בשיתוף שרונה מרקט

6 צפייה בגלריה
קרואסונים טעמה ב"שוק הקינוחים"
קרואסונים טעמה ב"שוק הקינוחים"
הקרואסונים של טעמה. לקראת חגיגת שחיתות ב"שוק הקינוחים"
(באדיבות טעמה)
ללבנת פרץ היה חלום – לפתוח עסק קטן בתחום הקונדיטוריה. אחרי שהכירה את בעלה במקום העבודה החלום הפך למציאות ומזה 11 שנה פועל ביקנעם מפעל לייצור בצקים ובסמוך אליו "ליבי פטיסרי", חנות שמוכרת קינוחים מעוצבים ושילובים מפתיעים בהשראת טיולים קולינריים מסביב לעולם. בחמישי-שישי הקרוב (30-31/5/2024) לבנת תגיע מלב המושבה ל"שוק הקינוחים" של שרונה מרקט בתל אביב, שם תוכלו לטעום מהחלום שלה, אבל היא ממש לא תהיה שם לבד.
האירוע הקולינרי המתוק של השנה, "שוק הקינוחים", מארח שורה של קונדיטורים ואופים שנבחרו בקפידה, ממומחי שוקולד מקומיים ועד גאוני פטיסרי מכל קצוות הארץ. הנבחרת הזו תציע בשוק שורה של חטאים מפתים במיוחד: מבריושים, דרך פיננסייר בטעמים, מרנגים, קרמבלים, מלבי קר ועוד במצעד מושחת, שלא משם מתאים לשומרי הדיאטות.

6 צפייה בגלריה
התוצרת של ליבי פטיסרי
התוצרת של ליבי פטיסרי
החלום התגשם. התוצרת של ליבי פטיסרי
(נטע סלונים)

"המנות הפופולאריות שאסור לפספס אצלי בגזרת המתוקים הן - קוביית במבה נוגט, גלגל טירמיסו וקינוח 'לילות ביירות'", מצהירה לבנת מיקנעם כבר עכשיו על מרכולתה.
לצד פרץ, מהצפון תגיע גם יעל שרעבי. שרעבי החלה את דרכה כמעצבת אופנה בתל אביב, אבל אז החליטה לעבור לרמת הגולן ולפתוח מאפייה. עכשיו היא חוזרת למרכז להציג התוצרת בשרונה מרקט: מטארטלט שקדים ופירות יער ועד פיננסייר בשלושה טעמים.

6 צפייה בגלריה
פטיש פטיסרי
פטיש פטיסרי
פטיש פטיסרי
(רונן מלחן)
גם קיבוץ כנרת מצטרף לחגיגה הצפונית כשצוות האופות של קפה ריבר, באתר "הירדנית", עומד להציע לכם סינבון וסנט הונורה. תינה מבית המלבי בעכו תפנק בקינוח צונן וטעמה מבית שאן תציג לראווה קרואסון מוס פירות יער, בוסטוק ומאפה לימון-מרנג.
מקריית ענבים יגיעו הבבקות השוקולדיות ומאפי הבוקר של אלדד שמואלי, שהחל את דרכו בתור שף במסעדות המובילות והלך אחרי הלב לעולם הקונדיטוריה.

6 צפייה בגלריה
הקינוחים של נעה חיים יוסף
הקינוחים של נעה חיים יוסף
הקינוחים של נעה חיים יוסף
(נעה חיים יוסף)
מאזור הדרום, השוק מארח את החיבור בין אשדוד לפריז עם הקינוחים של דניאלה ניסים, וגם את אור יוסף מקיבוץ ארז בעוטף עזה, שהקונדיטוריה שלה עדיין סגורה. יוסף תביא אל "שוק הקינוחים" קרמשניט קרמי וגבוה, את קינוח האבוקדו המפורסם שלה וגם את קינוח הפטרייה האייקוני.

6 צפייה בגלריה
קינוח הפטריה האייקוני של אור יוסף מהעוטף
קינוח הפטריה האייקוני של אור יוסף מהעוטף
קינוח הפטריה האייקוני של אור יוסף מהעוטף
(גל זהבי)

חנות אקלרים ויין, לצד פופ-אפ מוגזם

בנוסף, לכבוד השוק, הסטודנטים של בית הספר למקצועות הקולינריה "דנון" חברו ליקב רמת הגולן ויחד הם יפתחו חנות עם קולקציה בלעדית לשוק של אקלרים בהשראת מטבחים מהעולם כשלצידם ימזגו יינות של יקב רמת הגולן שהותאמו למאפים.
חנות הפופ-אפ של השוק תאכלס את מסעדת גורדוס מחולון, עם קינוחים מיוחדים שלא קיימים בתפריט של המסעדה, כמו טאקוס מתוקים עם קרמים וקצפות.

6 צפייה בגלריה
הקינוחים של חן קופרמן
הקינוחים של חן קופרמן
"בחרנו עסקים עם קינוחים משובחים". חן קופרמן
(רועי מזרחי)
וזה ממש, אבל ממש, רק קצה המזלג. השוק בשרונה מרקט יכלול השנה 24 דוכנים וחנויות פופ-אפ של עסקים. חלק מהאג'נדה היא לחשוף לקהל במרכז את התוצרת של עסקים עם קינוחים משובחים מכל קצוות הארץ, מי שלא תמיד זוכים לחשיפה הראויה להם - וכל זאת כדי שנטעם מגוון וגם נוכל אולי לבקר אצלם בטיול הבא.

איפה ומתי מתרחשת חגיגת הטעמים הזאת?
שוק הקינוחים, שרונה מרקט, חמישי-שישי 30-31 במאי
חמישי: 10:00-22:00 שישי 9:00-16:00