שתף קטע נבחר

18 מקומות חדשים בארץ

שוק איכרים חדש ביישוב צוחר, מסעדה טבעונית חדשה לשיראל ברגר, בתל אביב, רוח חדשה בבר אברקסס הוותיק וסושי בר חדש בפרדס חנה: פותחים את השנה עם 18 מקומות חדשים ברחבי הארץ

 

אשכול Market

בזמן שזזלתם: מיזם חדש נולד בחול המועד סוכות באשכול - שוק איכרים חדש נפתח ביישוב, והוא יפעל בתוך מה ששימש בעבר בתור חממות ויציע תוצרת טרייה הישר מהשדה ומהחקלאים, מה שאומר מחירים סיטונאים בלי פערי שיווק.

   (צילום: דוברות מועצת אשכול)
(צילום: דוברות מועצת אשכול)

בשוק תמצאו פירות, ירקות, מאפים, לחמים, גבינות, שמן זית, דבש, פרחים צמחים וגם אוכל ביתי והרבה אווירה קסומה ומוזיקה. צמוד לשוק הוקם מתחם בילוי אשר פועל בימי חמישי גם לאחר שדוכני השוק מסיימים את הפעילות.

 

בית הספר נופי הבשור סמוך לישוב צוחר (בוויז: מועדון מופת- צוחר) חמישי 23:00-10:00 (הדוכנים פעילים עד 19:00), שישי 14:00-9:00

  

OPA

השפית הטבעונית שיראל ברגר, מי שהביאה לנו את הפופ אפ "מיס קפלן" (המסעדה הטבעונית שפעלה במתחם שרונה), פותחת מסעדה טבעונית חדשה בתל אביב, והפעם - במקום קבע ברחוב החלוצים בדרום העיר.

השפית הטבעונית שיראל ברגר (צילום: בני ליפשיץ)
השפית הטבעונית שיראל ברגר(צילום: בני ליפשיץ)

החלוצים 8 תל אביב, הפתיחה בקרוב

  

אברקסס

דם חדש באחד הברים המיתולוגים של תל אביב: אברקסס הוותיק מחזיק קו קולינרי אופנתי וטאץ' של אייל שני (השכן בחלל של "צפון אברקסס") ומהיום יש לו גם מראה צעיר יותר ואווירה מעודכנת. איש הלילה אדי ארליך שהפעיל עד כה את המקום העביר את השרביט לשבעייה צעירה שבה כולם מגיעים מעולמות שונים בתחום חיי הלילה, ואת המקום הם מתכננים להביא, כהגדרתם, ל"שלב הבא".

   (צילום: בן פלחוב)
(צילום: בן פלחוב)

בקדמת הבר ממוקמת עמדת טבח, והתפריט מציע מנות שמדברות איילשניזם: חצי פיתה קציצות טלה צלויות בפרפום עגבניות (57 שקלים), רוסטביף קרפצ'ו עטוף זרעי עגבניה ושמן זית (56 שקלים), ברוסקטה עטופה גרגרי חומוס, טחינה ופלפל חריף (48 שקלים) ועוד.

   (צילום: בן פלחוב)
(צילום: בן פלחוב)
 

בגזרת האלכוהול יש קוקטיילים קלאסיים, יינות מהארץ ומצרפת, 3 בירות מהחבית וכמה סוגים של בירה בבקבוק. מדי ערב החל מ-21:00 ינגן במקום די.ג'יי ולאורך כל השבוע יתקיימו במקום ליינים משתנים. בנוסף, המקום ימשיך לארח הופעות וערבי קונספט.

 

לילינבלום 40 תל אביב, ראשון-חמישי 2:00-19:00, שישי 04:00-14:00, שבת 04:00-18:00, לא כשר

 

אלנביס

מזללה חדשה נפתחה ברחוב אלנבי, לא הרחק ממקדש הפיתות "ג'סמינו" (המפוצץ באופן קבוע)של שאול טבת. מי שפתח את המזללה החדשה הזו מול בית הכנסת הגדול הוא ניר בזק, איש עסקים וחיי הלילה, שמגיש במקום החדש שלו תפריט קטן של בשר על האש בפיתה או בצלחת.

