ראשי החיות של סקיאפרלי בתצוגה שנערכה בהשראת "הקומדיה האלוהית" של דנטה, היו לאירוע המדובר של השבוע

דרמטי, מפואר ולפעמים מטורלל: איך נראה שבוע ההוט קוטור בפריז

ראשי חיות, בגדים הפוכים, שמלות סקסיות שהכוכבות יאמצו במהרה, ותחרות מתמשכת בין קיילי ג'נר לדוג'ה קאט על תואר המתלבשת המוגזמת – תמונות למזכרת של הרגעים הבלתי נשכחים

פורסם:
לאחר ארבעה ימים של שמלות בעיצובים דרמטיים ובמחירים שרק עשירות העולם יכולות להרשות לעצמן, שבוע ההוט קוטור בפריז לעונת אביב-קיץ 2023 הסתיים בתצוגה של בית האופנה פנדי בעיצוב קים ג'ונס. יותר משדיברו על הבגדים שהוצגו על המסלול, מי שזכו – ובצדק – לכותרות במדורי האופנה והבידור היו הכוכבות קיילי ג'נר ודוג'ה קאט, שהחליפו מבחר תלבושות אקסטרווגנטיות. זה החל בתצוגת האופנה של סקיאפרלי שפתחה את שבוע האופנה. כפי שדיווחנו כאן, ג'נר הגיעה לתצוגה לבושה בשמלת סטרפלס שחורה וראש אריה שנתלה על כתפה, כשעל האובייקט המדובר שהפך לשיחת היום בעולם וברשתות החברתיות חתום האמן הישראלי עמי זגור.
קיילי ג'נר מגיעה לתצוגה של סקיאפרלי

למרות התגובות הזועמות ברשתות החברתיות שטענו לעידוד פגיעה בחיות, חמשת האובייקטים בצורת בעלי חיים שהופיעו על המסלול עשויים כולם מחומרים סינתטיים ללא כל פגיעה בחיות בשר ודם. האם מדובר בטעם טוב או בטעם רע? מי שמכיר לעומק את השפה הוויזואלית של בית האופנה שייסדה אלזה סקיאפרלי בשנות ה-30, מזהה כאן את הטון הסוריאליסטי הנפלא שהנחה אותה אז ומקבל פרשנות מאלפת, תרתי משמע, על ידי המעצב הנוכחי של בית האופנה, דניאל רוזברי.

כוכבת נוספת שלהטטה בין הופעות בלתי נשכחות הייתה הזמרת דוג'ה קאט, שלא הפסיקה להפתיע. לתצוגה של סקיאפרלי היא הגיעה מכוסה ב-30 אלף קריסטלים אדומים ששובצו על פניה ועל גופה, מה שהעניק לה מראה עתידני וסוריאליסטי. לאורך השבוע היא המשיכה להחליף תלבושות באופן מסחרר, ולתצוגה המדוברת של ויקטור & רולף התייצבה במראה א-לה גרסון עם שפם, זקן וגבות מודבקות. בודדות הכוכבות שמאפשרות לעצמן חירות והומור עצמי על השטיח האדום, ונראה כי אמאלה רטנה זנדיל דלאמיני (שמה האמיתי של דוג'ה קאט) בת ה-27, תעשה הכול כדי להפוך לאייקון האופנה הגדול הבא.
דוג'ה קאט מגיעה לתצוגה של סקיאפרלי

דוג'ה קאט בתצוגה של ויקטור אנד רולף

ומה היו הרגעים הגדולים על המסלולים בתצוגות ההוט קוטור? כל הפרטים בתמונות בראש הכתבה.
19 צפייה בגלריה
מאחורי הקלעים בתצוגת ההוט קוטור של אלכסנדר ווטייה לאביב-קיץ 2023
מאחורי הקלעים בתצוגת ההוט קוטור של אלכסנדר ווטייה לאביב-קיץ 2023
מאחורי הקלעים בתצוגת ההוט קוטור של אלכסנדר ווטייה לאביב-קיץ 2023
(צילום: Getty Images)
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button