משדרת יציבות, עם בחירות לבוש אלגנטיות המציגות ביטחון עצמי וקור רוח לצד ניתוק והפגנת עושר. מלניה ודונלד טראמפ, 2024

תיקי יוקרה בעשרות אלפי דולרים ומותגים מאירופה: המלתחה החדשה של מלניה טראמפ

בזמן שבעלה דונלד טראמפ מתמודד עם מרוץ לנשיאות וסדרת כתבי אישום, הגברת הראשונה של ארה"ב לשעבר מציגה סגנון לבוש אלגנטי ונוטף עושר. אז מה בכל זאת השתנה מאז שהייתה בבית הלבן?

פורסם:
בפרק הפתיחה בביוגרפיה החדשה שפורסמה על אנה ווינטור, מספרת המחברת איימי אודל כי יום לאחר הבחירות לנשיאות ארצות הברית שבהן ניצח דונלד טראמפ את הילרי קלינטון, כינסה ווינטור את עובדי קונדה נאסט – בית ההוצאה לאור שעליו היא מופקדת כאחראית התוכן הראשית – לשיחה אישית בעקבות הפסד המועמדת שבה תמכו ווינטור ומגזין "ווג" שאותו היא עורכת מאז 1988. זו הפעם הראשונה, סיפרו הנוכחים בחדר, שראו את מי שכונתה "אשת הקרח" מזילה דמעות של בכי.
באותה נשימה סיפרה אודל על ניסיונותיה החוזרים ונשנים של ווינטור ליצור קשר עם טראמפ קודם לבחירות, ובקשתה ממלניה טראמפ להצטלם למגזין. ב"ווג" הציעו כתבה והפקת אופנה נלווית, אבל לטראמפ, שתהפוך לגברת הראשונה של אמריקה, הייתה דרישה אחת: לככב על השער. לא פחות מזה. "אני לא שמה קצוץ על שער בווג או על כל שער אחר", צוטטה על ידי מקורבים. אבל היא דווקא שמה.
5 צפייה בגלריה
מלניה ודונלד טראמפ, 2024
מלניה ודונלד טראמפ, 2024
מלניה טראמפ באוברול פרחים צבעוני של ולנטינו האיטלקי
(צילום: AP Photo/Lynne Sladky)

בימים אלו, שבהם מסע הבחירות לנשיאות ארצות הברית 2024 תופס תאוצה, העיסוק במלניה טראמפ חוזר, בין אם בפרשנויות הפוליטיות או במדורי האופנה. בתקופתה כגברת הראשונה של ארצות הברית בשנים 2020-2016, ניסחה טראמפ מחדש את "התפקיד הרשמי" עם המון סטייל אלגנטי, בחירה במעצבים אמריקנים לצד אירופאים, וגם לא מעט מסרים פוליטיים וחברתיים שהפיצה דרך הבגדים שלבשה.
ראשונה הייתה אז חולצת "Pussy Bow" שלבשה במהלך מסע הבחירות ב-2016, לאחר התבטאות אומללה ושוביניסטית של בעלה ("תפוס אותן בפוסי שלהן"). בהמשך הופיעו מסרים רבים נוספים, כמו הכיתוב "לי באמת לא אכפת, ולכם?" שנמרח ב-2018 על ז'קט פארקה צבאי של זארה שלבשה כשנסעה לבקר ילדי מהגרים במתקן כליאה בטקסס. חוסר הרגישות שהפגינה, לכאורה, הוסבר על ידי בעלה ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר): "הכיתוב על המעיל מתייחס לפייק ניוז של המדיה. מלניה למדה עד כמה הם לא ישרים וכבר לא אכפת לה".
טראמפ באוברול של מקס מרה ותיק מדגם קלי של הרמס

