צפו: לקראת טירוף הזמנות לגמר המונדיאל: "מוכרים 150 קילו גרעינים בשעה"
(צילום: אסף חן)
מנשנשים מול הטלוויזיה: מה אתם תזללו הערב בגמר המונדיאל הגדול - פיצה או פיצוחים? אירחנו הבוקר באולפן ynet את איתי שמילה מרשת גרעיני עפולה ואת חן ריבלין מרשת דומינוס שסיפרו על ההכנות לגמר.
"אנחנו נמצאים כרגע במפעל של גרעיני עפולה, אנחנו עכשיו בשיא ההתארגנות לקראת הערב, אתה יכול לראות מאחורי את התנורים עובדים בשיא הכוח. כל הצוות פה עובד בשיא המרץ כדי שנוכל לספק לכל הרשת ולכל הסיפים את הגרעינים הכי חמים והכי טריים לערב", אמר שמילה.
תן מספר בקילוגרמים או בטונות. "אנחנו פה מחמש בבוקר קולים גרעיני חמניות, ולא הולכים להפסיק עד שעה לפני הגמר. אנחנו מדברים על קלייה של 150-100 ק"ג גרעינים בשעה".
אז במשך 12 שעות זה יהיה טון וחצי, לא? "לפחות טון וחצי".

ערב מרגש

אבל עם ישראל לא יסתפק הערב רק בגרעינים: חנויות הפיצה תגברו עובדים מטבח ודלפק ושליחים בשביל שיוכלו לעמוד בביקוש: "המונדיאל זה אחד מערבי השיא של הרשת, זה יום שבו כולם נערכים אליו כבר מהבוקר. אנחנו עובדים עם מצבת קטנועים מלאה, מקדימים את כל העובדים וכולם ככה בהתרגשות", סיפר באולפן ynet חן ריבלין מדומינוס פיצה.
"המונדיאל זו גם חוויה לשליחים במהלך כל החודש, כי הם מגיעים לבתים של אוהדים וזה עושה להם שמח על הלב, במיוחד כשאתה ה'חתיכה האחרונה של הפאזל'. הולך להיות היום כיף והולך להיות טירוף בחנויות, זה ערב מרגש מאוד", הוא הוסיף.
2 צפייה בגלריה
פיצה עם שוליים מלאים בגבינה
פיצה עם שוליים מלאים בגבינה
פיצה ומסי
(צילום: תיקי גולן)
וכמה יותר מערב רגיל? "בערב כזה אנחנו מוכרים 60-70 אחוז יותר מבערב רגיל, אנחנו ערוכים לזה כמו שצריך ומחכים לעשות שמח בבתים של האוהדים".
תן לי את הטעם הישראלי היום, זיתים, זיתים שחורים, פטריות? "זיתים, תירס, בולגרית, עגבניות, אלו הטעמים שהקהל אוהב".