרויקט כמעט בוטל. אף חברה גדולה לא רוצה להכניס את עצמה למוקד של קונפליקט. היה חשש לרגע שהפרויקט ייפול, אבל למזלי הם התעקשו עליי".
הקולקציה, שנמכרת מהיום אונליין ב-80 מדינות, מורכבת מתריסר דגמים, כמו סט פיג'מה של מכנסיים וחולצה בצבע לבן עם ציור בקווי מתאר שחורים של שתי דמויות מתנשקות, חזייה עם ציור שמזכיר סמיילי מחייך, ושמלת קומבינזון ארוכה בצבע גוף עם כתפיות שחורות שהן חלק מהציור האמנותי של קוקטית.
"צוות העיצוב של זארה בחר עיצובים שהם אהבו מתוך הפיד שלי באינסטגרם, וכיוונו אותי למה שהם רצו", היא מסבירה על תהליך העבודה. "החזרתי להם הצעות שלי לעיצובים ויצרתי קולקציה שלמה, שמתוכה הם בחרו את מה שהם אוהבים. היה תהליך מעניין של תרגום השפה הדו-ממדית שלי לתלת-ממד".
עבור ברזילי, מעצבת אופנה בהשכלתה ובוגרת שנקר בהצטיינות, מדובר בסגירת מעגל. בתום לימודיה היא בחרה לעזוב את התחום ופנתה לעולמות של עיצוב, ובמשך שנים ארוכות שימשה כעורכת הגרפית של מגזין האופנה GoStyle מבית ידיעות אחרונות. בשנים האחרונות יצאה לדרך עצמאית כאמנית והיא מיוצגת על ידי סוכנות סטורם הבריטית. לאחרונה שבה ממנהטן, שם ציירה ציור קיר בכניסה לבר The Seville, ומפריז, שם שקדה על שיתוף פעולה נוסף שצפוי להתפרסם לקראת יום ולנטיין בחודש פברואר הבא.