עכשיו, לצידו של בעלה שעומד מול סדרת כתבי אישום (במשפט הראשון מתוכם הוא הורשע ומחכה לגזר דין), טראמפ משדרת יציבות, עם בחירות לבוש אלגנטיות המציגות ביטחון עצמי וקור רוח לצד ניתוק והפגנת עושר. בשבוע האחרון, לדוגמה, היא צולמה בניו יורק לבושה אוברול בצבע קאמל של המותג האיטלקי מקס מרה (1,345 דולר) ותיק יוקרה של הרמס מדגם קלי עשוי עור יען, שמחירו המשוער הוא 17 אלף דולר – סגנון שממשיך לשדר יוקרה וזלזול באזרחי אמריקה, הכורעים תחת הריבית הגבוהה במדינה. אוסף תיקי לואי ויטון שצולמו לצידה חיזקו זאת.
5 צפייה בגלריה
מלניה טראמפ בהלוויית אימה, לצד דונלד ובארון טראמפ, 2024
מלניה טראמפ בהלוויית אימה, לצד דונלד ובארון טראמפ, 2024
חליפת חצאית מבית דולצ'ה אנד גבאנה. מלניה טראמפ בהלוויית אימה
(צילום: AP Photo/Rebecca Blackwell)

מגמה נוספת שניתן להצביע עליה היא בחירת המעצבים שאותם לובשת טראמפ. בחודשים האחרונים נראה כי היא לא ממהרת לאמץ גל פטריוטי בכל הקשור למלתחה, מחליפה בין שמלה לבנה עם הדפס מבית אלכסנדר מקווין הבריטי (מהקולקציה האחרונה של שרה ברטון למותג) לאוברול פרחים צבעוני של ולנטינו האיטלקי. להלוויית אימה בחודש ינואר בחרה בחליפת חצאית שחורה ואלגנטית שכבר לבשה בעבר, מבית דולצ'ה & גבאנה, גם הם מארץ המגף.
5 צפייה בגלריה
מלניה ודונלד טראמפ, 2024
מלניה ודונלד טראמפ, 2024
שמלה לבנה עם הדפס מבית אלכסנדר מקווין הבריטי
(צילום: AP Photo/Wilfredo Lee)

זה המשיך בטקס סיום הלימודים של בארון, בנה היחיד, בחודש שעבר. טראמפ הגיעה לטקס בפלורידה כאילו נשלפה מתוך סרט משנות ה-50, חמושה בכובע קש של גוצ'י, ז'קט בצבע נייבי של דיור, וחצאית עיפרון לבנה של מייקל קורס – המעצב האמריקני היחיד שלבשה לאחרונה. בחודש אפריל בחרה טראמפ בחליפת מכנסיים שחורה של מייקל קורס לארוחת ערב חגיגית שנערכה באחוזת מאר-א-לאגו של הזוג הנשיאותי לשעבר, לטובת גיוס תרומות עבור בעלה.
5 צפייה בגלריה
מלניה טראמפ בטקס סיום הלימודים של בנה בארון טראמפ, 2024
מלניה טראמפ בטקס סיום הלימודים של בנה בארון טראמפ, 2024
כמו מסרט משנות ה-50. מלניה טראמפ בטקס סיום הלימודים של בנה בארון
(צילום: AP Photo/Lynne Sladky)

המגמה "האירופאית" אינה חד-פעמית, והיא אסטרטגיה של טראמפ מאז שמעצבים אמריקנים סירבו להלביש אותה כשנכנסה לבית הלבן לפני שמונה שנים. מבחינתה – שילבישו את ג'יל ביידן, אם הם רוצים, שמדלגת בין שמלות של אוסקר דה לה רנטה לגבריאלה הרסט. ועדיין, כשכל הופעה פומבית של טראמפ הופכת למבחן רורשך עבור הצופים שמצפים למסר – שווה להתעכב על המלתחה שלה מאז שהשניים עזבו את הבית הלבן ב-2020.
חליפת מכנסיים שחורה של מייקל קורס

אם אז הציגה טראמפ מלתחה עשירה בצבע, טקסטורות וגזרות משוחררות יותר, הפעם היא נראית "אסופה" עם חליפות מכנסיים, חצאיות מחויטות ובחירה בצבעים שקטים. עוד מוקדם להמר איך ייראו החודשים הבאים במרוץ טראמפ לנשיאות, כמו גם מה יהיה האופן שבו תעשה מלניה טראמפ שימוש במלתחה שלה כדי לחזק את תדמיתו של בעלה.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button