   (צילום: שי בראל)
(צילום: שי בראל)

יש קבב, שיפודי פרגית, שיפודי כבד ונקניקיות מרגז לצד ירקות צלויים וטחינת הבית. כל המנות עולות 30 שקלים בפיתה או 45 שקלים בצלחת.

 

אלנבי 101 תל אביב, ראשון-חמישי 4:00-12:00, מוצ"ש-4:00, כשר

 

קפה גן סיפור

"קפה גן סיפור" מגיע לעיר הבירה ומתמקם בתוך גן סאקר. מדובר על יוזמה של הרשות לפיתוח ירושלים ועיריית ירושלים שנועדה לשדרג את הגן ובבניית המבנה שבו שוכן בית הקפה הושקעו כ-10 מיליון שקלים. מדובר על מבנה מרהיב שתכנן אדריכל יניב פרדו בתוך קפל קרקע הקיים בגן, ובו ממוקמת פרגולה שמשקיפה לשכונת נחלאות בעיר.

   (צילום: לינה מיארה)
(צילום: לינה מיארה)

על עיצוב פנים המסעדה הופקדה המעצבת לטיסיה בלחוביץ. הסניף הזה מצטרף לסניפים של גן סיפור באשדוד ובקריית אונו אשר נפתחים ממש בימים אלו ולסניפים הותיקים שפועלים מאז 2012 בהרצליה, בראשון לציון ובחולון. התפריט שבנה השף טל גולוסטני הוא חלבי ויש בו סלטים, כריכים, פסטות, מנות דגים, ארוחות בוקר שמוגשות עד 12:30 ועוד.

   (צילום: לינה מיארה)
(צילום: לינה מיארה)
 

גן סאקר ירושלים, ראשון-חמישי 24:00-8:00, שישי 15:00-8:00, מוצ"ש-24:00, כשר למהדרין

 

Igra Rama

שמה של המסעדה החדשה שהקימו תמיר מיכאלי וענר בן-רפאל פורמן (הבעלים של הדאבה ההודית "מונאר") - "איגרא רמא", לקוח מהפתגם הארמי: "מאיגרא רמא לבירא עמיקתא", שפירושו ירידה ממקום גבוה למקום נמוך.

   (צילום: יח
(צילום: יח"צ)
 

אך במסעדה הזו דווקא אפשר למצוא הרבה היבטים חיוביים: בדומה לאידיאולוגיה שמנחה את הצמד ב"מונאר" - על פיה במסעדה עושים שימוש רק בירקות הנרכשים ישירות מהחקלאים, כש-80% מהם מגיעים מחוות אורגניות - גם ב"איגרא רמא", ששופצה על ידי השניים והתמקמה ברחוב ברנר בתל אביב (במקום הבר "פרנץ' 57"), הדגש הוא על חומרי הגלם והתפריט מציע מנות קטנות או בגודל בינוני בלבד. 

   (צילום: יח
(צילום: יח"צ)

בשר לא תמצאו בתפריט (שמשתנה מדי יום), מה שכן תמצאו בו זה דגה טרייה, פירות ים והמון ירק מקומי, אותו ישראלי מלקט בעצמו מדי בוקר מהחוות החקלאיות שבסביבה. גם משקאות מתוקים ומוגזים, לא תמצאו שם, רק סודה, מים ומיצים טבעיים שנסחטים במקום. ומכיוון שאין במסעדה מקפיא, משתמשים שם אך ורק בתוצרת הטרייה שהגיעה באותו היום.

 

אגב, בדומה ל"מונאר" גם "איגרא רמא" לא תפעל בערבי שבת ובשבתות עצמן, מתוך תפיסה של השניים שיש לאפשר לעובדים לנהל חיים נורמליים גם מחוץ לשעות העבודה.  
 

ברנר 2 תל אביב, 03-7787533, ראשון-חמישי 16:00-12:00, 22:30-19:00, שישי 15:00-12:00, לא כשר

 

Yanagi Bar

בשורה קולינרית חדשה מגיעה מכיוון פרדס חנה-כרכור, ושמה "יאנאגי". מדובר בסושי בר שפעל בעבר בחדר האוכל של קיבוץ שדות ים, וכעת שינה את מיקומו לפרדס חנה.

