מה משותף לכל עגלות הקפה? מלבד היותן תחנת עצירה לרוכבי אופניים, מאחורי כל עגלה עומדת מישהי או מישהו שאוהבים לארח, לבשל ולאפות. כל עגלת קפה היא עולם ומלואו של פחמימות וקערות סמודי, הגשמת חלום של מי שרוצה לא רק לבשל ולהקציף חלב, אלא גם להגיש בחיוך. עמק חפר והאזור שסביבו מלאים בעגלות שכאלה, וגם בימים חמים אפשר למצוא שם צל ונוף. בחרנו 18 מומלצות במיוחד.

עגלת קפה, כפר ידידיה

כנראה עגלת הקפה הראשונה בארץ, או לפחות אחת הראשונות, שהוקמה על ידי שני חברי הילדות יוני שרון ואיל רונן ב-2013, והרבה מאנשי עגלות הקפה בשנים שלאחר מכן הגיעו לכאן כדי לראות, ללמוד ולהתייעץ. העגלה מוצבת במרכז המסחרי הקטן של הישוב, ויש בה קפה, מיצים סחוטים, כריכים ומאפים.
כפר ידידיה א׳-ו׳ 13:00-06:30
8 צפייה בגלריה
עגלת קפה כפר ידידיה
עגלת קפה כפר ידידיה
ותיקה בשטח. עגלת קפה
(מתוך אלבום פרטי)

עגלגלה קפה וקהילה, יד חנה

עגלת קפה קטנה ומתוקה בפינה שקטה ומוצלת בישוב יד חנה. העגלה, שפתוחה רק בשישי ושבת, מציעה תפריט קטן והכרחי של קפה ומשקאות, שייקים ומיצים, קערות סמודי, כריכים ומאפים. זו עגלה ידידותית במיוחד - תמיד יקבלו אתכם עם חיוך, ויש פה דשא ענק שהילדים יכולים להתרוצץ בו וגם מחצלות ומשחקים. תמצאו כאן גם צנצנות קטנות של פודינג צ׳יה ופירות העונה, בורקסים עבודת יד לצד ביצה קשה וירקות חתוכים, מגש ארוחת בוקר קטן עם לאבנה, לחם טוב וירקות, ובחורף יש סחלב חם ושוקו עם מרשמלו או ספיישלים של שוקו קרמל מלוח וטעמים נוספים.
רחוב הצריף האדום יד חנה יום ו׳ 13:00-08:00 שבת 14:00-09:30

בוטיק בייקרי, בחן

עגלת הקפה המקסימה של המאפייה בוטיק בייקרי מתל מונד, שממוקמת בפינה פסטורלית ושקטה בקיבוץ בחן, עם פינות ישיבה נוחות ובסמוך לגן שעשועים שהילדים יאהבו. המאפים הטריים מגיעים בבוקר היישר מהמאפייה, ובתפריט יש קרואסונים מתוקים ממולאים וגם כריכים מקרואסון, קפה כמובן, שוקו עם קצפת, מוזלי עם פירות, סלט יווני, טוסטים מושקעים, מאפה חלבה שחובה לטעום, ואפילו ג'חנון בשבת. אפשר להביא מחצלת ולהעביר זמן בכיף עם הילדים.
קיבוץ בחן ו׳-שבת 13:00-08:00

קפה ארטורה, רופין

עגלת הקפה של מיה יוספי, שף שהתחילה עם תחביב לבישול והפכה אותו למקצוע. בעגלת הקפה שלה תוכלו לטעום קצת מהדברים שעושה יוספי באירועי הבוטיק ובארוחות הפרטיות שהיא מבשלת. יש כאן תפריט צמחוני טבעוני עם הרבה תשומת לב למרכיבים בריאים, שכולל פיצה מעולה וגם בורקס ומלאווח, כריכים, סלטים, קערות בטעמים שונים כמו אסאי או ספירולינה וגם מוזלי וטפיוקה עם פירות. העגלה נמצאת בתוך מכללת רופין למזלם של הסטודנטים במקום, ולכן פתוחה במהלך כל ימי השבוע, ויש בה מרחבים ודשא ואוויר נעים.
מכללת רופין א'-ה' 19:30-07:30 ו'-שבת 14:30-07:30
8 צפייה בגלריה
עגלת קפה ארטורה. בין שחיתות לבריאות
עגלת קפה ארטורה. בין שחיתות לבריאות
אוכל של שפית. קפה ארטורה
(צילום: גילי מצא)

