"תהילה יכולה לבלבל. אני מזכירה לעצמי כל הזמן את הערכים שלי". סאן מזרחי

סאן מזרחי מול המראה: "למדתי לאהוב את היופי שלי. אני מאוד פראית"

הקריירה שהכניסה אותה לרשימת 50 הדוגמניות המצליחות בעולם, הדמיון להורים המפורסמים, החתונה בגיל 22, החלום להיות מעצבת אופנה, ולמה היא לא משתמשת בשמפו? סאן מזרחי רוצה לנפץ את המיתוס ששונאים ישראלים בחו"ל, ולא מוכנה שאף אחד יגיד לה להתפשט או לרזות

פורסם:
סאן מזרחי (25), דוגמנית בינלאומית
צפו: סודות הטיפוח והיופי של סאן מזרחי מול המראה
(צילום: טל שחר)

סאן מזרחי, איך הכול התחיל?

"להיות דוגמנית אף פעם לא היה החלום שלי. כשבחורה היא יפה, גבוהה ורזה, אז באופן טבעי זה מוביל אותך לשם. אנשים דוחפים אותך ללכת לדגמן. בגיל 17 פניתי לכל הסוכנויות בארץ ולא התקבלתי, חוץ מאשר לסוכנות אחת. הייתי חתומה שם שנה ולא עשיתי כלום. למזלי, לא ניצלתי את המשאבים שלהם והם שיחררו אותי כשהתגייסתי לצבא. הייתי מש"קית קישור וטיפלתי באנשי מילואים. כשהשתחררתי, עשיתי טיול בחו"ל עם אביב, שהיה אז החבר שלי והיום הוא בעלי. חזרתי לארץ וישר התחלתי ללמוד עיצוב אופנה בשנקר".

עברת בקלות את מבחני הקבלה הקשים?

"כן, תמיד הייתי יצירתית. מאז שהייתי ילדה, ציירתי, כתבתי ושרתי. אופנה תמיד דיברה אליי. זה כלי מדהים. עכשיו, כשאני בעולם הזה, אני רואה עוד יותר את הכוח שלה. ההחלטה ללמוד בשנקר הייתה ממש מהרגע לרגע. הגשתי תיק עבודות והתקבלתי".
12 צפייה בגלריה
סאן מזרחי
סאן מזרחי
"אני מרגישה לפעמים כמו שתי דמויות, שחיות חיים כפולים"
(צילום: טל שחר)

ומה קרה אז?

"בשנה א' אחד המרצים בשנקר, אופיר איבגי, שאפילו לא היה המרצה שלי, ביקש ממני לדגמן לקולקציה שלו. הוא היה הראשון לזהות את הפוטנציאל. נסענו יחד להרי ירושלים, רק הוא, הבגדים ואני – בלי איפור, בלי עיצוב שיער ובלי צלם. הוא צילם אותי ויצאו תמונות מדהימות, בין האהובות עליי ביותר עד היום. ניר חצרוני, הסוכן שלי היום, ראה אותי באינסטגרם של אופיר, שאל אותו מי אני ושלח לי הודעה. אפילו עוד לא הייתה לו את הסוכנות שלו, אינץ' מודלס. אני זוכרת את היום הזה, כי בדיוק למדתי למבחן. הייתי אחת משתי הדוגמניות היחידות שלו, כשהוא פתח את הסוכנות.
"בהתחלה הצבתי מלא תנאים, כי הדוגמנות עדיין לא עניינה אותי. רציתי רק לעשות קצת כסף, תוך כדי התואר. אמרתי לניר שהלימודים אצלי במקום הראשון ואני לא מוכנה לוותר על החלום שלי. אני לא יכולה בכלל להסביר, כמה הדוגמנות הייתה רחוקה ממני. אפילו ויתרתי על קמפיין ממש חשוב בארץ ובחו"ל לנילי לוטן, כי היה לי מבחן בשנקר. אבל אז ניר הרגיש שיש פה פוטנציאל להצלחה מאוד גדולה. הוא אמר לי: 'תקשיבי, קורה פה משהו לא רגיל, לא סביר. אני שולח תמונות שלך מהאייפון עם ג'ינס וגופייה לסוכנויות בחו"ל, והן רודפות אחרינו שנחתום על החוזה'.
"יצא ששתי הסוכנויות הכי חזקות במילאנו רצו אותי, ולא ידעתי באיזו לבחור. בחרתי בסוף בסוכנות שאני נמצאת בה עד היום. החלטתי לוותר על הסוכנות השנייה, כי הם העירו לי משהו על ההיקפים שלי – והייתי כמו שאני עכשיו – אז סירבתי להם. אם סוכנות מאמינה בך, זה לא קשור להיקפים. זה לא עד כדי כך חשוב. המסגרת לא עד כדי כך צפופה. רואים את הפנים ואת הערכים שאת מייצגת. שניים-שלושה ס"מ לא באמת משנים, ואני ההוכחה לכך. יותר מזה, אחת ההצלחות הכי גדולות בקריירה שלי הייתה דווקא כשהייתי בשיא ההיקפים שלי, כשפתחתי תצוגה של ג'קומוס. מאז אני עובדת ללא הפסקה".
12 צפייה בגלריה
צילומי הדוגמנות הראשונים של סאן מזרחי לאופיר איבגי
צילומי הדוגמנות הראשונים של סאן מזרחי לאופיר איבגי
"הוא היה הראשון לזהות את הפוטנציאל". צילומי הדוגמנות הראשונים של מזרחי לאופיר איבגי
(צילום: אופיר איבגי)

