בדרך כלל כשיוצאים למסעדה הציפיות של רובנו מסתכמות באוכל טעים, אווירה נעימה ושירות אדיב. אבל אם תמיד פינטזתם לספוג עלבונות ממלצרים, אם אתם חולמים על מרק מהסופ נאצי של סיינפלד, מתגעגעים לפיו המטונף של מתי המקלל או שלא מצאתם מקום אצל השף שמפזר על השולחנות שלט "שמור" כדי להבריח לקוחות, תשמחו בוודאי לגלות שיש מקום חדש באנגליה שישמח לפנק אתכם בחווית שירות נוראית במיוחד, בקטע קונספטואלי. השירות שתקבלו שם יהיה כל כך גרוע, שגם אם תתלוננו למנהל, הוא כנראה יתלונן עליכם בחזרה.
4 צפייה בגלריה
קארן דיינר אנגליה
קארן דיינר אנגליה
לא לבעלי לב חלש. הדיינר של קארן
(צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של המסעדה)
האטרקציה המרכזית של מסעדת קארנ'ס דיינר, שנפתחה בימים אלה במנצ'סטר ושייכת לרשת שכבר פועלת באוסטרליה, היא מלצרים שמעליבים את הלקוחות ומקבלים כל לקוח בסבר פנים גסות. באתר המסעדה מבטיחים שתקבלו "המבורגרים נהדרים ושירות נוראי" ומזהירים מראש ש"הדיינר של קארן הוא לא לבעלי לב חלש, אבל זה המקום המושלם לסעוד אם אתם לא אוהבים את החברים, את המשפחה ואת הקולגות שלכם".
4 צפייה בגלריה
קארן דיינר אנגליה
קארן דיינר אנגליה
"המבורגרים נהדרים, שירות נוראי". הדיינר של קארן
(צילום: מתוך אתר החברה)
על פניו זו נשמעת חוויה ששום סועד שפוי בדעתו לא יאחל לעצמו, אבל אם אתם מחפשים חוויה שונה ומצחיקה או סתם להשתחרר לרגע מהצורך להיות נחמדים ומנומסים, יכול להיות שדווקא תיהנו. מצד שני, יש כנראה סיבה שזה תפס במקומות מנומסים כמו אנגליה ואוסטרליה. אחרי הכל, כאן בארץ אנחנו רגילים לקבל שירות לא משהו, ובחינם.
4 צפייה בגלריה
קארן דיינר אנגליה
קארן דיינר אנגליה
תנסו להתלונן למנהל
(צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של המסעדה)
בתפריט המסעדה מוגשות מנות דיינר אמריקאיות קלאסיות כמו המבורגרים, שביניהם גם מנה שנקראת בשם האיקוני "אני רוצה לדבר עם המנהל", עוף בגריל, צ'יפס, כנפיים מטוגנות, מילקשייקים וקוקטיילים.
בשנים האחרונות מילת הקוד "קארן" הפכה ברשתות לסלנג שמתאר אישה לבנה מפונקת ונודניקית, בדרך כלל אמריקאית, שנוטה להתלונן בדרמטיות בכל פעם שהיא לא מקבלת את מבוקשה. הלקוחות במסעדה מוזמנים "להתחבר לקארן הפנימית שבהם", תוך כדי עקיצה קטנה לסטריאוטיפ האמריקאי.
4 צפייה בגלריה
קארן דיינר אנגליה
קארן דיינר אנגליה
בלי הערות גזעניות, בלי סקסיזם ובלי בודי שיימינג
(צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של המסעדה)
למרות שנשים בשם קארן עשויות להיפגע, המקום מציע משקה חינם למי שתוכיח שהשם האמיתי שלה הוא קארן. הלקוחות מוזמנים לענות לצוות בחזרה בגסות, אבל על מנת לשמור שהאווירה לא תתלהט יתר על המידה, יש מספר חוקים שצריך לעמוד בהם, אחרת תגורשו מהמסעדה באמת: בלי הערות גזעניות, סקסיסטיות, הומופוביות, בלי בודי שיימינג וכמובן, בלי ידיים. חוץ מזה, באתר המסעדה מזמינים אתכם "להתלונן עד שהפרות יחזרו הביתה, כי ממש לא אכפת לנו".
אז אם קיבלתם חשק לאכול במקום שיעליב אתכם, עד שסניף של הרשת ייפתח גם בארץ, תמיד תוכלו לקפוץ בערב שבת לארוחה משפחתית אצל ההורים או אצל הדודים ולהתנחם בספיגת עלבונות מאנשים שבאמת מתכוונים לזה.