אצל איציק הגדול כבר אכלתי בעבר שווארמה של בשר ואגיו (או איך שאני קורא לה - הדרך הכי זולה לאכול את הבקר הכי יקר בעולם). זה היה טעים ומעולה ומלא שומן לאורך כל הנגיסות, אבל הפעם הגעתי בשביל הקומבינה הישראלית - שווארמה מנקבת הודו עם שומן כבש. ככה אנחנו אוהבים לאכול את זה פה, אפילו שכל שאר העולם צוחק לנו בפנים. ויש עוד הבדל אחד לעומת העבר: עכשיו המקום כשר.
נושא הכשרות יכול בימינו להכריע אם עסק ישרוד או לא. השמועה כנראה הגיעה גם לאיציק הגדול, והכשרות גם הגיעה, ברוך השם.
2 צפייה בגלריה
השווארמה של איציק הגדול
השווארמה של איציק הגדול
השווארמה של איציק הגדול - הגירסה הכשרה
(צילום: קובי רובין)
הצצתי מעבר לדלפק לעבר השווארמה, שהסתובבה לה בעדינות. יש לי נטייה להסתכל על זה כמו על תמונה יפה: שווארמה נהדרת עם יותר מדי שומן שכבות שומן שמפוזרות להן, דווקא יפה בעיניי הבלאגן הזה. אני לא אומר לא לשומן בתוך השווארמה שלי, כל עוד חותכים אותו דק ויפה.
עוד אוכל רחוב:
הבשר הוא הודו נקבה קלאסי, אפילו מנומס מדי, עם שומן כבש נעים לחיך, שנותן טוויסט עם כבוד למנה.
ואיך הפיתה? גדולה בהחלט. סופסוף יש שווארמייה בתל אביב עם פיתה של פלאפל. איך במשפט אחד מסבירים עולם ומלואו. לפני הסוף אפילו התחיל לעלות לי, אבל נשמתי עמוק, קפצתי במקום בקלילות והורדתי את האוכל, אזרתי עוד קצת תאבון והמשכתי עד לקצה המעולה.
יש את הרגע הזה לקראת סוף הפיתה למטה - כל נוזלי השומן הטעים מוצאים את עצמם שם. זה גם מעיד על איכות הפיתה. כל נגיסה של סוף הפיתה כמו סוגרת את החוויה ומוסיפה לה הנאה. גם כאן השווארמה של איציק הגדול בגירסה הכשרה נותנת הרבה. ועוד איך נותנת.
2 צפייה בגלריה
השווארמה של איציק הגדול
השווארמה של איציק הגדול
כמו תמונה יפה
(צילום: קובי רובין)
השווארמה של איציק הגדול לא זולה. 52 שקל למנת הודו. אבל בסך הכול מדובר על מנת שווארמה גדולה וטעימה מאוד ששווה להגיע בשבילה לקצה הצפוני של יפו. ועכשיו היא גם כשרה.

פורסם לראשונה: 00:52, 24.09.24