דמי מור על שער מגזין אינטרוויו וניקול קידמן על שער ל'אופיסייל, ספטמבר 2024

ניקול קידמן פותחת רוכסן, דמי מור נשכבת על הגדר: ההפתעות והאכזבות של ספטמבר

שערי גיליונות ספטמבר – שנחשב לחודש החשוב בשנה בעולם האופנה – הם הזדמנות עבור הכוכבות הגדולות בעולם להפגין את כוחן ועבור המגזינים להציג סגנון מקורי וייחודי. מי הצליח במשימה ומי הסתפק בפרצוף חמוץ?

פורסם:
בשנים האחרונות חל פיחות במעמדו של גיליון ספטמבר – מהגיליונות החשובים בשנה של עולם האופנה. אם בעבר נחשבו גיליונות ספטמבר ל"גביע הקדוש" של כל דוגמנית או כוכבת שהופיעו עליו, נדמה כי לקוראים כבר לא ממש אכפת אם קיילי ג'נר מופיעה על שער ווג בריטניה בספטמבר או דצמבר. ומי בכלל קונה מגזין מודפס בעידן של סטורי באינסטגרם? מאז הקורונה נשחק מעמדו של גיליון ספטמבר והסיבות לכך מגוונות. בראשן, ירידה בפרסום בעיתונות המודפסת, מה שהקטין את מספר עמודי המגזין באופן דרמטי. בשיאו, גיליון ספטמבר של ווג אמריקה משנת 2012 בכיכובה של ליידי גאגא עמד על 916 עמודים – פי שלוש מגודלו כיום.
המגזינים, מצידם, לא מתאמצים לתווך את עצמם לקוראים. למעט כמה שערים מיוחדים וצימודים מעניינים – בראד פיט וג'ורג' קלוני ב-GQ, ג'וליאן מור וטילדה סווינטון לווג ספרד – רוב הראיונות משעממים, המשך לצילומי השער הבנאליים. רק צריך להביט על שער ווג אמריקה עם בלייק לייבלי, שנראה כמו פרסומת למותג תכשיטים; והשער בכיכובה של קיילי ג'נר לווג בריטניה, שבו היא נראית סובלת ומבוגרת מ-27 שנותיה. גם חגיגות ה-60 של ווג איטליה החודש לא הצטיינו בקריאטיביות פורצת דרך, וצלם האופנה סטיבן מייזל בחר בדיוקנאות קלאסיים של נשים יפות ומפורסמות. לפחות הוא שמר על שפה אחידה ומעניינת.
יותר מהכול, גיליונות ספטמבר 2024 מצביעים על מגמה מדאיגה: היעלמותן של הדוגמניות משערי המגזינים. המגמה הזו אינה חדשה והחלה כבר בתחילת המילניום כהחלטה עסקית נכונה כדי למשוך קוראים. עם זאת, השנה אף אחד לא טרח להעמיד פנים, ואפילו הדוגמניות הבודדות שמופיעות על שערי ספטמבר, כמו נעמי קמפבל בהרפר'ס בזאר או דווה קאסל בווג איטליה, הן פיגורות מפורסמות שכבר חצו את הקו ממדורי האופנה למדורי הבידור והרכילות, והדוגמנות היא זרוע אחת בקריירה שלהן. אם בעבר דאגו המו"לים להצביע על דוגמניות מובילות או לייצר הפקות מרהיבות, השנה ניאלץ להסתפק בפרצוף החמוץ של לילי קולינס מ"אמילי פריז". הנה השערים הבולטים של החודש.

1. ווג בריטניה: קיילי ג'נר

חנוטה במעיל סגול חושף כתפיים של פראדה וקו לסת מודגש, קיילי ג'נר בשער מעט מוזר וראשון שלה למהדורה הבריטית של ווג. וחייבים להודות, לא נראה שהיא נהנית. בכל זאת, 400 מיליון העוקבים של הכוכבת בת ה-27, נצר לשושלת קרדשיאן, מוזמנים לקרוא את הריאיון איתה, שבו היא לא אומרת שום דבר חדש על מערכות יחסים, ההריונות שעברה, חברת הביוטי שבבעלותה, ובן זוגה, השחקן טימותי שאלאמה.
"אני מרגישה שאנשים לא מתייחסים לנשים באופן כללי במספיק רגישות", הסבירה בריאיון כיצד הרגישה לאחר שני ההריונות שלה. "האשימו אותי שאני על סמים. חזרתי למשקל שבו הייתי לפני שילדתי את הילדים שלי, ואנשים משווים אותי לאיך שנראיתי שלושה חודשים אחרי הלידה. כולם שכחו שילדתי שני ילדים ועליתי 27 קילו בשני ההריונות?"
14 צפייה בגלריה
קיילי ג'נר על שער ווג בריטניה, ספטמבר 2024
קיילי ג'נר על שער ווג בריטניה, ספטמבר 2024
קיילי ג'נר על שער ווג בריטניה
(צילום: Luis Alberto Rodriguez for British Vogue)

