מסעדה בראשון לציון מגישה "גראס" לקינוח
(פאו וואו)

לאכול גראס ולהתענג על מאפרה משוקולד: קינוחים חדשים בתפריט מסעדה בראשון לציון, מסעירים את הרשת - בתקופה כזאת שכל בעלי המסעדות מנסים לשמור על רלוונטיות ויצירתיות, הפתיעה במיוחד היוזמה של בעלי מסעדת פאו וואוו בראשון לציון, מסעדת אוכל רחוב מהעולם, שיצרה תפריט קינוחים שכולו מוקדש לאמסטרדם, ולקהל הסועדים שמתגעגעים לחזור ולשוטט בין התעלות והקופי שופ.
2 צפייה בגלריה
זה גראס או שוקולד?
זה גראס או שוקולד?
זה גראס או שוקולד?
(צילום: אפיק רזגור)
אבל בעלי המקום לא הסתפקו בצ'יפס הולנדי עם מיונז או בכריך הרינג עם בצל קצוץ, והם החליטו לקחת את אמסטרדם, עם כל מה שמשתמע מזה, צעד אחד קדימה, ויצרו קינוחים עם שוקולד ירוק שנראה בדיוק כמו הדבר האמיתי - פרחי גראס. אז מי אמר אמסטרדם ולא קיבל?
למרות שבישראל הלגליזציה היא חלום רחוק, אפיק רזגור, שף אורח, יצר מקבץ קינוחים דמויי קנאביס משוקלד טעים ואיכותי, וכך נתן את הפרשנות שלו לעיר הפופולרית. בתפריט יש שני קינוחים מושחתיים: האחד - פנקייקים שמנמנים עם נוטלה, קוקולידת וופל הולנדי, שוקולד לבן והטופ של הטופ - גריינדר (מכשיר גריסה קטן המשמש בדרך כלל לגריסת פרחי גראס) עם שוקולד דמוי גראס, שאותו מגררים למעלה. השוקולד הזה עשוי משוקולד לבן, חמאת קקאו, פיצפוצי אורז וסוכריות קופצות. הצבע הירוק מתקבל מצבע מאכל טבעי. הקינוח השני הוא לא פחות מאשר "מאפרה" מלאה בשאריות סיגריות מגולגולת ואפר, ומורכב מבראוניז, פאדג' חם ושברי עוגיות אוריאו. מעל הכל יש גם סיגריות מבייגלה ושוקולד לבן.
2 צפייה בגלריה
זה גראס או שוקולד?
זה גראס או שוקולד?
אז מי אמר אמסטרדם ולא קיבל?
(צילום: אפיק רזגור)
אז למרות שמדובר בקונספט שאמור היה להיות חד פעמי לתפריט אמסטרדם, בעקבות הסערה שעוררו הקינוחים בקרב הלקוחות, שוקלים בעלי המקום לאמץ את הקונספט, ואולי אפילו להכניס אותו כמנות קבועות לתפריט.
בעל המסעדה מדגיש כי אין לו כל מטרה לעודד צריכה או פעילות לא חוקית של צריכת קנאביס, אבל הוא לגמרי תומך בשינוי החוק ובעד לגליזציה. אז אם לא טסטתם לאמסטרדם בגלל הקורונה, לפחות שתרגישו קצת האווירה בראשון לציון.