בצל מלחמת "חרבות ברזל": אחרי חמש שנים תיסגר בסוף יולי מסעדת אנימאר של השף הלל תווקולי והמסעדנים דודי ואיל זיו. מסעדת אנימאר נחשבת לאחת ממסעדות השף המוצלחות והמובילות בישראל, וזכתה לביקורות חמות. המסעדה אף נכנסה לרשימת 50 המסעדות הטובות במזרח התיכון.
"לאחר מספר שנים של הצלחה, הכרה והסעדה של עשרות אלפי ישראלים ותיירים, לצערנו, בעקבות חוסר היציבות והמצב במדינה, החלטנו לא לחדש את חוזה השכירות ולסגור לעת עתה את שערי מסעדת אנימאר", כך נמסר מהמסעדה.
1 צפייה בגלריה
אנימאר
אנימאר
אנימאר: נסגרת אחרי חמש שנים
(צילום: אוהד קב)
"מבחינתנו, זה לא סוף הסיפור. משמעות השם אנימאר הוא הנשמה של הים התיכון והנשמה, לעולם נשארת. אנחנו מקווים ומאמינים שעוד יגיעו ימים טובים יותר ואנחנו נחזור לארח, להאכיל ולחגוג יחד אתכם. בהזדמנות זו אנחנו רוצים להודות לשף הלל תווקולי על הנשמה הגדולה שהביא עמו, החריצות, היצירתיות והמקוריות, על ההצלחה וההכרה העולמית שביססה את אנימאר כחלק מהפיפטי בסט, וכמובן על האוכל הבלתי נשכח והכי טעים שיש שתמיד הוגש ביד רחבה ומכל הלב. אנחנו מאחלים להלל בהצלחה ומאמינים שדרכנו עוד יפגשו בעתיד", הוסיפו.
מאז פרוץ המלחמה נמצא ענף המסעדנות בשפל חסר תקדים. מסעדת אנימאר מצטרפת לרשימה ארוכה של מסעדות שנסגרו מאז ובהן מסעדת וינה בתל אביב שספגה פגיעה ישירה ביום הראשון למלחמה, מסעדת ברוט, מסעדת ל'אופוק רובושון, טופולופומפו, אבן עזרא, אולה של השף אורן אסידו, ועוד.
מסעדת אנימאר שכנה בחלל שאיכלס בעבר את מסעדת רפאל המיתולוגית של השף רפי כהן. בגלגולה הקודם פעלה שם מסעדת "הולה", שגם היא הייתה שייכת לזיו.