2. GQ בריטניה: בראד פיט וג'ורג' קלוני

החברים הטובים ג'ורג' קלוני (63) ובראד פיט (60), איחדו כוחות לטובת שער ספטמבר של מגזין הגברים GQ, לבושים חליפות צחורות של טום פורד ומשקפי שמש בעלי אפיל וינטג' המוסיף נופך יוקרתי לשני השחקנים המפורסמים, הנמצאים בעשור השביעי לחייהם. בריאיון החינני מדברים השניים גם על שינויי הגיל אצל גברים והיחס שלהם כלפי זה.
"כשמלאו לי 60, אני ואשתי (עורכת הדין אמאל קלוני, א"י) אכלנו ארוחת ערב נחמדה. דיברנו ואמרתי לה: 'תראי, אני בן 60 (עכשיו אני בן 63) ועדיין יכול לשחק כדורסל עם הבנים. אני עדיין יכול להסתדר, לעשות הרבה דברים. מבחינה פיזית, אני עדיין במצב טוב'", סיפר קלוני, "'אבל לא משנה כמה חטיפי גרנולה אוכל, בעוד 20 שנה אני בן 80. וזה כבר מספר אחר'. זה מספר אמיתי שבו העצמות שלך שבריריות ומסת השריר שלך נעלמת. אז דברים משתנים. לכן, ב-20 השנים הבאות, אנחנו חייבים באמת להתמקד לא רק בעבודה, למרות שצריך להמשיך לעבוד. אנחנו גם חייבים להתמקד בחיים".
14 צפייה בגלריה
בראד פיט וג'ורג' קלוני על שער GQ, ספטמבר 2024
בראד פיט וג'ורג' קלוני על שער GQ, ספטמבר 2024
בראד פיט וג'ורג' קלוני על שער GQ
(צילום: Sølve Sundsbø for GQ)

3. ווג ספרד: ג'וליאן מור וטילדה סווינטון

שער זוגי נוסף מגיע השנה מספרד, בכיכובן של השחקניות ג'וליאן מור וטילדה סווינטון. השתיים משחקות יחד בסרטו החדש של פדרו אלמודובר, "החדר הסמוך" (The Room Next Door), שיוקרן בבכורה בפסטיבל הסרטים בוונציה שנפתח בשבוע שעבר. הסרט הוא עיבוד של הרומן What Are You Going Through של סיגריד נונייס מ-2020, והעלילה מתרחשת במנהטן ובצפון מדינת ניו יורק. בשער מצולמות השתיים על רקע חדר מרוהט בסגנון שנות ה-70, לבושות חליפות טוקסידו: מור בנינה ריצ'י, סווינטון בשאנל. אנחנו נמתין לסרט שצפוי לצאת לאקרנים באוקטובר.
14 צפייה בגלריה
ג'וליאן מור וטילדה סווינטון על שער ווג ספרד, ספטמבר 2024
ג'וליאן מור וטילדה סווינטון על שער ווג ספרד, ספטמבר 2024
ג'וליאן מור וטילדה סווינטון על שער ווג ספרד
(צילום: Quentin De Briey for Vogue Espana)

4. אינסטייל: לילי קולינס

עונה חדשה, שער חדש. לילי קולינס, הלוא היא "אמילי בפריז", חזרה לאחרונה לנטפליקס עם עונה רביעית של סדרת הטלוויזיה בכיכובה. באופן אירוני, הסדרה שסומנה כזירה אופנתית ונוטפת סטייל גרנדיוזי, לא הצליחה לשחזר זאת בשער האנמי של קולינס למגזין InStyle, שבו היא מצולמת ישובה על כורסה במה שנראה כמו חדר מלון, לבושה ז'קט צבעוני של לואי ויטון. זהו לא שער ספטמבר היחיד של קולינס השנה, ותוכלו להתרשם ממנה ומהגיגיה גם במגזין Elle הצרפתי ובהרפר'ס בזאר אוסטרליה. שלושה שערים, אפס סטייל.
14 צפייה בגלריה
לילי קולינס על שער אינסטייל, ספטמבר 2024
לילי קולינס על שער אינסטייל, ספטמבר 2024
לילי קולינס על שער אינסטייל
(צילום: Leeor Wild for InStyle)

