קשה מאוד לבחור מסעדות מומלצות בחיפה. ההיצע אדיר: יש המון מסעדות ותיקות שהן כבר מוסדות של ממש, המון דוכני אוכל שכבודם במקומם מונח, הרבה ברי יין חדשים, בתי קפה ואינספור מאפיות מצוינות. ברשימה הזו ניסינו להתמקד במסעדות שלא כדאי לפספס. נכון, מעיין הבירה לא ברשימה, אבל כולכם יודעים שכדאי לאכול במעיין הבירה, לא צריך כתבה בשביל זה.
אז קבלו 20 מסעדות שמובילות את הקולינריה החיפאית ושוות ביקור. רק שימו לב - ברובן ב-22:00 כבר יסגרו עליכם את המטבח.

תלפיות

אילן פרון הוא החלוץ של שוק תלפיות, הוא זיהה את הפוטנציאל של המקום והביא לכאן לא רק תפריט של פירות ים ודגים, אלא גם סגנון ואווירה מיוחדים שעד אז נעדרו מחיפה. המסעדה ברחוב סירקין מציעה ישיבה ברחוב על שולחנות וכיסאות פשוטים, באווירת שוק, ותפריט עונתי משתנה שכתוב על לוח גיר, לצד כמה מנות קבועות המוגשות תמיד. האוכל כאן צבעוני ויצירתי ומגיע על אוסף צלחות אקלקטי. יש למשל דגים קטנים מטוגנים הנקראים גם דגי זהב, מולים כבושים ואויסטרים, ובתפריט המתחלף מציעים מוסר ים עטוף בלשון הפר על קרם כרישה או קלמארי צרוב עם ארטישוק ירושלמי וקרם פלפלים מעושנים עם אורוגולה ואנשובי. עושים כאן הרבה כבוד ליין, זה ניכר בתפריט יין מושקע והרבה ידע. פרון אף הגדיל ויצר חדר יין פרטי לאירועים קטנים, ואם אתם ממש מתעקשים - אז ממול תוכלו למצוא את החמרמורת, בר יין עם מוזיקה מגניבה וצלחות אוכל קטנות.
סירקין 28, לא כשר
11 צפייה בגלריה
אילן פרון
אילן פרון
אילן פרון בתלפיות
(צילום: גיל אבירם)

בעתו

כמו פרון, גם שף גיא רוזמרין הגיע מתל אביב לשוק תלפיות. בעתו היא מסעדת שוק עונתית שמגישה מנות פשוטות ונהדרות של בשר, דגים וירקות עשויים בדייקנות, באווירת שוק לא מחייבת עם מוזיקה עליזה. חומרי הגלם כאן הם הכוכבים האמיתיים, וכמו שם המסעדה - כל חומר גלם מגיע לכאן בעתו, בזמן שלו, בעונה שלו, בשיא שלו. יש למשל דגים כבושים בוויניגרט תה צמחים, ג'יבנה צלויה בקונפי כרישה, סביצ'ה דג עם מלפפון, רשאד וויניגרט אריסה ועוד. המקום פתוח רק בשעות הערב באמצע השבוע ובימי שישי בצהריים, אבל כדאי לעקוב ברשתות החברתיות כי לפעמים מציעים שם תפריט מעניין בערבי שישי.
סירקין 34, לא כשר
11 צפייה בגלריה
בעתו טו באב
בעתו טו באב
כל חומר גלם מגיע בעתו
(צילום: ליאור אשכנזי)

קונה

קונה, פינה ביפנית, היא הביסטרו החדש מבית ברדא שנפתח בתחילת השנה בחלל שבו שכנה מסעדת רוקו. דניאל אדלר ויאריק פטרנקו, הצוות מאחורי מאפיית ברדא, הפעילו אותה בשעות הערב עם כל מיני מנות בניסיון לבחון תפריט ערב. בקונה הם בעצם מרכזים את כל הניסיונות האלה, שהבשילו לכדי תפריט ביסטרו סמי-איטלקי ואווירה של דיינר. בין היתר מוגשות מנות כמו שניצל פשוט שעשוי מצוין לצד פירה, קריספי פיש בלחמניית בריוש לצד צ'יפס מעולה, גבינת המאירי עם פלפלי פדרון צלויים, טרטר דג על קרעי קרואסון, שיפוד שרימפס ועוד. הכול במחירים יחסית רגועים ועם הרבה אהבה ותשומת לב.
הנמל 10, לא כשר