   (צילום: לין לוי)
(צילום: לין לוי)

במקום פועל מטבח בסגנון יפני ותפריט שמציע מנות ראשונות כמו סלט וואקמה (22 שקלים), מרק מיסו (24 שקלים) ואגדשי טופו (27 שקלים). בנוסף, יש גם טונה טטאקי (48 שקלים), ירקות טמפורה (40 שקלים), קונוסים להרכבה (28-22 שקלים) וסנדוויץ' סושי (42-40 שקלים).

   (צילום: לין לוי)
(צילום: לין לוי)
 

אגב סושי, בתפריט יש מבחר רולים מעניינים, ביניהם רולים במילוי תרד ואספרגוס בטמפורה בציפוי סלמון צרוב (57 שקלים) ורול קרה אגה עם דניס במרינדת סויה (37 שקלים). חובבי הקומבינציות ימצאו כאן מגוון קומבינציות סושי (93-44 שקלים) וגם סשימי, טאקו דגים (45 שקלים ל-4 יחידות), דים סאם (38-36 שקלים) ולחמניות באן עם שלושה מילויים שונים.

 

המושב 33 פרדס חנה כרכור, 04-9902882‏, ראשון-חמישי 24:00-17:00, כשר

 

La Rue

מסעדה אילתית חדשה מבית היוצר של "המבשלה", שבהקמתה שותפים יעקב זירוקין שאחראי על בישול הבירה במקום, תומר אנקרי השף, שמביא עימו רזומה של עבודה במסעדות בין לאומיות, נתן ארוטיונוב, שניהל בעבר את "המחבוא של אדי" ויגאל ממוס.

   (צילום: יח
(צילום: יח"צ)

פירוש השם La Rue הוא "רחוב" בצרפתית, והוא משתלב נפלא עם העיצוב במקום שנראה כאילו נלקח מהעיירה היפהפייה קולמר בחבל אלזס שבצרפת. ורק כדי להכניס אתכם לאווירה, נספר כי החלל כולו נראה כמו רחוב קסום שיצא מאחד מסרטי וולט דיסני הישנים וכולל מרפסות, חלונות, מנורות רחוב דקורטיביות ומזרקה מעוצבת במרכז. 

   (צילום: יח
(צילום: יח"צ)

בגזרת האוכל, מגישים כאן תפריט פיוז'ן (שעתיד להתרחב בהמשך), שנע בין סגנון אירופאי לאסייתי וכולל פוקצ'ה איטלקית (22 שקלים), מרק סוטו אסייתי (42 שקלים) וטאקו דניס מעושן (56 שקלים). בעיקריות תוכלו לבחור כאן בין מנה של קארי אדום תאילנדי (72 שקלים), לאנטרקוט שמוגש עם כבד אווז, חציל קלוי, סלט עגבניות וטחינה (155 שקלים), ריזוטו פירות ים (105 שקלים) וסלמון קדאיף (94 שקלים).

 

לאחר תקופת ההרצה, מבטיחים שם, המסעדה שכוללת 90 מקומות ישיבה בפנים ו-40 מקומות בחוץ, תפעל כבר החל משעות הבוקר ותציע גם ארוחות בוקר מגוונות.

 

שדרות התמרים 5 אילת, 08-9920850‏, ראשון-שבת 23:00-17:00, לא כשר

 

Roots

מסעדה כשרה וחדשה שנפתחה לאחרונה במבנה עתיק שנחשב לחלק ממצודת עכו, עם קירות אבן ותקרות מקומרות, המציעה מטבח לבנטיני עליו אמון השף אורי ארנולד ("בת יער", "מקסיקניז", "סופלקי").

   (צילום: יח
(צילום: יח"צ)

בין המנות שתמצאו בתפריט: מגש מאזות עכואיות, סביח מפורק, מחשי מיקס, ברבוניה, פלטת בשרים קרים וכבד אווז צרוב בגריל (56-38 שקלים) לראשונות. בגזרת העיקריות, מציעים כאן סופריטו עוף, מקלובה, צוואר טלה, כופתא בטחינה, ספריבס טלה וטורנדו רוסיני (98-62 שקלים). בנוסף יש גם כמה מנות דגים, ארוחות ילדים וקינוחים לא שגרתיים כמו סיגר בקלאווה עכואי ומלבי בסירופ רימונים.

