כששליח וולט, אילון בוארון (22), התחיל אמש (ג') את המשמרת שלו, הוא לא שיער איזו משימה מחכה לו במהלכה. בוארון, שבנוסף לעבודתו כשליח וולט גם מתנדב בשנים האחרונות במד"א, אסף בשעה 2:00 בלילה משלוח של פיצה מפצרייה ברמת גן, הכניס אותה לארגז והתחיל לרכב על הטוסטוס אל הכתובת של ההזמנה.
3 צפייה בגלריה
אילון בוארון שליח וולט ומתנדב במד"א
אילון בוארון שליח וולט ומתנדב במד"א
אילון בוארון, שליח וולט ומתנדב במד"א, עם התינוק שיילד
(צילום: דוברות מד"א)
עד שלב זה לא היה שום דבר חריג. עוד משלוח שאמור להסתיים כמו מאות משלוחים שכבר ביצע בעבר, אבל זמן קצר אחרי שבוארון אסף את הפיצה, התקבלה במכשירו הודעה ממד"א על אישה תושבת רמת גן, שכורעת ללדת בביתה בעיר. מהר מאוד הבין בוארון כי הכתובת של היולדת נמצאת במרחק שני רחובות ממנו. בוארון לא היסס, שינה מיד את המסלול ונסע, יחד עם הפיצה, לבית היולדת.
3 צפייה בגלריה
אילון בוארון שליח וולט ומתנדב במד"א
אילון בוארון שליח וולט ומתנדב במד"א
חוגגים על הפיצה: בוארון וצוות האמבולנס
(צילום: דוברות מד"א)
תוך דקות אחדות הוא הגיע למקום האירוע, שם הבחין שהיולדת, שהייתה בחברת בעלה ואמא שלה, נמצאת בשלב מתקדם של לידה. הוא החל ליילד אותה. לבוארון הייתה זו הפעם הראשונה שבה הוא נמצא בסיטואציה של לידה פעילה, ובסיומה נולד לזוג בן.
תוך כדי האירוע בוארון הספיק גם לשלוח הודעה למרכז השירות של וולט ולעדכן שהפיצה שאסף, ככל הנראה לא תגיע ליעדה: "קיבלתי התראה על לידה בדרך לכתובת של המשלוח, עצרתי כאן יילדתי את האישה ואני הולך להתעכב כאן עוד קצת", כך כתב.
ומה עלה בגורלה של הפיצה? פיצה חדשה יצאה ללקוחות הרעבים, ואת הפיצה שסחב איתו בוארון אכלו צוות האמבולנס שהגיעו למקום.