קורבנות משבר הקורונה: רשת מסעדות הראמן, הירו, שהקים השף ישראל אהרוני לפני כחמש שנים, נסגרה. הסניף הראשון, קם בשרונה מרקט, והיה אחד מדוכני האוכל הבולטים והפופולרים בשוק.
כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך:
בעקבות הדוכן בשרונה נפתחה המסעדה ברחוב לבונטין בתל אביב, ובתחילת שנת 2019 נפתח הסניף השלישי של הירו בשכונת רמת אביב, זמן קצר אחרי שאהרוני פרש מהשותפות ברשת.
3 צפייה בגלריה
הירו
הירו
הירו: הסוף
(צילום: תיקי גולן)
דוכן הירו בשרונה מרקט לא ייפתח שוב וכמוה גם מסעדת הירו ברמת אביב - שני הסניפים האחרונים של הרשת. סניף הירו בלבונטין נסגר למעלה מחצי שנה לפני תחילת הקורונה. שני הסניפים נסגרו יחד עם כל המסעדות בארץ בתחילת מגפת הקורונה, ושניהם לא יחזרו לפעילות.
3 צפייה בגלריה
ישראל אהרוני
ישראל אהרוני
ישראל אהרוני במסעדת הירו
(צילום: צביקה טישלר)
רשת הראמן הירו החזירה את השף אהרוני בחזרה למטבח, אחרי היעדרות ארוכה. מתוך חמש השנים בהם פעלה הרשת השף אהרוני היה פעיל בה כשלוש שנים בלבד.
3 צפייה בגלריה
הירו
הירו
בעלת הרשת: "הקורונה גמרה אותי"
(צילום: יח״צ)
גילי זליבנסקי, בעלת הרשת: "גם אני נפלתי תחת ציפורניה של הקורונה. בסך הכל המסעדה בשרונה עבדה יפה חמש שנים, אבל לצערי הרב גם היא לא תיפתח. אין ספק שהקורונה גמרה אותי".
תגובה נוספת של זליבנסקי: "כמו מסעדות ובתי עסק נוספים שנפגעו ממשבר הקורונה, גם אנחנו נאלצנו לקחת פסק זמן כדי לחשב מסלול מחדש בנוגע לרשת, ולכן בשלב זה, המסעדות טרם נפתחו. אנו בוחנים את האפשרויות העומדות בפנינו, בין היתר, לאור השינוים המתוכננים על ידי הנהלת שוק שרונה".
תגובת השף ישראל אהרוני: "כל דבר מגיע הזמן שלו להיסגר".