   (צילום: יח
(צילום: יח"צ)

אגב, במסעדה עצמה שמעוצבת באווירת פיין דיינינג יש כ-60 מקומות ישיבה, ובחוץ פטיו ירוק ורחב ידיים שיכול להכיל עד 300 סועדים נוספים ומתאים במיוחד לאירועים פרטיים.

 

ויצמן 1 עכו העתיקה, 04-8848040, ראשון-חמישי 23:00-12:00, שישי 15:00-11:00, שבת 23:00-19:30, כשר

 

Berlina

"ברלינה" היא טברנה גרמנית חדשה שנפתח לאחרונה בשוק מחנה יהודה הירושלמי, על ידי אסף גורן, שמי יעקבי ויוני כהן, כשאת את התפריט עצמו בנה השף ערן בן הרוש. בטברנה, כך מבטיחים לנו, יקבלו הבליינים הירושלמים (וכל מי שיגיע למקום) את כל מה שעד עכשיו לא היה באזור הבילויים ההומה של מחנה יהודה - נקניקייה בלחמנייה, אבל לא סתם נקניקייה אלא מבחר של תשע מנות מובנות שמגיעות בתוך לחמנייה וכוללות נקניקיית עוף במשקל 120 גרם.

   (צילום: אסף גורן)
(צילום: אסף גורן)
 

בין היתר, תוכלו לנשנש כאן נקניקיית "מרצדס בנץ" שמוגשת בלחמנייה עם תוספות כמו אבוקדו, בצל, כוסברה ורוטב מיונז-שום (28 שקלים); נקניקיית "זפלין" שמגיעה עם סלסת מנגו, בצל סגול ורוטב אסייתי (30 שקלים); ונקניקיית "איינשטיין" עם סלט ביצים, מלפפון חמוץ ורוטב חרדל דיז'ון (30 שקלים).

 

לצד הנקניקיות, תוכלו לזלול גם פרצעל שום (15 שקלים), נאצ'וס וחמוצים. בגזרת הבירה יש שם כרגע את בירת "עלמה", ובעתיד הקרוב ההיצע צפוי להתרחב (15 שקלים לכוס). ומלבד האוכל, יש במקום גם "סלפי פוינט" מדליק שיעשה לכם חשק לעלות תמונה או שתיים לאינסטוש.

 

השקד 21 שוק מחנה יהודה ירושלים, ראשון-שלישי 1:00-11:00, רביעי-חמישי, מוצ"ש 3:00-11:00, מוצ"ש-1:00, כשר למהדרין

 

Mina - مينا

במקום שבו שכנה בעבר מסעדת "אל באבור" בעכו, נפתחה מסעדה חדשה שהיא, למעשה, ההמשך הישיר של מסעדת "מינא" שפעלה בנצרת בארבע השנים האחרונות ונסגרה לאחרונה. מי שעומדים מאחורי המיזם הם שני אושיות מקומיות: נאדר דיב וחבר ילדותו, סמיר חתאר. על הפן הקולינרי במקום אחראי השף שאדי באשרה.


 

דיב למד כלכלה ומנהל עסקים בבלגיה ועם חזרתו ארצה המשיך ללימודי משפטים, אבל העיסוק המשפחתי בעולם המסעדנות (אביו ז"ל היה הבעלים של מסעדת "מונטה קרלו" שפעלה בעכו בשנות ה-80), גרם לו לרצות להמשיך את השושלת. שותפו, חתאר, הוא דור שלישי למשפחה שעוסקת באספקת חומרי גלם למסעדות כבר עשרות שנים, והשף בשארה ניהל בעבר את כל סניפי "אל באבור" והיה הבעלים של מסעדת "אוליבו" בירכא.

   (צילום: יח"צ)
(צילום: יח"צ)
 

תפריט ההרצה של "מינא" מציע מנות דגים, פירות ים ובשרים, כולם יוצאים מטאבון האבן שבמקום. יש במסעדה גם תפריט אלכוהול שלא תמצאו ברוב המסעדות המקומיות, וכולל יינות בוטיק ישראליים ומותגי פרימיום של ערק.