היה לך קשה לעזוב את שנקר אחרי שנה א' ולוותר על החלום להיות מעצבת אופנה?

"זו הייתה החלטה מאוד קשה, כי אהבתי ללמוד שם ומאוד נהניתי. אני אולי בין הבודדות שנהנו שם, כי הרבה סובלים – אם להשתמש במילים עדינות. קלטתי שיש פה הזדמנות וצריך לקחת אותה בשתי ידיים".
"תמיד הייתי בחורה רזה מהממוצע. עם זאת, התפתחתי. אני לא הכי רזה בתחומי. אני נחשבת עדיין מעל הסטנדרט העולמי. לי אין בעיה עם זה. אני מרגישה שהגוף שלי מדהים. יש לי קצת חזה וקצת טוסיק. זה מגוחך שאלה הסטנדרטים בעולם האופנה, אבל זה המצב"

תחזרי פעם לעיצוב אופנה?

"לפעמים אני חושבת על זה. זו רכבת הרים, כי אני בתוך העולם הזה ורואה כמה זה קשה. מצד שני, הצורך ליצור בוער בי. אלה שני קולות שמדברים בראש שלי ומתנגחים זה בזה. אני עדיין יוצרת לעצמי בגדים ותכשיטים, ומקבלת עליהם מחמאות. אפילו מעצבת במותג ג'קומוס ראתה תמונה שלי בבגד שעיצבתי ושאלה מאיפה קניתי אותו. אני אוהבת להתלבש בבגדים ובתכשיטים שאני מעצבת. זו דרך ביטוי. למרות העומס הגדול בעבודה, אני מוצאת לזה זמן, כי זו הנאה בשבילי. אני עושה את זה בכל טיפת זמן פנוי, כי זה משהו שאני משתוקקת לעשות".

אולי תעצבי קולקציית קפסולה למותג ישראלי?

"הלוואי. ממש בא לי".
12 צפייה בגלריה
סאן מזרחי על שערי נומרו צרפת, ווג יוון והרפר'ס בזאר איטליה
סאן מזרחי על שערי נומרו צרפת, ווג יוון והרפר'ס בזאר איטליה
על שערי מגזינים בצרפת, איטליה ויוון
(צילומים: Phil Poynter, Jean Baptiste Mondino, Daniel Jackson)

עשית היסטוריה עכשיו: נבחרת לרשימת 50 הדוגמניות המצליחות ביותר בעולם על ידי אתר מודלס.קום, יחד עם לילה מוס, קנדל ג'נר וג'יג'י חדיד.

"זה מדהים. אני מאוד גאה בעצמי. זה הרגיש לי בלתי מושג, והנה השגתי".

למרות ההצלחה המסחררת והקמפיינים לבוטגה ונטה, מייקל קורס ועוד, נשארת עם הרגליים על הקרקע.