ניאופוליטן

ניאופוליטן עברה כמה גלגולים, בעיקר כי נפתחה שנייה לפני הקורונה, אבל את השינוי הגדול עשתה כאשר עברה למיקום הנוכחי שלה ברחוב הנמל, והתחילה להגיש לצד תפריט הפיצות הנפוליטניות גם תפריט של אוכל מטוגן מדרום איטליה: פיצה פריטה, קונוסים של פיצה ממולאים בתוספות עדינות, סופלי, שהם כדורי ריזוטו בשילובים מעניינים כמו דלעת, פריטטינה, שהוא מין אומלט קטן מפסטה עם כל מיני תוספות, וסופגניות הנקראות בומבוליני. ניאופוליטן בולטת ברמה הגבוהה שהיא מציגה, החל מבחירת חומרי הגלם, האפייה המדויקת בטאבון זהוב מרשים, ועד ליצירת גבינה משלהם או טיגון של קנולי ביתי אמיתי שממלאים פה בקרמים משגעים. מגישים כאן רק יינות ישראליים כדי להשלים את התמונה.
הנמל 37, לא כשר
11 צפייה בגלריה
נאופוליטן, חיפה
נאופוליטן, חיפה
הפיצה של נאופוליטן
(צילום: ליה רוז מגן)

פו 26

המסעדונת הקטנה הזו בשוק תלפיות היא פנינה ויאטנמית מתוקה שאין הרבה כמוה בחיפה. הכוכב של התפריט הוא כמובן מרק הפו, שעל הציר המיוחד שלו עומלים במטבח יום ולילה, אבל לצידו תוכלו ליהנות ממנות כמו דים סאם, באנים מאודים במילויים שונים וכל מיני סלטים אסיאתיים רעננים ועוקצניים. הכול לצד בירות ויין מעולים. זוהי מסעדה שכמה שהיא קטנטנה, מרגישים בה את הלב הגדול בזכות מנות שהוקדשה להן תשומת לב ראויה.
סירקין 26, לא כשר
11 צפייה בגלריה
פו 26
פו 26
מסעדה קטנה, לב גדול
(צילום: גיל אבירם)

לוקס

מסעדת השף של עלאא מוסא, שמגיש תפריט ים תיכוני מסקרן ויצירתי, בסגנון ערבי מודרני, עשיר ועונתי. המסעדה עצמה היא בעצם בר ארוך שהיושבים בו יכולים להביט על עבודת הטבחים ולקבל שירות ישר מידיהם, ובחוץ ברחוב הנמל מפוזרים עוד שולחנות המאפשרים גם לשבת לארוחה בקבוצה או באווירה קצת יותר משוחררת. בערב המוזיקה מקפיצה ויש וייב אנרגטי שדי נדיר למצוא בחיפה. בתפריט יש מנות כמו סביצ'ה על לאבנה שנקליש, טטאקי פילה עגל עם סירופ רימונים ופיסטוק חלבי, פילה מוסר ים על ריזוטו פריקי וקוקי סאן ז'אק על קרם כרובית. מוסא הוא גם הבעלים של קרודו, בר אוכל איטלקי ים תיכוני בסמוך ללוקס, ושל כנאפה דה לוקס, בית קפה עם קינוחים ערביים מודרניים.
הנמל 13, לא כשר


ראסיף 33

חיפה כעיר מעורבת מוכיחה את עצמה גם כעיר עם מטבח מעורב, ובמקרה הזה מטבח ערבי מודרני ויצירתי של חמודי עוקלה. עוקלה הוא שף ותיק שעומד גם מאחורי מסעדת איטליאנו דה לה קוסטה בבת גלים מאחורי בר האוכל סמא בעכו. בראסיף 33 הוא יוצר תפריט מיוחד המושפע מהמטבח הערבי, הדרוזי והגלילי, עם קשר מיוחד לוואדי ניסנאס בזכות חומרי הגלם של השוק. המסעדה עצמה יפהפיה: בר שיש ארוך מתפרש לאורך המטבח ומאפשר לסועדים לאכול ולצפות בהכנות של הטבחים, כיסאות בר מרופדים, מחבתות תלויות וכמובן - טאבון שלא מפסיק לעבוד. בתפריט יש מנות כמו טרטר דג ים על קראמבל פלאפל ויוגורט, טונה אדומה בוויניגרט זעתר ובורגול קריספי, כיסוני כרישה ולאבנה, קלמרי סגול על במיה וחומוס ועוד.
העצמאות 33, לא כשר
11 צפייה בגלריה
ראסיף חמודי עוקלה
ראסיף חמודי עוקלה
מטבח ערבי מודרני ויצירתי
(צילום: אפיק גבאי)