 

אגב, המסעדה עצמה מכילה 120 מקומות בפנים, ו-80 מקומות ישיבה נוספים בחוץ על הדק ששוכן בספוט היפה ביותר בעיר - ממש מעל המים.

ההגנה 2 עכו עתיקה, 04-6289115‏, ראשון-שבת 24:00-12:00, לא כשר

 

יעריתא

בית קפה פטיסרי חדש שנפתח בכפר ורדים לאחרונה על ידי יערית (אתי) איינהורן, שעזבה את עולם ההייטק אחרי כעשרים שנות עבודה על מנת להגשים חלום ולעסוק באפייה, שעד עתה נחשבה לתחביב של שעות אחר הצהריים עבורה.

 

במקום החדש והקטן שלה, יערית מכינה בעצמה בצק עלים וממנו היא עושה בורקסים (12-10 שקלים) וקישים עם מילויים משתנים כמו למשל עם מנגולד שקדים ובטטה, או עם ברוקולי (26 שקלים).

   (צילום: נורית פורן)
(צילום: נורית פורן)

תוכלו למצוא במקום גם כריכים מלחם בריא וגבינות של מחלבת "אלטו" (12 שקלים) וגם מאפי בוקר כמו קרואסון (14-12 שקלים) ובריוש. יש גם ויטרינה עם עוגות מוס אישיות (28 שקלים) וגם מבחר מצומצם של עוגיות. את כל הטוב הזה תוכלו להזמין לצד כוס קפה או עם מיץ סחוט (רימונים או תפוזים). לפעמים יעריתא מכינה גם כנאפה ביתי, מוזלי ובלינצ'ס ממולאים עם גבינות.

 

מרכז מסחרי כפר הורדים, ראשון-חמישי 13:30-8:30, 19:30-16:30, שישי 14:00-8:30 כשר חלבי ללא תעודה

 

Ma Prem URSULA

המסבאה הגרמנית של הערבה החליפה בעלים ומהיום המקום שייך לשרגא ניצן נצר ניהל בעשור האחרון את האשראם בערבה ובת זוגתו שהייתה בעלת קייטרינג. פירוש שמו החדש של המקום מהסנסקריט הוא "גברת אהבה אורסולה" ובגברת החדשה הזו תמצאו היום שילוב בין מנות הדגל של אורסולה לבין אווירה יותר קלילה ומראה פחות "גרמני".

 

האג'נדה של המקום היא שכל העובדים בו יהיו תושבי הישוב צוקים והתפריט מציע את הנקניקיות הנהדרות שהיו מנות הדגל של הגלגול הקודם של "אורסולה" אך עכשיו הן מוגשות עם תוספות שונות. הכרוב הכבוש מבושל בבירה ובמקום סלט תפוחי אדמה אפשר לבחור גם בתפוחי אדמה מטוגנים.

   (צילום: יח
(צילום: יח"צ)

שף המקום הוא דני פופר שעזב את העבודה במו"פ של ערבה על מנת לחזור למקצוע הבישול בו עסק בעבר במסעדות של צפת. הוא הוסיף לתפריט גם מנות חדשות שמאחורי כל אחת יש סיפור מצחיק שמסופר בתפריט. מלבד הנקניקיות יש גם סלטים (48-44 שקלים), כריכים (42 שקלים), הרינג מטיאס (42 שקלים), שפצלה גבינה (42 שקלים) ומאפים גרמניים כמו הצוויבלקוכן (44 שקלים) ופלמקוכן (42 שקלים).

 

צוקים, ראשון-שני, רביעי-שבת 22:00-12:0 לא כשר

 

EL PUEBLO

"אל פואבלו" היא הגרסה הלא כשרה של מסעדת "זיגל" שנסגרה לפני כחודש. מאחורי המהפך עומד רותם צרפתי שויתר על תעודת הכשרות והחליט להגיש את מה שהמשפחה שלו הכי אוהבת לאכול: מנות TEX MEX מקסיקניות-אמריקניות והמבורגר טוב עם גבינה.