5. ל'אופיסייל ארצות הברית: ניקול קידמן

מרומז, סקסי ועוצמתי. אחד השערים היפים של החודש שייך לשחקנית ניקול קידמן, שמקדמת את סדרת הדרמה החדשה "הזוג המושלם" שעולה השבוע בנטפליקס. קידמן מצולמת באופן דרמטי, לבושה שמלת עור שחורה וצמודה של בית האופנה בלנסיאגה, איתו היא נמצאת בקשרים עסקיים, כשבידה השמאלית היא פורמת את רוכסן השמלה וחושפת את גבה הצחור.
"כשאני מחוברת לתפקיד הנכון, יש בי חלק שמשתלט על הכול והמקום שאליו אני מגיעה קצת מפחיד," אמרה קידמן למגזין, "אני צריכה להתקדם בזהירות".
14 צפייה בגלריה
ניקול קידמן על שער ל'אופיסייל, ספטמבר 2024
ניקול קידמן על שער ל'אופיסייל, ספטמבר 2024
ניקול קידמן על שער ל'אופיסייל
(צילום: Matthew Brookes for L'Officiel)

6. ווג איטליה: 60 שנות אופנה

בחודש שעבר כתבנו כאן בהרחבה על סדרת השערים בניצוחו של סטיבן מייזל לחגיגות ה-60 של ווג איטליה. עורכת המגזין פרנצ'סקה רגצי, הקדישה את גיליונות ספטמבר לאיקונות אופנה בטווח גילים רחב: מהשחקנית איזבלה רוסליני בת ה-72 ועד דווה קאסל בת ה-19, לבושות כולן בגדי מעצבים איטלקים. בראיונות הנלווים, מספרת כל אחת מהשש על יחסיה עם המגזין, אופנה איטלקית והקשר האישי והמקצועי עם מייזל – צלם אופנה שהפך לאגדה עוד בחייו. אוונג'ליסטה, לדוגמה, מספרת על השנים האחרונות והקשות שעברה בצל ההליך הקוסמטי שפגע בפניה, וכיצד הצטלמה לשער הראשון של מייזל לווג איטליה ב-1989.
14 צפייה בגלריה
לינדה אוונג'ליסטה על שער מגזין ווג איטליה, ספטמבר 2024
לינדה אוונג'ליסטה על שער מגזין ווג איטליה, ספטמבר 2024
לינדה אוונג'ליסטה על שער ווג איטליה
(צילום: סטיבן מייזל)

7. אסקווייר: זואי קרביץ

זואי קרביץ כבר חטפה ביקורות קשות על "צאי מזה", סרטה הראשון כבמאית, שבו משחק בן זוגה בחיים, צ'נינג טייטום. חרף הופעותיה המרהיבות על השטיח האדום לקידום הסרט ובכלל, הופתענו לגלות אותה בשער חסר מעוף למגזין הגברים אסקווייר, לבושה שמלת טול שחורה של סן לורן. קרביץ היא האישה הראשונה מזה עשור שמככבת על שער המגזין, המוקדש רוב הזמן לכוכבים גברים. בפעם האחרונה הייתה זו השחקנית אמיליה קלארק ב-2015.
14 צפייה בגלריה
זואי קרביץ על שער אסקווייר, ספטמבר 2024
זואי קרביץ על שער אסקווייר, ספטמבר 2024
זואי קרביץ על שער אסקווייר
(צילום: Zoey Grossman for Esquire)

9. הרפר'ס בזאר: נעמי קמפבל

על שער מאכזב נוסף חתומה נעמי קמפבל, וזה ממש לא אופייני למלכת הדוגמניות, זו שאף ריס בתצלום לא מתפרסם בלי אישורה. קמפבל מככבת על שער גיליון Icons של הרפר'ס בזאר האמריקני, על רקע שקיעה אורבנית בגופיית גולף ומכנסי הרמון רחבים – שניהם בעיצוב בית האופנה אלאייה. אולי ככה זה כשאת כבר אייקון, אפשר פשוט לא להשקיע בשער ולהסתמך על האישיות המפורסמת שלך.
14 צפייה בגלריה
נעמי קמפבל על שער הרפר'ס בזאר, ספטמבר 2024
נעמי קמפבל על שער הרפר'ס בזאר, ספטמבר 2024
נעמי קמפבל על שער הרפר'ס בזאר
(צילום: Malick Bodian for Harper's Bazaar)

10. ווג אמריקה: בלייק לייבלי

עם שיער אסוף כפקעת, שמלת כתפיות שחורה בעיצוב מייקל קורס וענק יהלומים של קרטייה – בלייק לייבלי היא כוכבת גיליון ספטמבר של ווג אמריקה, כשלצידה בהפקה הנלווית מצולם השחקן יו ג'קמן. בריאיון מספרת לייבלי על אימהות, אופנה, אפיית עוגות, הקריירה הקולנועית הארוכה שלה והתהילה שהגיעה כבר בתפקידה האייקוני כסרינה ואן דר וודסן בסדרת הטלוויזיה "אחת שיודעת".
14 צפייה בגלריה
בלייק לייבלי על שער גיליון ספטמבר של "ווג", 2024
בלייק לייבלי על שער גיליון ספטמבר של "ווג", 2024
בלייק לייבלי על שער ווג אמריקה
(Directed by Baz Luhrmann. Associate Photographer: Felix Kunze)