Kesar

Kesar, זעפרן בהינדו, היא מסעדה הודית קטנה ומצוינת, שנמצאת גם היא בשיפולי שוק תלפיות ומציעה מנות צמחוניות מהמטבח ההודי מעשה ידיה הטובות של פז סומך, ששמה ההודי המקורי הוא פרדנייה. את התפריט פז כותבת מחדש בכל יום בהתאם למצב הרוח וגם בהתאם להיצע חומרי הגלם שהיא מצליחה להביא למסעדה מהדוכנים הסמוכים. פז מכינה פה כמה ממטעמי הילדות שלה מאפס, כולל גבינת פניר, כופתאות גבינה מטוגנות, צ'אטני קוקוס וסמבר - מעדן הודי המוגש עם מנה של מנדוואדה, חטיפים מטוגנים מעדשים ואורז. פז גם מערבבת בעצמה גראם מסאלה מתבליני השוק עבור הביריאני הצמחוני, מנה הודית מפורסמת של אורז וירקות בבישול ארוך. זו מסעדה קטנה וצנועה שמדברת הודית החל מהפשטות שלה ועד הטעמים המדויקים.
סירקין 11, לא כשר

וניה ביסטרו

הרבה גלגולים עברה מסעדה וניה ביסטרו מאז שהקים אותה שחר סיוון אי אז ב-2014, אז הייתה רוח רעננה בתרבות הבילוי החיפאית שהתבססה אז בעיקר על מקומות ותיקים מאוד כמו העוגן וכמו מעיין הבירה. גם היום מצליחה וניה ביסטרו להתבלט גם בין לא מעט מסעדות חדשות וקולינריה חיפאית מובהקת - בעיקר בזכות תפריט שבנה שף מיכאל גרטופסקי, שמציע מנות ביסטרו מחומרי גלם טובים, פירות ים טריים, שמן זית מהכרמל, גבינות כבשים מהגליל - והכול באווירה משוחררת ונעימה. יש כאן מנות דגים ופירות ים בשילובי ירקות וגבינות מעניינים, מנות פסטה לא גנריות בשילוב חומרי גלם כמו ארטישוק או קלמרי, חמאה ויין לבן, ויש מנות עיקריות של נתחי בשר כמו פריים ריב או צלע לבן שעושים סיבוב בטאבון העצים של המסעדה ונוחתים בצלחת ליד מח עצם, בייקון פריך ועוד. יש גם תפריט יין וידע מספק שיסייע לכם ליפול על הכוס הנכונה, אז אל תהססו.
שער פלמר 1, לא כשר


איטליאנו דה לה קוסטה

איטליאנו דה לה קוסטה היא מסעדה עצומה ורבת חללים, ומכולם בוהק הים הכחול בחלונות הגדולים, ממש כאילו היינו בריביירה האיטלקית. על המטבח אמון שף חמודי עוקלה, שמכין אוכל איטלקי בשילוב טכניקות וחומרי גלם מהמטבח הערבי השאמי. בין היתר אפשר למצוא בתפריט פוקאצ'ה עם תרד, זעתר וגבינת בריזה, ארטישוק א-לה רומנה על לאבנה, פיצה עם גבינת ג'יבנה ושקדים ועוד. כאן לא תקבלו צלחות קטנות - האוכל מוגש בנדיבות, המנות מעודנות, הכול צבעוני ומזמין ויש גם מבחר אלכוהול ענק שירומם כל נפש. זו מסעדה עם DNA ים תיכוני, עליז ומסביר פנים. רגילים כאן לחגיגות משפחתיות, לקבוצות גדולות וילדים, כך שכדאי, ואפילו רצוי, לבוא עם המשפחה.
העלייה השנייה 96 בת גלים, לא כשר
11 צפייה בגלריה
נוף לים ואווירה משפחתית
נוף לים ואווירה משפחתית
נוף לים ואווירה משפחתית
(צילום: יפית בשבקין)

