יותר מדי פעמים עברתי ליד מלי מלי ולא נכנסתי. העיצוב של הקפיטריה הזאת ברמת גן לא בולט לעין, אפילו די מרתיע - סוג של עיצוב של פעם שאף פעם לא היה יפה. אבל כידוע, אל תסתכל על הקנקן אלא על מה שיש בתוכו, וזה נכון מאוד במקרה של מלי מלי.
אז כמו שאמרתי, ברוכים הבאים לשנות ה-90: מלי מלי זאת מנהרת הזמן הכי אמיתית שנתקלתי בה בשנים האחרונות מבחינת ריהוט, תפאורה ושלל מוצרים שלא תפגשו במקום אחר. הם גם לא מחייבים לפי מספר המאפים אלא שוקלים כמו פעם. זה רק מוסיף אופי. הקהל, כמו האוכל - מהמגזר הרוסי.
2 צפייה בגלריה
מלי מלי
מלי מלי
דומים אבל שונים. הפירושקי של מלי מלי
(צילום: קובי רובין)
הצטרפתי לתור של מלי מלי במטרה לקנות פירושקי, ובזמן שהגברת לפניי הזמינה כל פריט אפשרי, גיליתי שיש במקום גם ערמות של בלינצ׳סים מוכנים מראש ועוגות קצת מוזרות, כולל קרמשניט, אבל אני הגעתי בשביל לשבוע.
עוד אוכל רחוב:
אחרי שהגברת סיימה להעמיס את השקיות, הגיע התור שלי. פנו אליי ברוסית, עניתי בעברית, אני יוצא הדופן, סבבה. ראיתי מגשים על מגשים של פירושקי שיצאו לפני דקותיים מהתנור, אם היה אפשר להעביר את החום והטריות שלהם, הייתי מעביר לכם בשמחה. הזמנתי לי שלוש יחידות, יש רק שלושה סוגים והחלטתי לטעום מכל ההיצע - כרוב, ביצה ודובדבנים. עצה קטנה ממני: כדאי להתחיל לסמן אותם, הם נראים אותו הדבר. בכל מקרה, ביחד על המשקל המחיר שלהם היה 22 שקל. מודה כאן, החנקתי חיוך למראה המחיר הנמוך.
2 צפייה בגלריה
מלי מלי
מלי מלי
מקום עם אופי
(צילום: קובי רובין)
מילוי הכרוב מזכיר קצת בטעם אגרול - רק שפה הוא מופיע בתוך מאפה חלבי עם מליחות קלילה לצד מתיקות הבצק עצמו. בפירושקי ביצה יש גם בצל ירוק קצוץ יחד עם מעט אורז, שילוב לא מוכר אבל טעים. ולקינוח פירושקי עם מילוי דובדבנים חמוצים מעט מתקתקים.
אי אפשר שלא לשבוע אחרי שלושה מאפים כל כך טעימים. זאת הפעם הראשונה שבה הצלחתי למצוא ארוחה מלאה אפילו עם קינוח, וכל הטוב הזה ב-22 שקל בלבד, מחיר מעולה בהחלט.