11. Elle ארצות הברית: ליסה

אם אתם לא הורים למתבגרות צעירות או מתמצאים בכוכבות קיי-פופ, יש סיכוי גדול שמעולם לא נחשפתם לזמרת לאליסה מאנובאן, או בקיצור: ליסה, כוכבת השער של Elle ארצות הברית. חברת להקת הבנות הנודעת BlackPink יצאה לדרך עצמאית בשנת 2018 עם קריירת סולו מצליחה, כשבימים אלו היא כובשת את מצעד הבילבורד האמריקני עם הלהיט Rockstar. כמו כן, היא צפויה להופיע ב-11 בספטמבר בטקס פרסי המוזיקה של MTV ולככב בתפקיד ראשון בדרמת הטלוויזיה "הלוטוס הלבן", מה שוודאי יגרום לכך שנראה אותה לא מעט בשנה הקרובה. בצילום השער המהורהר היא מופיעה במראה קז'ואל מחוספס, לבושה אנסמבל בעיצובה של סטלה מקרטני ומגפיים שחורים של המותג The Frye Company.
14 צפייה בגלריה
ליסה על שער Elle, ספטמבר 2024
ליסה על שער Elle, ספטמבר 2024
ליסה על שער Elle
(צילום: Gregory Harris for Elle)

12. טאון & קאנטרי: קייטי הולמס

פוני נוסף שמככב על שערי ספטמבר (ספרנו ארבעה!) שייך לקייטי הולמס, שבימים אלו נפרדת מבתה סורי (18) שעברה ללימודים בקולג', וחוזרת לברודוויי בחורף הקרוב כדי להחיות את הקלאסיקה של ת'ורנטון ויילדר, Our Town. על שער גיליון Town & Country היא מופיעה לבושה בבגדים של בית האופנה לואי ויטון, ומזכירה לנו (קצת) את השחקנית גולדי הון בצעירותה.
14 צפייה בגלריה
קייטי הולמס על שער טאון אנד קאנטרי, ספטמבר 2024
קייטי הולמס על שער טאון אנד קאנטרי, ספטמבר 2024
קייטי הולמס על שער טאון אנד קאנטרי
(צילום: Ruven Afanador for Town & Country)

13. וניטי פייר: ג'נה אורטגה

בשמלה אדומה של דיור וסימונה כאחת השחקניות הגדולות בדורה, ג'נה אורטגה קוטפת את שער ספטמבר של וניטי פייר. השחקנית בת ה-21, שפרצה לחיינו עם סדרת הטלוויזיה "וונסדיי", מספרת בריאיון על הפרסום, החברות עם וינונה ריידר, התגובות הציבוריות ועוד. "רוב הזמן במהלך השנה וחצי האחרונות, הרגשתי רחוקה מעצמי", אמרה. "הרגשתי מאוד מנותקת, זרה ומחוץ לגוף שלי. כשאנשים הזכירו את שמי, זה כמעט הרגיש שהוא נלקח ממני".
14 צפייה בגלריה
ג'נה אורטגה על שער וניטי פייר, ספטמבר 2024
ג'נה אורטגה על שער וניטי פייר, ספטמבר 2024
ג'נה אורטגה על שער וניטי פייר
(צילום: Tom Craig for Vanity Fair)

14: אינטרוויו: דמי מור

את רשימת שערי ספטמבר נועלת השחקנית דמי מור בת ה-61, שבשנה האחרונה מיתגה את עצמה מחדש כאחת המתלבשות הטובות על השטיח האדום, כפי שהדגימה בפסטיבל קאן האחרון. בתמונת השער ובהפקת האופנה הסקסית שעליה חתומה צלמת האופנה פטרה קולינס, מופיעה מור לבושה בגדי מעצבים כמו סקיאפרלי, סן לורן ובוטגה ונטה.
14 צפייה בגלריה
דמי מור על שער מגזין אינטרוויו, ספטמבר 2024
דמי מור על שער מגזין אינטרוויו, ספטמבר 2024
דמי מור על שער מגזין אינטרוויו
(צילום: Petra Collins for Interview)

באחד המראות הבולטים בהפקה, מופיעה מור לבושה ז'קט עור שחור עם כתפיים מעוגלות בעיצוב דוראן לנטיק ההולנדי. שווה להקדיש זמן לריאיון המעניין והפתוח שהעניקה לשחקנית מישל יאו, שבו מדברות השתיים על היחס כלפי שחקניות מבוגרות בהוליווד, מיניות, MeToo, הקריירה הקולנועית של מור ועוד.

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button