בר ים

מקום שהביא את הקולינריה של ערי הנמל הגדולות בעולם אל חופי הכרמל. זוהי מסעדה פשוטה, החל מהשם שלה המתאר בדיוק מהי, ועד לעיצוב, לתפריט ולגישה הגסטרונומית הדוגלת במינימום התערבות, טעמים פשוטים וברורים וכמובן - הרבה דגים ופירות ים. מאחורי המקום עומד השף הצעיר יהל אברהמס, שברזומה שלו מקומות כמו מונא הירושלמית או פיגם בעין הוד, והוא עושה ביד צעירה ובטוחה אוכל שהוא כמו שירה, עדין וחודר ללב. ובכלל האמנות והיצירה בולטים בצלחות, על הקירות ובין דפי התפריט. דוגמה לכך היא מנת הפתיחה המכונה "לחם ציפורים" - מין ענף לחם שבוצעים ממנו פיסה ועוד פיסה. מנת לחם פשוטה, יפהפיה ומנחמת, המרמזת רק במעט על המנימליזם של המקום. תוסיפו יין טוב ומוזיקה נעימה, ואתם במקום הכי רומנטי בחיפה.
הנמל 21, לא כשר
11 צפייה בגלריה
בר ים חיפה
בר ים חיפה
אוכל שהוא כמו שירה
(צילום: אלעד גרשגורן)

ויינר איטליאנו

לפני הכול: קריית חיים היא חלק מחיפה על פי המפה המוניציפלית. מאפיית ויינר בקריית חיים כבר צברה לעצמה קהל אוהדים לא קטן, וכשהודיעה על הפתיחה של מסעדה איטלקית מטעמה, כבר היה ברור שמדובר במשהו יוצא דופן באזור. ויינר איטליאנו, שנפתחה ממש בסמוך למאפייה, היא מסעדה איטלקית משפחתית ונעימה, עם תפריט שכולל כמה מנות פסטה טריות שעושים במקום, וכל סועד יכול לשדך לרוטב לבחירתו. יש כאן ספגטי או פפרדלה וגם טורטליני ורביולי במילויים שונים ואפילו פסטה אחת טבעונית, עם רטבים כמו רוזה, פוטנסקה, חמאת עגבניות או פסטו ביתי. יש גם תפריט פיצות מפתה שחורג במקצת מהבנאלי, כריכים בסגנון איטלקי, ארוחות בוקר ותפריט ספיישלים עם הברקות חד פעמיות.
האיצטדיון 25, כשר

התאילנדית בשוק תלפיות

ברחוב צדדי ובחזית פשוטה שאינה מעוצבת, הקים שי אראל את המסעדה הזו, שמאחורי הסירים והמחבתות שלה מתייצבת שפית תאילנדית שהיתה בעברה השפית של שגרירות תאילנד בארץ. התפריט מציע קלאסיקות רחוב תאילנדיות שכל הישראלים מכירים, בלי ניימדרופינג של דברים אקזוטיים מדי, עם חומרי גלם טובים, רובם מהשוק, ועם הבלחה של טעמים ישראליים פה ושם . טוחנים כאן את הקארי במקום, ומכינים את כל הרטבים ואת תערובות התבלינים. יש בתפריט מנות כמו קארי מאסאמן מצוין, גאנג קי וואן שהוא קארי ירוק נפלא, מרק קוטייאו אותנטי, סלט ים סום הו של קוביות דג ופומלה, סלט סום טאם בגרסה עם צלעות תירס, חזה עוף בציפוי קריספי עם אורז המבושל בשומן עוף ורוטב חריף ועוד.
לונץ 4 חיפה, לא כשר
11 צפייה בגלריה
התאילנדית בשוק תלפיות חיפה
התאילנדית בשוק תלפיות חיפה
אוכל רחוב תאילנדי
(צילום: נחום סגל)