"למדתי לעשות את ההפרדה. אני מבינה שזו העבודה שלי. בתעשייה בארץ הגבולות מטושטשים. כל תעשיית האופנה והבידור – הכול מעורבב. תהילה יכולה לבלבל. אני דואגת כל הזמן להזכיר לעצמי את הערכים שלי. לעשות את ההפרדה בין הבית לעבודה. אני מרגישה לפעמים כמו האנה מונטנה, כמו שתי דמויות, שחיות חיים כפולים. יש פער מאוד גדול בין איך שאני חיה פה, לבין מה שקורה שם. אני מחפשת תמיד את האיזון".
12 צפייה בגלריה
סאן מזרחי בקמפיין למייקל קורס
סאן מזרחי בקמפיין למייקל קורס
"צריך לדעת עם מי להתחתן. בחרתי נכון". בקמפיין למייקל קורס
(צילום: Robert Johansson, באדיבות אינץ' מודלס)

איפה את ובעלך אביב גרים עכשיו?

"עכשיו בתל אביב. חיינו קצת בפריז, אחרי ה-7 באוקטובר החלטנו לחזור. חיפשנו קרקע יציבה וזו ההחלטה הכי טובה שעשינו".

התחתנת כבר בגיל 22. איך הקריירה והנסיעות מסתדרות עם הזוגיות?

"אביב הוא קרקע מאוד יציבה. יש לו המון קרדיט באיזון שלי. הוא טס איתי הרבה והוא הגבר הכי תומך, מפרגן וגאה שיש. הוא איתי בהצלחות וברגעים המאתגרים והקשים. צריך לדעת עם מי להתחתן. בחרתי נכון. כשמתחתנים עם אדם בטוח בעצמו, בעל ערך עצמי גבוה, זה לא מפריע לו ולא מפריע לנישואים. הוא מאושר לראות אותי מאושרת. מה יותר אוהב מזה?"

אבא שלך הוא כדורגלן העבר הנודע אלון מזרחי ואמא שלך היא ורד מזרחי, שמדגמנת למידות מגוונות. למי מהם את דומה יותר?

"קיבלתי הרבה מהתווים העדינים והיפים של אמא, בצבעים של אבא. אמא שלי הייתה יפהפייה מדהימה בצעירותה וגם עכשיו נראית מדהים. הוריי התגרשו, לשניהם יש זוגיות חדשה מהממת והם מאוד גאים בי".
12 צפייה בגלריה
סאן מזרחי
סאן מזרחי
"אני מרגישה שעשיתי היסטוריה וזה מספק אותי מאוד. לא רק כישראלית, גם עולמית"
(צילום: טל שחר)

בחו"ל מזהים אותך ברחוב?

"אנשי מפתח בתעשיית האופנה מזהים, ברחוב לא. יש כל כך הרבה דוגמניות בעולם. זה שונה מתעשיית הבידור. זה כל כך מקצועי שם, יש את ההפרדה הזאת – אופנה זה נטו ביזנס. אני גם לא מחפשת להיות טאלנטית או לטפח חשבון אינסטגרם ענק. יש לי רק 30 אלף עוקבים וכולם אמיתיים".
"היו קמפיינים שקיבלו תגובות לא נעימות באינסטגרם וברשתות מאז המלחמה. על הסטים אני מרגישה מאוד בטוחה. היחס לא השתנה. אנשים אפילו נהיו יותר אכפתיים. הם רגישים למצב. שואלים איך אני ואיך המשפחה שלי"

מאז שהתחילה המלחמה, הרגשת שינוי ביחס אלייך כישראלית?