שולק'ה, חופית

עגלה חדשה יחסית, בת חצי שנה בלבד, שנמצאת בחורשת אקליפטוסים נעימה במושב חופית עם פינות ישיבה וספסלי קק"ל. העגלה שייכת למלודי המתגוררת במושב, חובבת אוכל ואירוח. בעלה בניה בנה את העגלה במו ידיו, והעגלה נקראת על שם סבתו שהייתה מארחת מחוננת. יש כאן תפריט של כריכים, סלטים ושייקים, יש חביתה או סלט ביצים בפרעצל, סלט ניסואז, טוסט פטריות כמהין, בורקס פינוקים, קפה ומשקאות כמו צ'אי ומאצ'ה, שייקים יצירתיים וקינוחים קטנים וטעימים, שחלק גדול מהם אף טבעוניים וללא גלוטן.
חופית א׳-ו׳ 14:00-07:00
8 צפייה בגלריה
שולקה בחופית
שולקה בחופית
ארוחה בחורשת האקליפטוסים. שולק'ה
(צילום: טל נוריאל שחר)

Mellow, כפר ויתקין

עגלת קפה שהוקמה בקיץ 2021 עם הרבה תשומת לב לפרטים, לאסתטיקה ולטרנדים קטנים וחמודים. עושים כאן קפה בצורה מקצועית (וזה גם מצטלם נהדר), ויש סלטים, טוסטים וכריכים, קרואסונים, שבלולים מתוקים ומלוחים, חליטות קרות, שייקים ומיצים מעניינים שמכינים במקום, וכמובן כמיטב מסורת עגלות הקפה - ג'חנון בשבת. העגלה הזו יפהפיה, עם פרגולת עץ ועצי פרי מסביב, מקום מושלם לבוא להירגע בו.
כפר ויתקין א׳-ה׳ 13:00-06:30 ו׳-שבת 13:00-08:00

אצל שוגי, אליכין

עגלת הקפה הכשרה של אבישג המתגוררת בישוב, ומכונה בפי כל שוגי. גולת הכותרת של המקום ומה שמייחד אותו הוא בר סלטים בהרכבה אישית ותפריט סלטים קטן ומעולה. הסלטים גדולים, נדיבים וצבעוניים, ונראים תמיד כאילו שף הכין אותם. יש גם כריכים וטוסטים, ואם לא תמצאו בתפריט משהו שאתם אוהבים - יכינו לכם אותם לפי טעמכם האישי. יש גם מיצים סחוטים, שייקים, משקאות חמים וקרים מעניינים, מלבי, עוגיות ומאפים מתוקים לקינוח.
הנורית 1 אליכין, כשר א׳-ה׳ 13:00-07:00, 21:00-17:00 ו׳ 13:30-07:00

לוקה קפה בשדה, חוגלה

עגלת הקפה האדומה והעליזה של ליהי בכניסה לישוב חוגלה, מתחת עץ תות גדול החוסה בצילו על המבקרים במקום, ואל מול שדה גדול ומרחבים פתוחים. יש כאן המון פינות ישיבה נעימות וספסלי קק"ל, שבהם תוכלו לשבת וליהנות מקערות סמודי בריאות וטעימות, סלטים מגוונים, מאפים וקישים, בורקס, סמבוסק ופיצה. יש גם גלידה בגביע וכל מיני דברים מתוקים ומטריפים כמו קסטה מסקרפונה שחובה להגיע בשבילה, קרואסון תות, סינבון, פאי פרופיטרול, פאן סוויס ועוד.
חוגלה ד׳-ו׳ 13:00-08:00 שבת 13:00-09:30