פיצה תלפיות

הרבה יותר מפיצה יש במסעדת האיטלקית הזו בשוק תלפיות, שדילגה לפני שנתיים מבין הבסטות של השוק למסעדה יפהפיה ומושקעת וניכסה לעצמה את הכינוי טרטוריה. מגישים כאן תפריט איטלקי קטן ומעולה, עם בצקים טובים והרבה ירקות טריים. מהטאבון יוצאות פיצות בינוניות בגודלן, עם שוליים תפוחים ותוספות שמעדנות את הפיצה ולא מכבידות עליה. יש גם סלטים פשוטים מירקות שוק שחתוכים גס וגבינות איכותיות, ומבחר קטן של פסטות עבודת יד. מדי פעם צצות גם מנות מרעננות של דגים, צלויים בטאבון או נאים. התפריט לא חקוק בסלע, וישמחו לעשות עבורכם שינויים. אפשר לשבת בחלל המסעדה הנעים או במרפסת המשקיפה על רחוב יחיאל המוביל אל השוק.
סירקין 30, לא כשר

מלמעלה

אם אתם מחפשים מקום שמעביר את ה-DNA החיפאי במלוא הדרו, גשו אל המסעדה מלמעלה - מקום שהיה בעבר מסעדה ומעדנייה, והיום מתפקד כמסעדה בלבד בחלל מואר ובהיר הכולל מרפסת המשקיפה לעצים ירוקים. מלמעלה היא טריו חיפאי - על התפריט שף רבקה ויזנפלד, על הקפה טל פרידמן מקפה טלק החיפאי המצוין ועל האלכוהול מיכאל נודל מבר הדוברין והווספר. בבקרים אפשר ליהנות ממאפים, כריכים יצירתיים ומגש בראנץ' משגע שמוגש בשישי ושבת. בצהריים ובערב מוגשות גם מנות קצת יותר גדולות, כמו נקניקיית ברטוורסט לצד פירה וכרוב כבוש, קובנה עם מטבלים, ירקות צלויים על סקורדליה ודואה, סביצ'ה פארידה עם אפרסמון וחרדל מותסס, ניוקי כוסמת עם דלעת וקייל ועוד. בסופי שבוע אפשר לקנות אוכל מוכן לקחת הביתה, ובמקום יש גם אירועי מוזיקה במרפסת ותפריטים מיוחדים - אז כדאי להתעדכן ברשתות החברתיות.
סירקין 21, לא כשר
11 צפייה בגלריה
רבקה ויזנפלד, מלמעלה בשוק תלפיות
רבקה ויזנפלד, מלמעלה בשוק תלפיות
רבקה ויזנפלד במלמעלה
(צילום: קרן נתנזון ויץ)

ביסטרו פשפש

בתחילת דרכו נקרא המקום של עדיה פרג' בר יין, אבל עם הזמן היא הבינה שהיא עושה משהו קצת יותר גדול מזה. זהו לא מקום קונבנציונלי ולו רק בגלל המיקום האמיץ שלו: סמטה קטנה ונסתרת בשוק הפשפשים, רחוק מהמולת שוק תלפיות ורחוב הנמל. פרג' הגיעה לפה אחרי שניהלה שנתיים את מסעדת תלפיות, ויצרה כאן מין ביסטרו ייחודי ואפלולי, עם תפריט שמשתנה כל הזמן ומנות שנעות על הקו מהים התיכון ועד לצרפת. חלק מהמנות נשלפו מהמטבח הביתי והפכו לראויות למסעדה, כמו קוסקוס וקציצות או מלפוף ביתי עם יוגורט לימוני. לפעמים מוגשות מנות כמו דג בכבישה עדינה עם תפוח אדמה צרוב, שמנת חמוצה, שמיר ובצל מוחמץ, שווארמה דג וארטישוק ירושלמי קונפי עם אנשובי, זרעי עגבנייה וקרם פרש, וגם צלחות קטנות כמו שלוש גבינות וריבה או צלחת חריפים. יש גם תפריט יין עם הרבה חשיבה מאחוריו, ובאופן כללי זה מקום קטן, אינטימי, עם הרבה תשומת לב לפרטים הקטנים.
אל הילאל 2, לא כשר