"היו קמפיינים שקיבלו תגובות לא נעימות באינסטגרם וברשתות. על הסטים אני מרגישה מאוד בטוחה. היחס לא השתנה. אנשים אפילו נהיו יותר אכפתיים. הם רגישים למצב. שואלים איך אני ואיך המשפחה שלי. לרוב, לא מדברים על זה, כי הכול מאוד מקצועי. אני רוצה לנפץ איזה מיתוס שחורה לי לראות. זה מאוד קשה לי שאנחנו הופכים את עצמנו לקורבן, כי אנחנו ישראלים או יהודים. אני לא מרגישה שזה ככה. זו תפיסת עולם קורבנית, שבן אדם בוחר להיות בה. שחררו את תחושת הקורבן. אפשר להצליח בחו"ל גם כישראלי. לא כולם שונאים אותנו. יש אפילו הרבה שאוהבים אותנו. זה לא חייב לפגוע בעבודה. אנשי המפתח בתעשיות בחו"ל הם לרוב אנשים מאוד אינטליגנטיים ויודעים לעשות את ההפרדה בין בני אדם, מקצועיות ודעות פוליטיות".
12 צפייה בגלריה
סאן מזרחי בהפקה של שאנל למגזין Homme Girls
סאן מזרחי בהפקה של שאנל למגזין Homme Girls
"אני ילדה של טבע, של חופש". בהפקה של שאנל למגזין Homme Girls
(צילום: Thistle Brown, באדיבות אינץ' מודלס)

את מרגישה יפה? בארץ לא הצלחת בדוגמנות, בחו"ל אהבו מאוד את המראה המיוחד שלך. אין נביאה בעירה?

"היום אני מרגישה יפהפייה. לא תמיד, רוב הזמן. אני מוקפת בעבודה באינסוף בחורות יפהפיות ולפעמים החרדה משתלטת. ככה זה אצל כולן. הקולות בראש לפעמים מדברים לא יפה. זה מרדף בלתי פוסק, כי תמיד יש יותר. לרוב, אני מרגישה יפה. למדתי ממש לאהוב את היופי שלי. אני מאוד פראית. המראה שלי פחות משורטט ואני לומדת שזה הקסם שלי ודואגת לתחזק ולהאדיר אותו. אני מבינה שזה הכוח שלי. זה מתבטא גם באישיות. אני ילדה של טבע, של חופש, של תנועה. אני אוהבת להרגיש בעוצמות. אפילו הסטייל שלי פחות מדוקדק. בארץ אולי לא הבינו את זה אז. תעשיית האופנה פה היא כמה צעדים אחורה, לצערי. המראה שלי היה אז חדש וזה היה אמיץ לקחת אותי, בתקופתו. בעולם הצליחו לראות מבעד. שם יש הרבה כוח לאנרגיה ולייחודיות, הרבה מקום לאומץ. יש הרבה פתיחות. אני מאמינה שאפשר לקלוט ערכים של בן אדם גם בכמה דקות של מפגש וזה עובר גם במראה".
"היום אני מרגישה יפהפייה. לא תמיד, רוב הזמן. אני מוקפת בעבודה באינסוף בחורות יפהפיות ולפעמים החרדה משתלטת. ככה זה אצל כולן. הקולות בראש לפעמים מדברים לא יפה. זה מרדף בלתי פוסק, כי תמיד יש יותר"

יש לך קווים אדומים שלא תחצי?

"כרגע אני לא מצטלמת בעירום מלא ולא אלך על המסלול עם חזה חשוף. זה התחיל ככה ונשאר ככה. כשאני מרגישה שמשהו משדר פרובוקטיביות ולא אמנות, או מרגיש לי שאני קולב – אני לא שם. אולי זה ישתנה בהמשך".

את מרגישה שכבר "עשית את זה"?

"אני מרגישה שעשיתי היסטוריה וזה מספק אותי מאוד. לא רק כישראלית, גם עולמית. אני מרגישה מאוד מסופקת. אני עדיין לא חושבת על היום שאחרי. למרות ששום דבר לא מובטח לי, אני לא מודאגת לגבי העתיד. יש לי את הביטחון הזה, שאדע ליצור את עצמי בכל פעם מחדש. כמה זמן עוד אעבוד? אני לא יודעת. זה לא כל כך תלוי בי. עד שיימאס לי או להם. אין לי שליטה על זה. כרגע טוב לי ונעים לי, ואני עובדת בלי הפסקה".
12 צפייה בגלריה
סאן מזרחי
סאן מזרחי
"אני לא מודאגת לגבי העתיד. יש לי את הביטחון הזה, שאדע ליצור את עצמי בכל פעם מחדש"
(צילום: טל שחר)

מה היו, עד כה, רגעי השיא שלך לטוב ולרע?