עגלה של קפה, חניאל

עגלת קפה מתוקה בין עצי הזית וליד גן שעשועים במושב חניאל. יש כאן אווירה משפחתית נעימה, דשא רחב ידיים, הרבה צל ובריזה, ואפשר לקחת מהצוות מחצלת ולפרוס איפה שרוצים. בתפריט תמצאו את כל החשודים המיידיים של עגלה - קפה, כריכים, מאפים מתוקים, סלטים וחליטות קרות נפלאות.
רחוב החרוב, חניאל א׳- ה׳ 12:00-07:15 ו׳ 13:00-07:15
8 צפייה בגלריה
עגלה של קפה חניאל
עגלה של קפה חניאל
אווירה משפחתית נעימה. עגלה של קפה בחניאל
(צילום: רותם יעקובי)

עגלה של קפה בית הראשונים, ביתן אהרון

עגלה אחות לעגלה של קפה בחניאל, שנפתחה לפני חודשיים סמוך לבית הראשונים בכניסה לשמורת ביתן אהרון - מבנה עם אחת המרפסות היפות ביותר לקפה עם מאפה מול נוף פתוח. יש כאן הרבה אירועים מוזיקליים וירידים אז שווה לעקוב ולהגיע בטיימינג שיאפשר ליהנות בין היתר מהתפריט של המקום, שמציע קפה ומשקאות קרים, טפיוקה ופרי, יוגורט וגרנולה, מלא מאפים מתוקים, כריכים ועוד. יש גם גן שעשועים צמוד ומלא דשא כדי לפרוס מחצלת ולא לזוז כל השבת.
ביתן אהרון ו׳ 14:00-08:00 שבת 19:00-09:00
8 צפייה בגלריה
עגלה של קפה בית הראשונים
עגלה של קפה בית הראשונים
קפה, מאפה ונוף. עגלה של קפה בארותיים
(צילום: רותם יעקובי)

הפוכות, חיבת ציון

את העגלה הכשרה הזו פתחה הבעלים נתי עבור כולם, אבל בעיקר עבור האמהות העייפות, ה"הפוכות", שצריכות מקום להירגע בו ולהיטען. בעלה גילי בנה את העגלה וגם את כל מקומות הישיבה מעץ, מאפרות, ואפילו משחק שש בש עבודת יד. העגלה נמצאת בפינה מבודדת במושב חיבת ציון, בחורשה קטנה עם דשא וציוץ ציפורים, ובתפריט תוכלו למצוא מאפים מלוחים, קישים מתחלפים, סלטים, קערת אסאי, כריכים, לביבות בטטה מעולות, פודינג צ'יה, מיצים סחוטים ושייקים. אפשר לפרוס מחצלת, אחר כך לקפוץ עם הילדים לגן השעשועים הסמוך, ולחזור לעוד סיבוב של קפה ומטעמים.
מגשימים 4 חיבת ציון, כשר א׳-ו׳ 14:00-08:00 ג׳ 19:00-08:00
8 צפייה בגלריה
קפה הפוכות
קפה הפוכות
בשביל האמהות. הפוכות
(מתוך אלבום פרטי)

קפה במושב, בארותיים

עגלת הקפה התכלכלה של עינב, שיושבת במיקום אטרקטיבי וגולת הכותרת בה היא קפה: תפריט של Beanz עם שלושה סוגי פולי קפה אורגניים ומשובחים שנטחנים במקום. בסמוך לעגלה יש גן משחקים ענק ושווה ביותר, מה שמאפשר להורים לשבת בשקט וליהנות מתפריט של כריכים ומאפים מלוחים, כמה סלטים טובים, עוגות, עוגיות וכל מיני משקאות מנחמים.
הנחלים 102 בארותיים א׳-ו׳ 13:30-08:00

פזיקפה, ינוב

עגלת קפה פשוטה ועצלנית, במובן הטוב של המילה, של פז גדניאן, הלוא היא פזי. העצלן (החיה) הוא הלוגו של המקום וגם הדמות שמכתיבה את הקצב כאן: איטי, רגוע מאוד, אפילו לא מתאמץ. יש תפריט קטן וממוקד של קפה ומשקאות, מאפים מתוקים וכריכים, קערת אסאי וכמה סלטים. בימי שלישי אחר הצהריים מגישים קוסקוס מפורסם שהפך להיות אבן שואבת לתושבי המקום, ויש במקום אווירה שכונתית נעימה של כולם מכירים את כולם, אבל קל להשתלב.
ינוב א׳-ו׳ 13:30-07:00 ג׳ 13:30-07:00, 20:00-16:30

