יין, קינוחים, ארוחות שף ובישול לפודי'ס - בתקופה הקרובה ינחת על המסכים שלנו מבול של תכנים קולינריים מעוררי תיאבון - מריאליטי בישולים ועד הגרסה החדשה ל"מפעל השוקולד של וילי וונקה". לפניכם רשימה של מה אסור לכם לפספס בקולנוע ובשירותי הסטרימינג, ורק אל תשכחו להכין את הפופקורן, היין וגם קצת שוקולד.
כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך:

טיפות של אלוהים | Drops of God

הסדרה המדוברת לחובבי היין והקולינריה בבימויו של הבמאי הישראלי עודד רסקין ("להיות איתה", "כפולים" ועוד), הגיעה לאחרונה לישראל.
8 צפייה בגלריה
סרטים חדשים טיפות של אלוהים
סרטים חדשים טיפות של אלוהים
(צילום: באדיבות אפל TV +)
הסדרה, הדוברת אנגלית, צרפתית ויפנית, נפתחת במותו של אלכסנדר לז'ה, מבקר יין ואספן צרפתי שהקים אימפריה בטוקיו והותיר אחריו ספר יוקרתי לביקורת יין ואוסף יינות נדירים ששוויו מוערך בכ-150 מיליון דולר.
התחרות על הירושה מתחילה בין בתו המנוכרת, קמיל, ובין תלמידו לשעבר, איסאי. הסדרה נעה בין יקבים בצרפת, מסעדות ביפן ואולמות טעימת יין, והכל בצילומים ראוותניים ומעוררי תיאבון, תוך ניסיון להבין מי יזהה את היינות הנכונים ויזכה בירושה העצומה. הסדרה היא מעין בית ספר ליין למתחילים ולכן אם בא לכם ללמוד מה זה יין שהתחמצן. לא להחמיץ.
אפל TV +

אומאמי | Umami

בעוד כשבועיים יגיע לבתי הקולנוע סרט הדרמה מעורר התיאבון "אומאמי" בכיכובו של שחקן הקולנוע האלמותי ז'ראר דפרדייה, המתחבר אחרי שנים רבות לאגדת הקולנוע הצרפתי, פייר רישאר, ולשותפתו מן הסרט "תחת שמי שטן", סנדרין בונר.
8 צפייה בגלריה
סרטים חדשים אומאמי
סרטים חדשים אומאמי
(צילום: באדיבות קולנוע חדש)
העלילה עוסקת בשף שנמצא במשבר לקראת הגיל השלישי ויוצא למסע בעקבות האומאמי - אותו טעם מיוחד הנחשב לטעם החמישי, שילוב של מתוק, חמוץ, מר ומלוח, או כפי שהיפנים מכנים אותו: טעם המציין עדינות מופלאה.
זהו מסע אחרי היסוד שהפעיל את התשוקה שלו לבישול ולחיים במשך שנים רבות. סרטו העדין של סלוני סון מדלג בין מטבחים בצרפת ליפן, כך שמומלץ לא להגיע רעבים.
החל מ-20/7 בבתי הקולנוע

מאסטר שפית | Le Brigade

בתחילת אוגוסט תגיע לבתי הקולנוע בארץ דרמה קומית מהנה ומחממת לב המשלבת בין קולינריה ואמירה חברתית.
8 צפייה בגלריה
סרטים חדשים מאסטר שפית
סרטים חדשים מאסטר שפית
(צילום: באדיבות קולנוע חדש)
הגיבורה היא שפית טמפרמנטית אשר נאלצת לחפש עבודה ומגיעה לנהל מטבח במחנה לנערים פליטים מארצות שונות המנוהל על ידי בן דמותו של השחקן פרנסואה קלוזה.
לאחר שהתגברה על ההפתעה שציפתה לה, הגיבורה מגלה בפני הנערים את חדוות הבישול והעשייה ואף מביאה אותם להתחרות בתחרות יוקרתית. יש הרבה אוכל, הומור, רגש ואמירה בסרט המיוחד של הבמאי לואי-ז'וליין פטי בעל המודעות החברתית העמוקה.
אוגוסט בבתי הקולנוע

מכת סוכר: נקודת רתיחה | Sugar Rush: Boiling Point

בשבוע הבא תגיע אלינו סדרה קולינרית שכולה קשורה למרוץ בזמן. הסדרה המקורית, "מכת סוכר", כבר הפכה לאחת הסדרות הקולינריות הנצפות ביותר בנטפליקס ישראל, עת רואים מספר שפים וקונדיטורים מנוסים מתמודדים מול השעון להכין את הקינוח המושלם.
8 צפייה בגלריה
סרטים חדשים מכת סוכר
סרטים חדשים מכת סוכר
(צילום: באדיבות יח"צ נטפליקס ישראל)
הפעם מגיע עיבוד מקסיקני לתוכנית המצליחה, שבה שישה צוותי אופים מנסים לרקוח מתכונים טעימים, ורק מרכיב מרכזי אחד מפריע להם: זמן. צוות אחד יודח בסוף כל פרק עד לגמר הגדול, כאשר אחד מהם יוכתר כמנצח ויקבל את הפרס הענק.
החל מ-12/4 בנטפליקס