ריב ווסט

בר קולינרי קטן ואינטימי, עם חמימות ביתית ועיצוב מעט אפלולי. מלבד מחלקת אלכוהול הכוללת יינות, בירות בוטיק וקוקטיילים, יש תפריט אוכל קטן ומעולה של מנות שהן חצי קלאסיקה וחצי ביסטרו, כמו סלט קיסר, סינטה כבושה עם פרי, גבינה כחולה ובלסמי, כנפיים באפלו עם רוטב גבינה כחולה, שרימפבורגר וצ'יפס, טרטר בקר עם מחית אנשובי וצלפים, ריזוטו ארביאטה ותמנון צרוב. בימים חמישי, שישי ושבת מוגש תפריט ארוחת בוקר ובראנץ' די נדיר בנוף החיפאי, עם מנות כמו מקושקשת וסלמון מעושן, קרוק מאדאם קלאסי, סלט ניסואז על פי כל חוקי הפורמט, אינגליש ברקפסט עם נקניקיית חזיר, ביצת עין ובייקון ועוד.
דרך יפו 48, לא כשר
11 צפייה בגלריה
מסעדת ריב ווסט
מסעדת ריב ווסט
אוכל קטן ומעולה
(צילום: רוקסן רוז)

סינטה בר

מוסד חיפאי בן 20 שנה עם המון ידע ונסיון בבשר ובאירוח. עם השנים הלך המקום והתעצב בהתאם להתפתחות הקבוצה, שפתחה מאז עוד מקומות חיפאיים כמו הששון בר, ממבו מילאנו ומיסטר באן בורגר. התפריט עבר אי אילו שינויים במהלך השנים, אבל שומר על יציבות עם מנות כמו ברוסקטה של טרטר בקר עם איולי זעתר ופרמזו, טרין כבדי עוף עם ריבה ביתית ובריוש קלוי, פסטלים של חלקי פנים, קרפצ'יו בקר קלאסי עם בלסמי, נתח קצבים פרוס על דמי גלאס, עיקריות של דגים ושל פסטה וכמובן, גולת הכותרת, נתחי בשר מיושנים על העצם ומשוישים כהלכה הנצלים בגריל פחמים. התפריט גם כולל חלק שלם המוקדש להמבורגר, וכמה מנות של רידיפיין לחברים הצמחוניים, אבל בסך הכל זהו מקדש לקרניבורים שעושה כבוד לחיפה.
נתיב האור 1 בניין פארק מדעי החיים, לא כשר

ויוינו

הסניף הראשון של מה שהפך עם הזמן לרשת ארצית. מדובר במסעדה גדולה ובה כמה מתחמי ישיבה, עם מעדנייה קטנה בכניסה. זהו מקום מעוצב ונעים, רחב ידיים, מוקף עצים וצמחים בפינה ירוקה בשכונת רוממה בכרמל, מקום נטול מסעדות ברובו. זהו מקום שנוצר עבור משפחות וקבוצות, יש כאן אווירה שמחה ושירות שנותן הרגשה טובה של אירוח. בתפריט יש כל מה שאיטלקי וטוב: פיצות ופסטות, סלטים ומנות ראשונות איטלקיות קלאסיות. יש כאן מבחר טבעוני גדול לחובבי הז'אנר, אבל מצד שני תהנו פה גם מגבינות מצוינות, פטה כבד טוב, פירות ים, בשרים המשולבים במנות בצורה אידיאלית ועוד. המנות נדיבות וצבעוניות, ויש גם תפריט קינוחים מכובד והרבה יין ואלכוהול להשלמת האווירה.
כיכר אליזבת 1, לא כשר
11 צפייה בגלריה
כל מה שאיטלקי וטוב
כל מה שאיטלקי וטוב
כל מה שאיטלקי וטוב
(צילום: דניאל לילה)

בון צ'ה

מסעדה אסיאתית שנפתחה בתחילת השנה בשוק תלפיות, ומתמקדת בעיקר במטבח ויאטנמי כמו פו 26. רק שבניגוד אליה, בתפריט של בון צ'ה לא תמצאו מרק פו. זוהי מסעדה קטנטנה עם כמה שולחנות בודדים שביססה את התפריט שלה על מנת הבון הוויאטנמית- קערות של איטריות ורמיצ'לי דקיקות עם אינסוף גרסאות ותוספות, ציר אקזוטי ומלא טעם וכמובן - הרבה ירק כמו נענע, כוסברה ובצל ירוק. מרק הבון מוגש כאן עם קציצות עוף או פירות ים. חוץ מקערות הבון יש גם ספרינג רולס עם טופו או דג ורוטב בוטנים בצד, כריכי באו מי עם קציצות עוף, קוביות דג מטוגן, חציל וטופו וכמה קינוחים חמודים ובירות אסיאתיות מעניינות.
לונץ 7, לא כשר