דשא גן, כפר יונה

עגלת קפה כשרה של מור סרוסי, לוחם במילואים, שנמצאת בתוך מתחם המשתלה דשא וגן בכפר יונה. בין העציצים והצמחים במשתלה פזורות פינות ישיבה מעץ וגם המון פופים, תבחרו לכם את הפינה שלכם ותהנו מתפריט של כריכים, מאפים וסלטים, שאת רובם עושים במקום. אפשר לשתות שייק, קפה או קוקטייל ולקנח בקרואסונים ממולאים מושחתים. והכי חשוב - אל תפספסו את השקשוקה שמוגשת כאן לוהטת בתוך כיכר לחם עגולה.
שדרות רבין כפר יונה, כשר למהדרין א'- ה' 18:00-08:30 ו' 15:00-08:30
8 צפייה בגלריה
yk13858852
yk13858852
ארוחה בין עציצים. דשא גן
(גילי מצא)

אריקפה, מכמורת

העגלה בגינת מכמורת היא מפלט של שקט והנאה. בתפריט - קפה איטלקי מצוין, טוסטים, בורקס, קערת סמודי כהלכתה, עוגות, עוגיות, משקאות קרים ושייקים. בדשא הירוק והרחב שמסביב לעגלה מתרוצצים הילדים וישובות משפחות וחברים שבאים לנוח מהמולת היום תחת צל העצים. יש כאן שירות אוהב ואוכל טעים, וזה אחלה מקום להתרענן בו בדרך חזרה מהים.
בית העם, מכמורת א׳-ה׳ 19:30-08:030 ו׳ 14:00-08:00

העגלה של גילי, אביחיל

העגלה התכולה של גילי מגידס שיושבת על גבעה, מתחת לעץ עצום החוסה בצילו על פינות ישיבה אקלקטיות וכמה ערסלים, ומול הנוף הפתוח של השדות והפרדסים בעמק חפר. יש כאן קפה מעולה, כריכים, מאפים, עוגיות ובימי שישי מגישים כאן קובנות זוגיות לצד מטבל עגבניות וביצה קשה ומוכרים זרי פרחים יפהפיים.
אביחיל א׳-ה׳ 12:00-07:00 ו׳ 13:00-07:30
8 צפייה בגלריה
העגלה של גילי
העגלה של גילי
מתחת לעץ. העגלה של גילי
(מתוך אלבום פרטי)

פוזה לקפה, בורגתה

מעין בר של קפה שנמצא ברחבת דשא ענקית במושב בורגתא מסביב לגינת פסלים של תומרקין. יש כאן צילייה גדולה ומקומות ישבה מתחתיה וגם גן שעשועים סמוך לטובת הילדים. התפריט די סנדרטי עם קערת אסאי, מאפים מתוקים ומלוחים, שייקים, קפה וחליטות. יש ווייפיי למי שרוצה לבוא עם לפטופ, ובימי שישי מוכרים זרי פרחים ולפעמים מתקיימים ירידים או מופעים - אז שווה לתזמן את ההגעה.
הארז 735 בורגתה א׳-ה׳ 19:00-07:00 ו׳ 16:00-07:00

לילו קפה, בית הלוי

עגלת קפה משפחתית פעילה ועסוקה עם שלל פעילויות בסופי שבוע ובחגים. התפריט יומיומי וכולל מאפים יפים, כריכים מושקעים, סלטים ושייקים צבעוניים, אבל יש גם הרבה ספיישלים שמוגשים מעת לעת ומעשירים אותו. בימי ראשון ושלישי פתוח בשעות אחר הצהריים והערב ומוגשת פיצה שנאפית בטאבון, ובימי שישי מכינים ספיישלים טעימים כמו שניצל בחלה או בריסקט מפורק על תפוח אדמה שרוף. יש פינות ישיבה מוצלות, ספסלים, ערסלים ומחצלות בין עצים.
בית הלוי א׳-ה׳ 12:300-07:00 א׳ ו-ג׳ 19:00-16:00 ו׳ 7:00-07:0014