שבועות ספורים אחרי סגירת מסעדת הקופי בר בתל אביב, פתחה בימים אלה המסעדנית רותי ברודו עם קבוצת r2m מסעדה חדשה בלב שדרות רוטשילד היוקרתית בתל אביב. המסעדה ממוקמת בקומת הקרקע של מלון הבוטיק R48, שנפתח לפני כחצי שנה, וכולל בקומת הלובי גם מסעדת שף עם תפריט טעימות.
כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך:
המסעדה, ששמה "רושטילד 48 בראסרי", ממוקמת במפלס אחד עם השדרה, ויש בה רחבה חיצונית המשקיפה על התנועה ברחוב וגם חלל פנימי הכולל בר גדול. במורד שדרות רוטשילד פעל בעבר במשך שנים ארוכות מקום אחר של הקבוצה, רוטשילד 12, שנסגר בעקבות פרויקט התחדשות עירונית.
3 צפייה בגלריה
רוטשילד 48 בראסרי
רוטשילד 48 בראסרי
רוטשילד 48 בראסרי: הכלאה בין הבראסרי לקופי בר
מדובר במקום פשוט, עד כמה שברודו יודעת לעשות פשוט: העיצוב מאופק, אין שלט למקום, האווירה קלילה, התפריט ענייני והבר הארוך ממוקם בנקודה אסטרטגית בחלל, מה שמוסיף רובד נוסף לחוויה במקום. את המטבח מוביל השף אוהד סולומון, שהוא גם השף שחתום על התפריט של המסעדה בקומת הלובי (המסעדה מסומנת לזכייה בכוכב מישלן). אבל רוטשילד 48 בראסרי רחוקה מלהיות מסעדת שף, וכדוגמת מסעדות אחרות של ברודו שאינן מזוהות עם שף ספציפי - הוטל מונטיפיורי וגם בראסרי וקופי בר - כך גם זו.
3 צפייה בגלריה
r48 רותי ברודו
r48 רותי ברודו
רותי ברודו והשף אוהד סולומון
(צילום: אסף קרלה)
בתפריט הצהריים כאן מקבלים ארבעה פתיחים שכלולים במחיר העיקרית: לחם איטלקי, טרטר בקר עם רוקט, באבא גנוש עם חומוס קלוי, צלוחית חריפים עם ממרח שקדים. מחיר העיקריות משתדל להישאר בגבולות 98-72 שקל למנה, מלבד מנה אחת של פסטה שרימפס שמאמירה ל-106 שקל. עבור המבורגר בלחמניית בריוש תשלמו 89 שקל, שניצל עוף עם פירה 78 שקל וקבב דגים עם ברוקולי 84 שקל. כל זאת, כאמור, רלוונטי לתפריט הצהריים בלבד.
3 צפייה בגלריה
רוטשילד 48 בראסרי
רוטשילד 48 בראסרי
רוטשילד 48 בראסרי
(צילום: עידית בן עוליאל)
חוץ מזה יש בתפריט גם מנות ראשונות שהתמחור עליהן בנפרד - סלט קיסר (56 שקל), קרפצ'יו אינטיאס (54 שקל) ועגבניות עם מוצרלה מהמחלבה של הקבוצה. גם תפריט הקינוחים מתומחר בנפרד - יש כאן טירמיסו, עוגת שוקולד, בסבוסה, סורבה וגם את עוגת הגבינה של הקופי בר (46-26 שקל למנה).
רושטילד 48 בראסרי פועלת בשלב זה רק בשעות הצהריים (17:00-12:00), ואחרי החגים יורחבו שעות הפתיחה גם לערב.