משיקה קריירת דוגמנות. פרנצ'סקה סקורסזה בקמפיין של קלווין קליין

לא מתביישת בגוף ובייחוס המשפחתי: פרנצ'סקה סקורסזה מדגמנת הלבשה תחתונה

כבתו הצעירה של במאי הקולנוע מרטין סקורסזה בן ה-78, היא למדה על כוחם של דימויים מילדותה. כעת בגיל 21, היא מציגה נינוחות וביטחון עצמי בקמפיין לקלווין קליין

פורסם:
בחזייה לבנה ותחתונים תואמים בעיטור לוגו, מצולמת בחלל של מעלית מחופה לוחות עץ – השיקה החודש השחקנית והבמאית הצעירה פרנצ'סקה סקורסזה את קריירת הדוגמנות שלה בקמפיין מתוקשר לקו ההלבשה התחתונה של מותג האופנה האמריקני קלווין קליין. סקורסזה בת ה-21 היא בתם הצעירה של במאי הקולנוע המפורסם מרטין סקורסזה (78) ואשתו החמישית, עורכת הספרים הלן מוריס (72), שילדה את פרנצ'סקה בגיל 51. לסקורסזה שתי בנות נוספות מנישואים קודמים, דומניקה קמרון סקורסזה בת ה-45 וקאתי סקורסזה בת ה-55.
7 צפייה בגלריה
פרנצ'סקה סקורסזה בקמפיין של קלווין קליין
פרנצ'סקה סקורסזה בקמפיין של קלווין קליין
דימוי גוף חיובי. פרנצ'סקה סקורסזה בקמפיין של קלווין קליין
(צילום: Renell Medrano)

נראה כי הקמפיין החדש לקולקציה של קלווין קליין, שתימכר בסניפי פקטורי 54 בישראל, מבקש להרחיב את גבולות אידיאל היופי של המותג. בסדרת התמונות החדשה מציגה סקורסזה דימוי גוף חיובי וביטחון עצמי, כשלצידה הדוגמנית קאיה גרבר, בתה של דוגמנית העל סינדי קרופורד, והשחקן הבריטי דמסון אידריס. סקורסזה מגיעה לקמפיין כשברזומה שלה תפקידים בקולנוע ובטלוויזיה. בשנה האחרונה היא לוהקה לתפקיד בולט בסדרה We Are Who We Are של HBO, ובימים אלו חזרה לספסל הלימודים במחלקה לקולנוע בבית הספר טיש לאמנויות של אוניברסיטת ניו יורק, שם למד גם אביה קולנוע.
7 צפייה בגלריה
פרנצ'סקה סקורסזה, מרטין סקורסזה ודומניקה קמרון סקורסזה, 2020
פרנצ'סקה סקורסזה, מרטין סקורסזה ודומניקה קמרון סקורסזה, 2020
פרנצ'סקה סקורסזה, האב מרטין סקורסזה והאחות דומניקה קמרון סקורסזה, 2020
(צילום: Getty Images)

"אני מביעה את עצמי בצורה הטובה ביותר באמצעות סרטים וצילום סטילס", אמרה בחודש שעבר בריאיון למגזין i-D. "אני מצלמת כל הזמן, לא משנה מה, כל דבר שמושך את עיניי, ומה שמבטא את הרגשות שלי בזמן מסוים". סקורסזה סיפרה כי היא גם אוהבת לכתוב שירה, שיצירתה באה לה בטבעיות. בתסריטים, לעומת זאת, היא עוד מתקשה. "אני ממש גרועה בזה!" הוסיפה. "המשיכה שלי היא יותר לבימוי, תחום שאני רוצה להמשיך בו גם בעתיד. אני אוהבת ליצור סטוריבורד ולתכנן את הצילומים, ואז להפיק אותם בדיוק כפי שדמיינתי".
7 צפייה בגלריה
פרנצ'סקה סקורסזה על שער מגזין S MODA
פרנצ'סקה סקורסזה על שער מגזין S MODA
אוהבת גם לכתוב שירה. פרנצ'סקה סקורסזה על שער מגזין S MODA
(צילום: שער מגזין)

את שיעורי הקולנוע הראשונים למדה, מן הסתם, בבית. מדי שבת, סיפרה בראיונות, היא ואביה היו יושבים וצופים בסרטי קולנוע ישנים. "אבא שלי היה מראה לי סרטים קלאסיים בכל שבת, עם פיצה וחטיפים", גילתה. "שמרנו יחד רשימה שלמה של מה שראיתי. את חלקם אני בקושי זוכרת, אחרים אני זוכרת בבהירות. גם במהלך הקורונה צפיתי בהרבה סדרות וסרטים, שעליהם שוחחתי עם אבא ואמא בטלפון. המלצתי להם, לדוגמה, לצפות ב'גמביט המלכה' שמאוד אהבתי".
מלבד סרטים, סקורסזה האב היה גם בית ספר למוזיקה. "כשהייתי צעירה מאוד, הוא השמיע לי הרבה רוקנרול, ואני נתתי לו להאזין ללהקות כמו וואן דיירקשן. היה לי חשוב שהוא יבין מה אני שומעת ואוהבת".
7 צפייה בגלריה
פרנצ'סקה סקורסזה, הלן מוריס, מרטין סקורסזה וקאתי סקורסזה, 2019
פרנצ'סקה סקורסזה, הלן מוריס, מרטין סקורסזה וקאתי סקורסזה, 2019
פרנצ'סקה סקורסזה, הלן מוריס, מרטין סקורסזה וקאתי סקורסזה
(צילום: Getty Images)

בנוסף הופיעה סקורסזה בשלושה סרטים של האב: "הטייס" (2004), "השתולים" (2006) ו"הוגו" (2011). בריאיון ל"הרפר'ס בזאר" סיפרה כי הקשר שלה ושל אביה מלא בהומור, שלא תמיד מתקבל בעין יפה מחוץ לבית המשפחה. מקרה שכזה התרחש בשנת 2019, לאחר שהביאה לאביה מתנה לחג המולד עם נייר עטיפה של ענקית הסרטים מארוול, חודשיים בלבד לאחר שהאב יצא נגדם בתקשורת. סקורסזה התראיין למגזין "אמפייר" ואמר כי סרטי היקום הקולנועי של מארוול מזכירים לו יותר פארק שעשועים מאשר קולנוע.
"באופן אישי הסכמתי איתו, אבל לא חשבתי שזה עניין כל כך רציני, אז חשבתי שזה יהיה מצחיק לעטוף לו את המתנה בנייר של מארוול", אמרה בריאיון לאתר USA TODAY. "הוא בהתחלה צחק ואמר שהוא יתכחש לזה, אבל בסוף פתח את המתנה בכל זאת".
7 צפייה בגלריה
פרנצ'סקה סקורסזה בקמפיין של קלווין קליין
פרנצ'סקה סקורסזה בקמפיין של קלווין קליין
פרנצ'סקה סקורסזה לקלווין קליין
(צילום: Renell Medrano)
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button