   (צילום: רותם צרפתי)
(צילום: רותם צרפתי)
 

בתפריט של המקום החדש (והלא כשר היחיד באזור) תמצאו בורגר קלאסי במשקל 220 גרם עליו תוכלו להוסיף גבינת עזים, גבינה כחולה, פטריות, ביצה ועוד (57 שקלים ללא התוספות) ויש גם המבורגר אמריקאי שמוגש עם תוספת בריסקט (69 שקלים) והמבורגר אמריקאי עם גווקאמולי, גבינה, פיקו דה גאיו וחלפיניו (65 שקלים).

   (צילום: רותם צרפתי)
(צילום: רותם צרפתי)

בגזרה המקסיקנית מציעים ב"אל פואבלו" צ'ילי קון קרנה (65 שקלים), בוריטו (55 שקלים) ויש גם כמה אפשרויות לטבעונים וגם אנטרקוט במשקל 300 גרם (129 שקלים), חצי עוף מעושן (75 שקלים) ובריסקט פרנקלין סטייל. בנוסף לכך, יש כאן גם מנות לילדים וגם מרגריטות קפואות (25 שקלים לכוס או 50 שקלים לחצי ליטר).

 

כפר האומנים אניעם, 052-3881929‏, שעות ההרצה: שני-חמישי 22:00-18:00, שישי 22:00-17:00, שבת 21:00-12:00, לא כשר

 

אימפריית הקובה העיראקי

בצפת נפתחה מסעדת תבשילים ביתיים בסגנון מזרחי, עם דגש על המטבח העיראקי-כורדי. מי שפתח את המקום הם נחום ועטרה שמש שלפני 13 שנים הקימו את הרשת "השניצליה" והיום החליטו להתמקד באוכל של בית. מנת הדגל במקום היא קובה סלק אך מלבדה יש בתפריט גם שפע של תבשילים ומאכלים נוספים מהמטבח העיראקי.

   (צילום: גל קאלו גליל עולה)
(צילום: גל קאלו גליל עולה)
 

כך למשל התפריט מציע קובה סלק, קובה במיה וקובה דלעת, קובה נענע וקובה חמוסתה (30 שקלים) ויש גם קובה כבש (35 שקלים). מנת קובה כוללת 5 יחידות קובה ועבור תוספת של אורז ושעועית יש להוסיף כאן 10 שקלים. מלבד הקובה יש גם מבחר מנות של קוסקוס (50-30 שקלים) וגם ממולאים (35 שקלים), סמבוסק בשר וקובה מטוגן (8 שקלים ליחידה). המסעדה ביתית עם מטבח פתוח, יש בה 30 מקומות ישיבה ובנוסף, מציעים כאן גם לקחת אוכל מוכן הביתה.

   (צילום: גל קאלו גליל עולה)
(צילום: גל קאלו גליל עולה)
 

העלייה ב' 7 צפת, 072-3923804, ראשון-חמישי 20:00-10:00, שישי 15:00-10:00, כשר למהדרין

 

Chef burger

בשורת המבורגר שף הגיע גם לדימונה. חי אל אלפסי, דימונאי בעל רזומה ארוך של מיזמים בתחום חיי הלילה פתח המבורגריית בוטיק חדשה שהתפריט שלה מציע המבורגרים עם תוספות משוגעות. ההמבורגרים מגיעים בגדלים של 160,320 או 480 גרם הארוחה הבסיסית שכוללת המבורגר במשקל 160 גרם עם צ'יפס תעלה לכם כאן 38 שקלים.

 

לאמיצים מציעים כאן תוספות כמו שומן כבש, שום קונפי, כבד אווז, חציל שרוף ועוד. אפשר להזמין המבורגר מבשר אנטרקוט, מבקר או מטלה ויש גם קריספי צ'יקן. תוספת של שומן כבש, חזה אווז או מח עצם תעלה לכם 22 שקלים, תוספות קצת יותר רגועות שכוללות בין השאר גם מזרק מייפל יעלו לכם 5 שקלים.

   (צילום: יח
(צילום: יח"צ)

מבחר ההמבורגרים המובנים כולל "ביג טיים בורגר" עם כבד אווז (69 שקלים), "טייטי בורגר" עם סלייסים של אווז צרוב (58 שקלים), "ביג אין ג'פן בורגר" עם אננס בצ'ילי (48 שקלים) ו"קרייזי לילי" עם ליה קונפי שום וחציל (58 שקלים). המקום קטן ומכיל כ-20 מקומות ישיבה בלבד אבל גם עושה משלוחים.

