שווארמייה פלסטינית פופולרית בניו יורק מבקשת מהסועדים לדרוך על תמונות ראש ממשלת ישראל. בעלי מסעדת King of Falafel and Shawarma הדביקו על רצפת המסעדה תמונות של מנהיגים ופוליטיקאים, בין היתר של בנימין נתניהו ונשיא ארה"ב ג'ו ביידן, בתוספת מילים כמו "ציונים" או "רוצחים", ולצידן כיתוב שקורא לבאי המקום "לדרוך עלינו - אנחנו אוהבים את זה".
המהלך, שמכונה על ידי בעלי המקום "רצפת הבושה", עורר תגובות קשות מצד עוברים ושבים, כולל שכנים וסועדים יהודים שהזדעזעו מהמראה. לדברי כמה לקוחות ששוחחו עם ynet, אף נאמר להם על ידי עובד המקום כי הוא מסרב לשרת אותם אם לא ידרכו על תמונות המנהיגים בכניסה.
חלק מהתמונות נמצאות גם על המדרכה הציבורית, דבר המהווה עבירה על חוקי עיריית ניו יורק. לאחר פניית ynet נמסר מהעירייה כי נפתחה חקירה בנושא: "ראש העיר אריק אדמס מתנגד באופן חד משמעי לכל צורות השנאה והאפליה".
גם תמונתו של אדמס מרוחה על הרצפה. הוא חולק את המעמד יחד עם דמויות נוספות כמו שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳ השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, המועמד לנשיאות דונלד טראמפ, מושלת המדינה קאת'י הוקול, נשיא מצרים עבד אל-פתאח א-סיסי, יורש העצר הסעודי מוחמד בן סלמאן ואף יו״ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן.
לדברי תנועת בית"ר ארה"ב, הימצאותם של האחרונים מוכיחה תמיכה בטרור. "ניו יורק הפכה למקום שבו שונאי יהודים מרגישים בנוח, ודגלי חמאס וחזבאללה מתנוססים בחופשיות. היהודים נמצאים בסכנה בעיר שבה מחבלים שרוצחים וחוטפים אמריקנים מתקבלים בחגיגות”, אמרו בארגון, שאף הוציא לאחרונה "אזהרת מסע" נגד העיר וקרא ליהודים מכל רחבי העולם להימנע מלבקר בה.
הקונסול הכללי של ישראל בניו יורק, אופיר אקוניס, התייחס ל"רצפת הבושה" ואמר כי "מתופעות אלימות ומכוערות כאלה אני מזהיר כבר חודשים ארוכים. תומכי הטרור בארה"ב עושים שימוש ציני בדמוקרטיה האמריקנית כדי לחסל אותה, ומנצלים את חופש הביטוי לחופש השנאה. נדרשות תגובות ברורות נגד האלימות וההסתה הזאת, גם מגורמי אכיפת חוק וגם מצד אישי ציבור".

King of Falafel and Shawarma נמצאת בבעלותו של פארס זיידיה, פלסטיני-אמריקני בן 58 שהיגר מרמאללה לניו יורק כשהיה בן 15. הוא התחיל עם משאית מזון בשנת 2002, הוסיף גם שווארמה לתפריט, ובשנת 2016 עבר למבנה קבוע בשכונת אסטוריה בקווינס. היום יש לו עוד שלושה סניפים בניו יורק ובקרוב יפתח אחד נוסף בשיקגו. השווארמייה זכתה לשבחים רבים בתקשורת האמריקנית, ונכללה ברשימות אוכל הרחוב הטוב ביותר בניו יורק של ה-CNN ו"טיים אאוט". היא קטפה מספר פרסי וונדי למזון הרחוב הטוב ביותר בארצות הברית וה"ניו יורק טיימס" העניק לה ביקורת מהללת.
המסעדה כולה מזוהה עם הפלסטינים ומסרים אנטי ישראליים. מעבר לתמונות המנהיגים על הרצפה, דגל ענק של "Free Palestine" מתנוסס מעל חלון ושלט המסעדה. בפנים, ציור קיר גדול המתאר סצנות גרפיות של המלחמה בעזה - כולל צוותים רפואיים מכוסים בדם ונשים וילדים שסובלים מההרס.
זיידיה אמר בריאיון ל-Daily Express כי התמונות נמצאות על רצפת המקום עוד מלפני המלחמה, "אבל אז הגיע 7 באוקטובר והכול הפך גרוע יותר", והקולאז' המשיך לצמוח על רקע תמיכת המערב במלחמה של ישראל בעזה. אז נוספו לביבי גם ביידן, נשיא צרפת עמנואל מקרון ועוד. "הדרך היחידה שבה יכולתי למחות היא לשים את התמונות על הרצפה כדי שאנשים יוכלו לראות ולדרוך עליהן. במזרח התיכון, כשאתה שם תמונה של מישהו כדי שאנשים יוכלו לדרוך עליה, זו בושה".