"הרגע שג'קומוס, המעצב עצמו, התחיל לעקוב אחריי באינסטגרם, היה רגע מדהים. הרגשתי שהקשר שהתחלנו לפני שלוש שנים התחזק וזה מאוד קוסם לי בעבודה שהקשר הופך לאישי יותר וזה כבר מעבר לחומר. יש גם הפקה למגזין שהשתתפתי בה עכשיו, שממש משמחת אותי. עם מלהק מאוד גדול, פייר ג'ורג'יו, שנחשב לאלוהי האופנה ותמך בי מההתחלה. הוא עשה הפקה עם אחד מצלמי האופנה הכי גדולים והכי אייקונים – יורגן טלר, למגזין סיסטם. פייר בחר 20 דוגמניות שהוא מטפח ונבחרתי לאחת מהן לצד ג'יג'י חדיד ומריה קרלה. זה עוד לא התפרסם והיה מאוד מרגש.
"הרגע הכי פחות טוב? יש לי הרבה רגעי בדידות כאלה בחו"ל, כשאני רוצה יציבות: בא לי חיבוק מבעלי, לישון במיטה שלי ולתת נשיקה לכלב שלי. לעשות את האימון במקום שאני רגילה ולשתות קפה במקומות שאני אוהבת, אפילו רק לשמוע עברית. הכי קשה לי בחורף בחו"ל, כי אני ילדה של שמש. כמו השם שלי סאן, שההורים שלי בחרו לי והוא הגשים את עצמו".

הרקע שלך בעיצוב אופנה עוזר לך בעבודה כדוגמנית בחו"ל?

"באתי ממקום שיש בי הערכה לבגדים. יש אולי ייחוד בהבנה שלי את האופנה. זו פרספקטיבה אחרת. כבן אדם יצירתי, אני מסתכלת על כל הסיפור, על מה המותג רוצה להגיד. אני נותנת חיים לבגד ויש לזה הרבה משמעות, אני יוצרת דמות".
12 צפייה בגלריה
סאן מזרחי בבגד שעיצבה
סאן מזרחי בבגד שעיצבה
"מעצבת במותג ג'קומוס שאלה מאיפה קניתי אותו". סאן מזרחי בבגד שעיצבה
(צילום: סאן מזרחי)

הייתה חוויה שעיצבה אותך?

"זה יותר תהליכים שלי עם עצמי. כל הקריירה עיצבה אותי, כי היקום בעט אותי למים ממש עמוקים. לנסוע בכל העולם, להכיר אנשים חדשים, זה גורם לך להעמיק יותר ויותר. אני מטופלת וזו אחת המתנות הכי טובות ומעצבות, שנתתי לעצמי".

את שלמה עם המראה שלך?

"לרוב כן. אני עובדת על זה, אין ברירה".

מה דעתך על הזרקות וניתוחים פלסטיים, בעד או נגד?

"הייתי שמחה אם זה לא היה תופס כזאת תאוצה. אני חושבת שיש מקום לעבודה עצמית, כי חשוב שכל אחת תרגיש שלמה עם עצמה. אבל אני, כמובן, מכבדת כל בחירה. יוצא לי לחשוב הרבה מה יהיה ביום שיתחילו לי הקמטים. כרגע לא נראה לי שאזריק. אני מרגישה שיש בזה ניסיון להימנע מהזדקנות. מאוד בא לי להיות שלמה עם הגיל שלי ועם סימני החיים שהוא יביא איתו. אני שואפת לאהוב את עצמי בעתיד כמו שאני, ומקווה שאצליח".
"יוצא לי לחשוב הרבה מה יהיה ביום שיתחילו לי הקמטים. כרגע לא נראה לי שאזריק. אני מרגישה שיש בזה ניסיון להימנע מהזדקנות. מאוד בא לי להיות שלמה עם הגיל שלי ועם סימני החיים שהוא יביא איתו"

עשו לך פעם פשלת טיפוח?

"מישהי פעם עשתה לי גבות וגזרה לי בטעות את כל הריסים. למזלי, הם צמחו מהר בחזרה. זה קרה לפני הדוגמנות, כשעוד הייתי חיילת".

יש לך טיפ טיפוח מנצח?