 

מרכז מסחרי 11 דימונה, 1700-700-852, ראשון-חמישי 1:00-11:00, מוצ"ש-23:00, כשר (בשר חלק)

 

שוק איכרים ומעצבים

במושב פסטורלי בדרום הארץ, במתחם ששימש כבית אריזה החל לפעול שוק איכרים ומעצבים שכולו מושתת על טהרת התוצרת המקומית ועבודות היד של תושבי האזור. מכיוון שהשוק הזה שם לעצמו למטרה להיות במה לאומנים מתחילים, בימים בהם יפעל יתקיימו במקום גם הופעות וכדי שגם הילדים יהנו, יהיו גם הפעלות לקטנטנים.

   (צילום: דניאל הרץ)
(צילום: דניאל הרץ)

בשוק הזה תמצאו דוכני אוכל מוכן, דוכן פסטות, לחמים מחמצת, גבינות בוטיק, ירקות ופירות מהחקלאים המקומיים, ממרחים רטבים וריבות, שמן זית וזיתים, דבש, עוגות טארטים ועוגיות, פרחים, בירת בוטיק וגם מגוון דוכני מעצבים של תכשיטים, בגדים, מתנות לילדים, פרטי נוי לבית, עבודות עץ ועוד.

 

מושב כוכב מיכאל (בוויז – "שוק איכרים ומעצבים"), בימי שישי 15:00-9:00

 

BBB

רשת BBB מתרחבת ופותחת סניף חדש במתחם "אלון עין שמר" שבכניסה לפרדס חנה כרכור המצטרף ל-30 סניפים פעילים של הרשת ברחבי הארץ. סכום ההשקעה בהקמת הסניף החדש עומד על כ-4 מיליון שקלים, גודלו 240 מ"ר והוא כולל 84 מקומות ישיבה. במסעדה 2 מסכי ענק עליהם יוקרנו תחרויות ספורט ובנוסף, יש במסעדה גם חדר משחקים לילדים.

   (צילום: אסף לוי)
(צילום: אסף לוי)
 

מתחם אלון עין שמר, 04-8868848‏, ראשון-רביעי 1:00-12:00, חמישי-שבת 2:00-12:00, לא כשר

 

פופ-אפ BeanZ בגלידרייה "אניטה"

עם סיום החגים וכל מה שמשתמע מכך (חזרה לשגרה, חזרה לגזרה וכיוצ"ב) משיקים ב"אניטה" שיתוף פעולה מעניין המבוסס על גלידה בשילובי טעמים של פולי קפה שונים של BeanZ המגיעים מכל העולם. בין הטעמים: גלידת אמריקנו קר, שוקולד מריר קפה, מפולי סומאטרה של החוואי סיה מאינדונזיה, הגדלים בגבהים של יותר מ-1700 מטר מעל פני הים.

גלידה מפולי קפה טריים (צילום: אפיק גבאי)
גלידה מפולי קפה טריים(צילום: אפיק גבאי)

לפולים טעם ייחודי ומורכב של טעמי קרמל חמים, עם נגיעות פלפל לבן, חמאה ואגוז מוסקט; גלידת אפוגטו העושה שימוש בפולי הקפה של החוואי גבריאל מאוגנדה, הגדלים למרגלות הרי רווזנורי המושלגים בליבה של אפריקה.

 

זה קפה אפריקאי עם טעמי שוקולד, הדרים ותבלינים; גלידת פרפה אגוזי לוז מפולי הקפה של החוואי לואיז אלברטו מברזיל, קפה המאופיין בטעמי שוקולד מריר, מתיקות קרמלית ונגיעות שקדים קלויים. מחיר: 17-26 שקלים, חצי קילוגרם 45 שקלים. מלבד הטעמים האלה, מציעים במקום גם גלידת קפה ירוק שנרקחה מפולי קפה טריים שלא עברו קלייה.

 

בסניפי רשת "אניטה"

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: לין לוי
18 בתי אוכל חדשים ברחבי הארץ
צילום: לין לוי
מומלצים