מטבח חמישה כוכבים | Five Star Chef

תוכנית הריאליטי הקולינרית המדוברת שבה הצופים פוגשים שפים מוכשרים ומובילים, המנצחים על הזדמנות לזכות במסעדה משלהם במלון הסופר-יוקרתי, לנגהאם, בלונדון.
מספר גדול של אתגרים גסטרונומיים מוצבים לפניהם, והשפים מנסים להרשים את השף המקומי - מישל רו ג'וניור, מומחית הקונדיטורים - ראבנית גיל ואת יועץ האירוח והמסעדן - מייק ריד.
8 צפייה בגלריה
סרטים חדשים מטבח חמישה כוכבים
סרטים חדשים מטבח חמישה כוכבים
(צילום: באדיבות יח"צ נטפליקס ישראל)
הם צריכים להכין מנות מנשפים מפוארים ועד שירות חדרים בשעות הלילה המאוחרות, ומדי שבוע בודקים אם לשפים יש את מה שנדרש כדי לשרוד בעולם מלונאי של אוכל משובח.
החל מ-14/7 בנטפליקס

הצלחתי! אתגר האפייה הגדול | The Big Nailed It Baking Challenge

אם יצא לכם לראות את אחת מסדרות הבישול הטובות והמצחיקות ביותר אי-פעם, "הצלחתי!", כנראה שתאהבו גם את סדרת הבת: "הצלחתי! אתגר האפייה הגדול" המוקדשת הפעם רק לתחום האפייה, והולכת להיות מבדרת מתמיד.
8 צפייה בגלריה
סרטים חדשים הצלחתי
סרטים חדשים הצלחתי
(צילום: באדיבות יח"צ נטפליקס ישראל)
בחודש הבא יגיע אתגר האפייה החדש, שבו ניתנת הזדמנות לקבוצה נוספת של אופים חסרי כל ניסיון מעשי שלא אפו דבר מוצלח בימי חייהם, להציג את כישרונותיהם בטלוויזיה, בעוד המנחה מלאת האנרגיה, ניקול בייר, והשופט ז'אק טורס, מעניקים לעשרת האופים את המטבח שתמיד חלמו עליו.
הם חמושים במרית, מקצפת ובלנדר, אבל לא בטוח שהם יודעים בכלל איך להשתמש בהם.
החל מ-4/8 בנטפליקס

שף סודי | Secret Chef

בסדרה הבריטית בת ארבעה הפרקים שעלתה השבוע לשירות הסטרימינג דיסני +, יש למתמודדים חמישה שבועות להפוך למאסטר-שפים ולהדהים את חבריהם ובני משפחתם עם ארוחה ברמת מישלן.
8 צפייה בגלריה
סרטים חדשים שף סודי
סרטים חדשים שף סודי
(צילום: באדיבות דיסני+ ישראל)
הטוויסט: לפני שהחלו להתאמן, כל אחד מהמתמודדים נהג לשרוף את האוכל יותר מאשר לייצר משהו אכיל וטעים. כל משתתף לומד לבשל בחשאי על ידי שף מוביל ומפורסם לפני שיגיש לקרובים ארוחה יוקרתית במסעדה, וזאת מבלי לדעת בכלל מי השף המפורסם שבאמת סייע להם.
כדי לשמור על התמימות, כל שף חובב מגייס גם איש סוד, שמאפשר לו לעשות שיעורי בית במטבח.
דיסני +

וונקה | Wonka

בעוד כמה חודשים ייצא אחד הסרטים שציפינו לו השנה: "וונקה" – גרסה אולטרה-מודרנית לסיפור הקלאסי "מפעל השוקולד של ווילי וונקה", שכתב רואלד דאל.
8 צפייה בגלריה
סרטים חדשים וונקה
סרטים חדשים וונקה
(צילום: באדיבות יח"צ פורום פילם)
בגרסה עטורת כוכבים זו, שכוללת את טימות'י שאלמה בתור ווילי וונקה, לצד אוליביה קולמן, יו גרנט, סאלי הוקינס ועוד, נזכה לראות את ווילי וונקה כשהוא עדיין צעיר, כלומר כיצד פגש את האומפה-לומפה באחת מההרפתקאות המוקדמות שלו.
לקראת ההקרנה מומלץ להצטייד בכמה חפיסות של שוקולד, כי ממה שהבנו – הרבה שוקולד נשפך על הסט.
החל מדצמבר בבתי הקולנוע