עם חזייה, תחתונים וחגורת ביריות מתחרה שחורה, בבגד גוף אדום ושקוף או בסט לנז'רי בצבע סגול – השחקנית והמפיקה קלרה מקגרגור, בתו של השחקן יואן מקגרגור, נכנסת לראשונה לעולם האופנה כדוגמנית עם קמפיין לקולקציית החגים של מותג ההלבשה התחתונה הבריטי בלובלה.
"אני שחקנית ומפיקה דבר ראשון, אבל אני תמיד אוהבת לעבוד באופנה ולשתף פעולה עם אנשים", אמרה מקגרגור בת ה-25 בריאיון לאתר האופנה WWD עם חשיפת הצילומים. "כשיוצרים סרטים, מספרים סיפורים ורוצים להעביר נרטיב, אופנה ועיצוב תלבושות משחקים חלק גדול בתהליך. שני העולמות האלה נפגשים במקרים רבים, וזה מאוד מעניין אותי. זה כנראה המקום שבו קיבלתי לראשונה השראה מאופנה והתעניינתי בתחום. בכלל, אני מתעניינת בכל דבר יצירתי".
מותג ההלבשה התחתונה בלובלה נוסד על ידי אמילי בנדל בלונדון בשנת 2005 ומציע פריטים במידות XS-XL, כשמידות החזייה נעות בין A ל-G. "אני מגדירה את בלובלה כמותג לנז'רי פמיניסטי", הסבירה בנדל, "במשך זמן רב מדי, היה את הרעיון שהלבשה תחתונה היא בהכרח לא פמיניסטית, מתוך תפיסה שמדובר בפריט שאת לובשת בשביל מישהו אחר, בשביל המבט הגברי. בשבילי, הלבשה תחתונה תמיד הייתה פריטי אופנה שאת קונה בשביל לבטא את הסגנון שלך, כמו נעליים או תיק. זה צריך להיות משהו שאת לובשת בשביל עצמך. ואם זה יפה מדי בשביל להסתיר, למה להסתיר את זה?"
בנדל התייחסה גם לכך שבמותג יוצרים פעמים רבות סטיילינג עם פריטי הלבשה תחתונה כחלק מתלבושות המיועדות לרחוב, ולא רק לחדר המיטות, והצהירה כי המטרה היא להגדיל את טווח המידות בכל קולקציה. "בלובלה הוא מותג אופנת לנז'רי עם כוח ואמירה. קלרה היא דוברת מצוינת לרעיון הזה. היא אישה פמיניסטית שיש לה הרבה מה להגיד".
"הפריטים האלה גרמו לי להרגיש הכי סקסית כשלבשתי אותם", הוסיפה מקגרגור, "מה שאני אוהבת במותג זה שהוא בבעלות נשים ומנוהל על ידי נשים, והן באמת יוצרות פריטי לנז'רי בשביל שאנחנו הנשים נוכל ליהנות מעצמנו, בניגוד לחשיבה על התגובה של מישהו אחר".