קמלה האריס לובשת קלואה בכנס המפלגה הדמוקרטית, 2024

רגע לפני הבחירות: קמלה האריס חוזרת לשער של מגזין האופנה ווג

סגנית נשיא ארה"ב, שנמצאת בשלבים האחרונים של מסע הבחירות שלה, מככבת בתמונה אלגנטית על שער דיגיטלי של המגזין הנחשב – שלוש שנים לאחר שהופיעה על שערו לראשונה. מה השתנה? 

פורסם:
שלוש שנים לאחר שכיכבה על שער מגזין ווג כשנכנסה לתפקיד סגנית נשיא ארצות הברית, קמלה האריס חוזרת אל מגזין האופנה – הפעם בשער דיגיטלי חדש. הצילום של האריס תחת הכותרת "המועמדת עבור זמננו", הוא צעד נוסף בתמיכה המתמשכת של המגזין במרוץ שלה לנשיאות, לאחר שכבר עם ההכרזה על מועמדותה התפרסם באתר המגזין מכתב תמיכה בה. בריאיון הנלווה מתוארת בהרחבה הקריירה הפוליטית שלה ופעילותה במסע הבחירות, תוך שילוב התייחסויות לבגדים שבחרה לאירועים שונים בחודשים האחרונים וכיצד אלה חיזקו את התדמית שלה.
4 צפייה בגלריה
קמלה האריס על השער הדיגיטלי של ווג, אוקטובר 2024
קמלה האריס על השער הדיגיטלי של ווג, אוקטובר 2024
קמלה האריס על השער הדיגיטלי של ווג לאוקטובר 2024
(צילום: Annie Leibovitz/Vogue)

בתמונת השער החדשה של האריס, שעליה חתומה צלמת האופנה אנני לייבוביץ', מופיעה הפוליטיקאית בחליפה אלגנטית בצבע מוקה בעיצוב גבריאלה הרסט עם חולצת סאטן בגוון שזיף ותכשיטים של טיפאני אנד קו. היא יושבת נינוחה ומביטה אל המצלמה בביטחון.
4 צפייה בגלריה
קמלה האריס על שער מגזין ווג, 2021
קמלה האריס על שער מגזין ווג, 2021
לפני שלוש שנים: קמלה האריס על שער מגזין ווג, 2021
(צילום: טיילר מיטשל)

המגיבים ברשת ואתרי החדשות בארצות הברית מיהרו להצביע על ההבדל הגדול בין דמותה על שער זה לעומת הצילום הכפול שנעשה לה לשער המגזין בנובמבר 2021 – שם עמדה מול המצלמה בחוסר נוחות מסוימת עם חיוך ונעלי סניקרס שהיו אז מזוהות איתה. השער ההוא זכה בזמנו לביקורות קשות על המראה הלא מחמיא – שיש אף כאלה שטענו כי הוא לא מכבד – של סגנית נשיא ארצות הברית, ונחשב לפשלה אופנתית עבור הפוליטיקאית. מגזין ווג אף הואשם אז כי הבהיר את דמותה של האריס כהת העור, אך הכחיש זאת.
4 צפייה בגלריה
קמלה האריס בוועידה בנושא שלום באוקראינה, 2024
קמלה האריס בוועידה בנושא שלום באוקראינה, 2024
תדמית אופנתית מלוטשת. קמלה האריס, 2024
(צילום: Sedat Suna/Getty Images)

המהפך הסגנוני שעברה האריס בתקופתה כסגנית נשיא בבית הלבן, ועוד יותר עם תחילת המרוץ שלה לנשיאות, זוכה כעת לחיזוק נוסף ממגזין האופנה הידוע בעולם. היא כבר אינה מוצגת כצעירה חייכנית, "אחת מהעם", אלא כמנהיגה שבוחרת את בגדיה בקפידה ולא מרגישה צורך לרצות אף אחד. האם זה יעזור לה לזכות בבחירות? רק ימים יגידו. כך או כך, מבחינה אופנתית נראה כי התדמית המלוטשת שלה נמצאת בשיאה.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button