הוצאה כספית גבוהה על שמלת הפרום היא לרוב מיותרת, אלא אם תעשי בשמלה שימושים נוספים. קסטרו

מ-70 שקל: שמלות יפות לנשפי סיום הלימודים בתיכון, לכל סגנון ותקציב

נוצצת או שחורה, קצרה או ארוכה, בגזרת סטרפלס או א-סימטרית, למי שרוצה לבלוט וגם למי שפחות – 10 שמלות פרום ועוד אוברול אחד שיתאימו לחגיגת הפרידה ממערכת החינוך, וגם לחיים שאחרי התיכון

פורסם:
למרות המלחמה, החטופים שבשבי חמאס, חוסר הוודאות הכלכלית ועשרות אלפי אזרחי ישראל שעדיין עקורים מבתיהם – מסיבות הפרום נמצאות כעת בעיצומן. סוג של אסקפיזם, בריחה לרגע אל מציאות אחרת, אוויר לנשימה. בכל זאת, לא בכל יום משאירים מאחור את בית הספר התיכון, עם הפנים אל השירות הצבאי או הלאומי.
על אף החגיגות, ולפי תיעוד ברשתות החברתיות, שיחות עם הורים למתבגרים וצפייה בנחיל שמיניסטים לפני ימים ספורים בירושלים בדרך לחגיגת פרום, נראה כי תלמידות י"ב הורידו השנה הילוך משמלות ערב גרנדיוזיות ועברו למראה מינימליסטי יותר. על לימוזינות אין מה לדבר.
הדבר בא לידי ביטוי גם במחירים. אל מול שמלות מעצבים יקרות, האופציה השפויה היא לרכוש שמלה מרשת אופנה, גם אם מסתכנים בלפגוש חברה נוספת באותה שמלה מקסטרו או מרנואר. כדי להימנע מאפשרות של "תאונת אופנה", אנו ממליצים לנסות ולחפש שמלה לפרום בחנויות הווינטג' והיד-שנייה, כמו רשת REALS שהצטרפה לחנויות המציאון או בבוטיקים של כוהנות הווינטג' המקומיות, Timeless של מיקי ממון ו-Verde של אורנה שאול. ניתן גם לחפש שמלה מיד שנייה בקבוצות פייסבוק ייעודיות, כמו "זה לא יושב בול".
אפשרות נוספת היא לבחור בשמלה בצבע אחיד, שאליה תוכלו לצרף אביזרים משלימים שיעניקו אופי אישי. צריך לזכור שערב הפרום הוא ערב "חשוב", אך אינו משתווה לחתונה משפחתית או לליל הכלולות שלך. הוצאה כספית גבוהה על שמלת הפרום היא לרוב מיותרת – אלא אם תעשי בשמלה שימושים נוספים. מ-70 שקל ועד 770 שקל, בחרנו 11 דגמים במחיר נגיש שיתאימו לפרום, ותוכלו ללבוש גם ביום שאחרי.

1. הפרחונית

שמלה פרחונית וחושפת כתף מבד טול, 160 שקל, ברשקה אהבנו: את הגזרה הסקסית והמחמיאה. המחיר הזול הוא בונוס.
12 צפייה בגלריה
שמלה של ברשקה
שמלה של ברשקה
160 שקל, ברשקה
(צילום: יחצ)

2. המינימליסטית

שמלת סטרפלס קצרה בצבע לבן, 199 שקל, קנת' קול ב-המשביר אהבנו: את השפה המינימליסטית של השמלה. אביזרים משלימים כמו סנדלי עקב כסופים ותיק קלאץ' קטן מטאלי (מהטרנדים הבולטים של הקיץ) ירכיבו הופעה מושלמת.
12 צפייה בגלריה
שמלה של קנת' קול ב-המשביר
שמלה של קנת' קול ב-המשביר
199 שקל, קנת' קול ב-המשביר
(צילום: יונתן לוי)

3. הטרנדית

שמלת סליפ בצבע כחול-אפור, 580 שקל, אולסיינטס ברשת סטורי אהבנו: את מראה הגראנג' שמתקבל מהשילוב בין שמלת הסליפ למגפיים המחוספסים. שמלה שתשרת אותך לאורך שנים רבות.
12 צפייה בגלריה
שמלה של אולסיינטס בסטורי
שמלה של אולסיינטס בסטורי
580 שקל, אולסיינטס ברשת סטורי
(צילום: יחצ)

