בגדים יקרים מול צמיגים בוערים. שבוע הקוטור הוצג במנותק מרחובות העיר הלוהטים במחאה על הריגתו של נאהל מרזוק בן ה-17

יוקרה מאוד לא שקטה: הרגעים הגדולים של שבוע ההוט קוטור בפריז

כשבחוץ מהומות בוערות, תצוגות האופנה העילית הביאו למסלולים בגדים המיועדים לעשירות העולם בלבד. משיק צרפתי, דרך הכוכב ההודי ועד המעצבת העתידנית – סיכום בתמונות

פורסם:
שבוע ההוט קוטור של פריז נפתח ביום שני בבוקר בסימן שאלה בעקבות המהומות בפריז ובפרבריה, שהחלו כמה ימים קודם לכן לאחר ששוטר הרג את הצעיר נאהל מרזוק בן ה-17, בן למשפחת מהגרים משכונת נאנט שבמערב העיר. ביום שבת אחר הצהריים הודיע בית האופנה סלין בחשבון האינסטגרם של המנהל האמנותי הדי סלימאן כי בעקבות המהומות הוא מבטל את תצוגת הגברים שהייתה אמורה להתקיים ביום ראשון בערב. אף אחד אחר לא הלך בעקבותיו.
ההודעה של סלין (מתאגיד LVMH), בית אופנה שמתכתב עם אנרגיה של צעירים, מחאות ואופנת רחוב, ותמחור של תיק צד קטן ב-3,000 אירו, הייתה לקונית. ככה זה כשהאנרגיה בועטת, הלקוחות שמרניות והכסף מדבר. בכל אופן, ביטול התצוגה היה הפסד לבית האופנה, ששבועיים קודם לכן קבע את תצוגת האופנה שלו על זו של בית האופנה מייזון אלאיה וסירב להזיז אותה כדי שהאורחים של שני המותגים יוכלו לדלג ביניהן. להיבריס, כך נראה, חוקים משלו.
(צפו בתצוגת ההוט קוטור של בלנסיאגה)

למען האמת, תצוגות ההוט קוטור לסתיו-חורף 2023-24 הציגו קולקציות צפויות למדי. מגמת היוקרה השקטה קיבלה הדהוד בולט בתצוגה של כריסטיאן דיור, דניאל רוזברי בבית האופנה סקיאפרלי השתעשע עם אוסף סוריאליסטי נוסף ובשאנל המשיכה המעצבת וירג'יני ויאר לבדוק את גבולות הטעם הטוב ובעיקר את הרע. ויקטור & רולף סיפקו עוד מההומור ההולנדי שלהם במה שהפך מיד לתמונות ויראליות ברשתות החברתיות, ובלנסיאגה הפיחו חיים נוספים ברוחו של המייסד כריסטובל, עם קולקציית הוט קוטור מרהיבה ואפלה גם יחד, חייטות מעוררת קנאה מתובלת באלמנטים של אופנת רחוב וליתאי מרכוס אחת שממשיכה לרגש אותנו. אספנו את הרגעים הבולטים של השבוע בראש הכתבה.
ליתאי מרכוס בתצוגת ההוט קוטור של בלנסיאגה

תצוגת ההוט קוטור של בלנסיאגה

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button