"לטפח את הנפש. זה גורם להישאר צעירה יותר זמן. בדת אמרו את זה לפניי. אני יודעת מעצמי, שלחיות בשמחה מאוד משפיע על איך שאני נראית".
12 צפייה בגלריה
סאן מזרחי בקמפיין לטום פורד
סאן מזרחי בקמפיין לטום פורד
"טיפ הטיפוח שלי? לטפח את הנפש". בקמפיין לטום פורד
(צילום: Anthony Seklaoui, באדיבות אינץ' מודלס)

ספרי על שגרת הטיפוח שלך.

"אני לא עושה טיפולי פנים. עשיתי אולי שלוש פעמים בחיים. אני לא רואה צורך לגעת יותר מדי במשהו שהוא טוב. אני נותנת לעור שלי את מה שהוא צריך, ולא נראה לי שהוא צריך עוד. אני נוהגת לעסות את הפנים שלי. גם לפני תצוגות, מאפרים עושים לי עיסוי פנים. זה ממש חשוב להזרים את הדם שם. הכי חשוב לנקות את הפנים טוב. אני לא אוהבת שגרת טיפוח ארוכה ומעיקה או למרוח על הפנים חומצות, שאחר כך יגבילו אותי לא להיחשף לשמש. אני מקפידה על ניקוי כפול, משתמשת באבקת הפילינג לפנים של החברה הצרפתית אופיסין יוניברסל בולי – שזו החנות הסודית שלי בפריז – בסרום של שאנל ובקרם פנים ובקרם עיניים של ל'אוקסיטן. בלילה לפני השינה, אני אוהבת למרוח את מסכת הדבש של שאנל, שגורמת לעור שלי להיראות בבוקר כמו אחרי טיפול פנים. קרם ההגנה שלי הוא קוריאני.
"ביום-יום אני כמעט לא מתאפרת, אבל אני לא זזה בלי מעגל הריסים של שאנל – שהוא הכי טוב שיש, ובלי מברשת לגבות. זה תמיד איתי בתיק. מקסימום מורחת קצת קונסילר של דיור. אני אוהבת שרואים קצת עיגולים שחורים. שיש אור וצל בפנים, ולא הכול נראה שטוח ומושלם מדי. אני מאוד אוהבת את הברונזר סטיק של merit – זו חברה מארצות הברית, שמבוססת על מרכיבים מהצומח. יש לי גם את הסומק שלהם, שאני מורחת גם על השפתיים. הבאלמים הכי אהובים עליי לשפתיים הם של שאנל ונוקס. התוחמים האהובים עליי הם של מאק וטו פייס. אני משתמשת בפודרה של פנטי, המותג של ריהאנה".

מה לגבי הגוף?

"כדוגמנית, ממש חשוב לי לטפח את עור הגוף. יש לי עור מאוד יבש ואני מורחת עליו הרבה שמנים. אני מתקלחת בסבון השמן של ל'אוקסיטן ואוהבת גם את תחליב הגוף שלהם. אני מאוד אוהבת את שמן האיריס והבושם התואם של אופיסין יוניברסל בולי, ואני מערבבת אותו עם הבושם שאנל מדמואזל, שהוא הבושם האהוב עליי ביותר לנצח נצחים. הוא תמיד איתי".
12 צפייה בגלריה
סאן מזרחי בתצוגת אביב-קיץ 2024 של דולצ'ה אנד גבאנה
סאן מזרחי בתצוגת אביב-קיץ 2024 של דולצ'ה אנד גבאנה
מדגמנת בתצוגת אביב-קיץ 2024 של דולצ'ה אנד גבאנה
(צילום: Vittorio Zunino Celotto/Getty Images)

איך את מטפלת בשיער?