4. הנוצצת

שמלת פאייטים כסופה בגזרת סטרפלס, 300 שקל, קסטרו אהבנו: את השילוב בין הגזרה האלגנטית לבד הנוצץ. שמלה מנצחת לפרום, במחיר שלא שובר את הכיס.
12 צפייה בגלריה
שמלה של קסטרו
שמלה של קסטרו
300 שקל, קסטרו
(צילום: שרבן לופו)

5. הנגישה

שמלת כתפיות כחולה, 70 שקל, תמנון אהבנו: את הגזרה הנערית של השמלה, שמגיעה במחיר של סלט בבית קפה. על אף המראה הפשוט, בימים של מינימום חגיגות, השמלה תתאים כמו כפפה לאירועי הפרום. מי שבכל זאת רוצה לשדרג במינימום כסף ומקסימום יצירתיות, יכולה להוסיף לשמלה אביזרים משלימים כמו נעלי עקב צבעוניות ותיק תואם, שיקפיצו מעלה את המראה הכללי.
12 צפייה בגלריה
שמלה של תמנון
שמלה של תמנון
70 שקל, תמנון
(צילום: אמיר יהל)

6. האלגנטית

שמלת מקסי שחורה מפאייטים, 225 שקל במקום 450 שקל, גולברי אהבנו: את הגזרה המחמיאה, שתתאים גם לנערות עד מידה 44. למרות קהל הלקוחות המבוגר של המותג, הוא מפתיע העונה עם שמלות שיתאימו גם לפרום, הזדמנות לשופינג משותף עם אמא וכרטיס האשראי שלה.
12 צפייה בגלריה
שמלה של גולברי
שמלה של גולברי
225 שקל במקום 450 שקל, גולברי
(צילום: ליאור קסון)

7. הסקסית

שמלת סטרפלס מבד לורקס בצבע תכלת, 200 שקל, twentyfourseven אהבנו: את המראה הפסבדו-זוהר של השמלה, שמתקבל מבד הלורקס הגמיש שלה. שמלה במחיר מצוין, שתלבשו לא מעט גם לאחר הפרום.
12 צפייה בגלריה
שמלה של טוונטיפורסבן
שמלה של טוונטיפורסבן
200 שקל, twentyfourseven
(צילום: עדי שניפק)

8. המתוחכמת

שמלת קאט-אאוט שחורה עם שסע, 160 שקל, פול אנד בר אהבנו: את החיתוכים המעניינים שהשמלה יוצרת לאורך הגוף. קחו בחשבון שהשמלה הזו דורשת שני דברים: גובה ויכולת לשאת אותה כמו שצריך. למבינות עניין, כמו שאומרים.
12 צפייה בגלריה
שמלה של פול אנד בר
שמלה של פול אנד בר
160 שקל, פול אנד בר
(צילום: יחצ)

9. הזוהרת

ששמלת קוקטייל במראה קומות, 230 שקל, רנואר אהבנו: את המראה החגיגי של השמלה, שילוב בין גזרת הקומות לבד הנוצץ.
12 צפייה בגלריה
שמלה של רנואר
שמלה של רנואר
230 שקל, רנואר
(צילום: עמיר צוק)

10. המדויק

אוברול אדום עם כתפיות דקות, 260 שקל, ריזרבד אהבנו: את הגזרה המחמיאה ואת האדום הלוהט. הבחירה באוברול מבטיחה נוחות מרבית ואפשרות נוספת למי שמאסה בשמלות, או שמעולם לא התחברה לז'אנר.
12 צפייה בגלריה
אוברול של ריזרבד
אוברול של ריזרבד
260 שקל, ריזרבד
(צילום: אסף לוי)

11. הדרמטית

שמלת מיני מטאלית עם שובל, 770 שקל במקום 1,100 שקל, דיזל אהבנו: את המראה האקסטרווגנטי של השמלה. אף אחד לא יוכל להתעלם ממך בשמלה הזו, דרך מצוינת להוציא את העיניים ל"מלכת הנשף".
12 צפייה בגלריה
שמלה של דיזל
שמלה של דיזל
770 שקל במקום 1,100 שקל, דיזל
(צילום: יחצ)
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button