"יש לי טיפ ממש חשוב: לא לחפוף את השיער כל יום ובכלל לא לחפוף עם שמפו, רק עם מים ובתנועות עיסוי בקרקפת. אני כמעט לא חופפת עם שמפו, רק עם מים. לא משתמשת במרכך, ומסכה לא נגעה בשיער שלי כבר ארבע שנים. אני נותנת לתלתלים שלי להיות פראיים. זה תהליך שצריך להתמסר אליו. למדתי את זה ממעצבי שיער שעבדו איתי בחו"ל. השיער לא צריך את החומרים האלה ורק נהיה תלותי בהם. רק אחרי צילומים, כששמים לי חומרי עיצוב על השיער, אני חופפת עם שמפו. אני אוהבת את המותג הישראלי ארגניה, שמבוסס על שמן קיק. התאהבתי עכשיו במאור קידושים, שעיצב לי את השיער לצילומים היום וממש אהבתי את מה שהוא עשה. מעכשיו אני אצלו".
"אני כמעט לא חופפת עם שמפו, רק עם מים. לא משתמשת במרכך, ומסכה לא נגעה בשיער שלי כבר ארבע שנים. אני נותנת לתלתלים שלי להיות פראיים. זה תהליך שצריך להתמסר אליו"

יש לך שגרת תזונה וכושר?

"תמיד הייתי בחורה רזה מהממוצע. עם זאת, התפתחתי. אני לא הכי רזה בתחומי. אני נחשבת עדיין מעל הסטנדרט העולמי. לי אין בעיה עם זה. אני מרגישה שהגוף שלי מדהים. יש לי קצת חזה וקצת טוסיק. לקח לי זמן להשלים עם זה. זה מגוחך שאלה הסטנדרטים בעולם האופנה, אבל זה המצב. אני מאוד שלמה עם הגוף שלי ולמדתי לחיות באיזון, לאכול לפי הצורך. זה נשמע הכי היפי בעולם. הבנתי שהטיפול הרגשי, זה הדבר הכי טוב שעשיתי לעצמי. אכילה רגשית זה המקור להשמנה. כשאני מאוזנת רגשית – גם הגוף שלי מאוזן. לי זה עבד. אני כל הזמן שמה לב מתי אני אוכלת מהרגש ומתי מרעב. אני לא נשקלת בכלל, כי זה לא רלוונטי לי. אולי אני פריבילגית, אבל זה תמיד עבד לי הכי טוב.
"הבנתי את זה כששמנתי בפעם הראשונה בעבודה, ואז רזיתי ואז שוב שמנתי. הבנתי שהכול זה רגש וטיפלתי בזה. כשאני בארץ בבית, אני מבשלת ודואגת שהבית יהיה בריא. אני בחורה שאוהבת מתוק ואם יבוא לי להכין פנקייקים מתוקים בבוקר – אכין. אני אוכלת גם בחוץ ואם יבוא לי משהו מתוק, אוכל גם. אני רק דואגת שזו לא תהיה התמכרות. בחו"ל לא תמיד יש לי שליטה על מה שאני אוכלת. אני צריכה תמיד למצוא איזון, אבל גם חמלה, כי לא אשמין מפעם אחת וגם אם כן – זה בסדר.
"כושר עושה לי ממש טוב. השגרה שלי מאוד דינמית. אני מתאמנת שלוש-ארבע פעמים בשבוע. גם אימוני כוח, גם פילאטיס וגם יוגה, והולכת המון ברגל. כמעט לא נוסעת במכונית, באוטובוס או בקורקינט. אני הולכת המון בפריז, בניו יורק ובתל אביב".

איזו עצה היית נותנת לעצמך הצעירה עוד יותר?

"הייתי מחבקת אותה מה-זה חזק ואומרת לה שהיא בדרך הנכונה. שלא תשנה כלום. זו בדיוק הדרך שהיא צריכה לעבור".

איפור לתמונות סטילס: רוזה שוורצמן | עיצוב שיער: מאור קידושים | סטיילינג: שירן מניה | סוכנות: ניר חצרוני Inch" MODELS | ע. סטיילינג: אסיף שפירא | ע. הפקה: אידי א"ס | צולם בגלריה אירופה, מתחם האירועים של קפה אירופה, הרצל 3, תל אביב
בגדים: חולצה וחצאית – בוטגה ונטה בבוטיק אמור | מכנסיים שחורים וחזייה – גוצ'י בבוטיק אניגמה | חולצה מכופתרת שחורה, סן לורן בפקטורי 54 | ז'קט, פראדה אוסף פרטי | חצאית מבריקה, גוצ'י בבוטיק אניגמה | נעליים, אוסף פרטי
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button